Στο υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κοινοποίησε ο δήμαρχος Ρόδου κ. Στάθης Κουσουρνάς την απόφαση που έλαβε το δημοτικό συμβούλιο, στις 15 Μαρτίου, για την αξιοποίηση του Γκολφ Αφάντου.
Ο δήμαρχος προέβη στην κίνηση αυτή μετά το θόρυβο που δημουργήθηκε και τις καταγγελίες που έγιναν από τον επικεφαλής της παράταξης της μείζονος μειοψηφίας κ. Γιώργο Χατζημάρκο για παραποίηση της απόφασης που έλαβε το δημοτικό συμβούλιο από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Υπενθυμίζεται πως προχθές ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ.Γιάννης Μαχαιρίδης διέψευσε τα περί παραποίησης της απόφασης και τόνισε πως δεν υπήρξε και απόκλιση από τις θέσεις που εξέφρασε το δημοτικό συμβούλιο για την ανέγερση τουριστικών κατοικιών στο 15% της έκτασης που θα αξιοποιηθεί.
Χθες ο κ. Μαχαιρίδης δήλωσε πως θα στείλει σε όλα τα μέλη του περιφερειακού συμβουλίου αντίγραφα της μαγνητοφωνημένης συζήτησης που έγινε για το Γκολφ Αφάντου.
“Θα στείλουμε σε όλα τα μέλη του περιφερειακού συμβουλίου αντίγραφα της μαγνητοφωνημένης συζήτησης προκειμένου να ακούσουν όλοι πως δεν έχει γίνει αυτό που καταγγέλθηκε”, δήλωσε ο κ. Γιάννης Μαχαιρίδης και πρόσθεσε πως δεν αποκλείεται να σταλούν αντίγραφα και στα μέλη του δημοτικού συμβουλίου.
Μετά από όλα αυτά ο δήμαρχος κ. Στάθης Κουσουρνάς έκρινε πως το καλύτερο θα ήταν να σταλεί η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου στο ΥΠΕΚΑ. (σημ.: το σχετικό πρακτικό δημοσιεύεται στη σελ. 14).
“Το δημοτικό συμβούλιο συνεδρίασε και γνωμοδότησε για την αξιοποίηση του Γκολφ Αφάντου. Την απόφαση θα την στείλουμε άμεσα στο υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής”, δήλωσε ο κ. Στάθης Κουσουρνάς.
Σε ερώτηση σχετικά με την απόφαση που έλαβε τελικά το περιφερειακό συμβούλιο, ο κ. Κουσουρνάς δήλωσε:
“Δεν μπορώ να ξέρω για την απόφαση της Περιφέρειας. Εμείς θα στείλουμε την απόφαση στο αρμόδιο υπουργείο”.
Σε ερώτηση αν συμφωνεί με την πρόταση να ανεργερθούν σε ποσοστό 50% της έκτασης που θα αξιοποιηθεί στΆ Αφάντου τουριστικές κατοικίες ο κ. Κουσουρνάς δήλωσε πως η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου είναι διαφορετική.
“Το δημοτικό συμβούλιο Ρόδου έκρινε πως θα πρέπει να ανεγερθούν σε ποσοστό 15% της έκτασης τουριστικές κατοικίες. Δεν είναι δυνατό να εκφράσω διαφορετική θέση”, τόνισε ο δήμαρχος.
«Το δημοτικό συμβούλιο, αφού έλαβε υπόψη του την εισήγηση της Δ/νσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού, την πρόταση του Τ.Ε.Ε. Τμήμα Δωδ/σου, την πρόταση του επικεφαλής της παράταξης «Η ΡΟΔΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ» κ. Γ. Χατζημάρκου για το ποσοστό 15% στις κατοικίες, μετά από διαλογική συζήτηση που περιγράφεται αναλυτικά στο πρακτικό της συνεδρίασης, αποφασίζει κατά κατά πλειοψηφία ως προς τον Χωρικό Προορισμό του Ακινήτου (επενδυτική ταυτότητα) να επιλεγεί το σενάριο «ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΑΝΑΨΥΧΗ» 85% ΚΑΙ «ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΙΚΟ- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ» 15% και να αποσαφηνισθεί από το ίδιο το Ειδικό Σχέδιο η επιλογή των τμημάτων στα οποία θα καθορισθούν χωρικά οι χρήσεις «Παραθεριστικό – Τουριστικό Χωριό» και «Τουρισμός – Αναψυχή» και όχι από τον κάθε επενδυτή», αναφέρεται στο σχετικό κείμενο.
Συνάντηση για το θέμα αυτό είχε χθες με τον περιφερειάρχη ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Αθλητισμού και πρώην δήμαρχος Αφάντου κ. Σάββας Διακοσταματίου.
“Ζήτησα από τον περιφερειάρχη αντίγραφο της μαγνητοφωνημένης συζήτησης στο περιφερειακό συμβούλιο και τα πρακτικά για να δω τι έχει αποφασιστεί για το θέμα αυτό”, δήλωσε ο κ. Διακοσταματίου.
“Μετά την αναφορά του κ. Χατζημάρκου στην έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, σε ό,τι αφορά την αξιοποίηση του Γκολφ Αφάντου και τη θέση που τελικά πήρε η Περιφέρεια, θέλησα να μάθω τι συμβαίνει. Σας θυμίζω πως ήμουν παρών στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου. Δεν άκουσα, όσο ήμουν εκεί, αυτό που κατήγγειλε ο επικεφαλής της παράταξης της μείζονος μειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου. Η πλειοψηφία των μετεχόντων στη συνεδρίαση εκείνη υποστήριξαν πως θα πρέπει στο 85% της έκτασης να ανεγερθούν ξενοδοχεία και στο υπόλοιπο 15% τουριστικές κατοικίες”, δήλωσε ο κ. Σάββας Διακοσταματίου.
“Ζήτησα να μου κοινοποιήσουν την απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου. Μέχρι τότε δεν μπορώ να κάνω αποδεκτή την άποψη του κ. Χατζημάρκου. Αν είναι έτσι, όπως τα λέει, τότε έχει απόλυτο δίκιο. Διαφωνούμε να δημιουργηθούν στη μισή έκταση τουριστικές κατοικίες”, δήλωσε ο κ. Διακοσταματίου και πρόσθεσε πως στην ακρόαση της μαγνητοφωνημένης συζήτησης δεν αντιλήφθηκε να λένε για το 50%.
“Θέλω να δω και το σχετικό κείμενο για να αποφανθώ. Το κυρίαρχο στοιχείο στην υπόθεση δεν είναι οι απόψεις του δημοτικού και του περιφερειακού συμβουλίου. Όλα τα ζητήματα θα κριθούν σε κεντρικό επίπεδο. Το ζήτημα για όσους χειρίζονται το θέμα είναι αν θα υπάρξει επενδυτικό ενδιαφέρον μετά και τα όσα έχουν γίνει στην Κύπρο και πόσα χρήματα θα εισρεύσουν στα ταμεία του κράτους”, δήλωσε ο κ. Διακοσταματίου.
Η απόφαση για το Γκολφ Αφάντου του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου
Δόθηκε χθες στη δημοσιότητα το πρακτικό συνεδριάσεως του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου, της 15ης Μαρτίου 2013, που αφορά γνωμοδότηση επί της στρατηγικής μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το Γκολφ Αφάντου. Στο διατακτικό της αποφάσεως αναφέρονται τα εξής:
Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη του την εισήγηση της Δ/νσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού, την πρόταση του Τ.Ε.Ε. τμήμα Δωδ/σου, την πρόταση του επικεφαλής της παράταξης «Η ΡΟΔΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ» κ. Γ. Χατζημάρκου για το ποσοστό 15% στις κατοικίες, μετά από διαλογική συζήτηση που περιγράφεται αναλυτικά στο Πρακτικό της Συνεδρίασης,
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι κατά πλειοψηφία
Μειοψηφούντων των μελών των παρατάξεων «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΟΥ» και «ΡΟΔΟ ΚΟΚΚΙΝΟ» κ.κ. Καλετού Πότσου και Δημητρίου Γάκη αντίστοιχα, οι οποίοι ψήφισαν «κατά» (Η αιτιολόγηση της ψήφου αυτών, περιγράφεται στις τοποθετήσεις τους στο πρακτικό της συνεδρίασης)
1. Ως προς τον Χωρικό Προορισμό του Ακινήτου (επενδυτική ταυτότητα) να επιλεγεί το σενάριο «ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΑΝΑΨΥΧΗ» 85% ΚΑΙ «ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΙΚΟ- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ» 15%
2. Να αποσαφηνισθεί από το ίδιο το Ειδικό Σχέδιο η επιλογή των τμημάτων στα οποία θα καθορισθούν χωρικά οι χρήσεις «Παραθεριστικό – Τουριστικό Χωριό» και «Τουρισμός-Αναψυχή» και όχι από τον κάθε Επενδυτή
3. Να περιγραφούν σαφώς οι αναγκαίες εκτάσεις ποσοτικά και χωρικά για την επέκταση του Γκολφ ώστε να εκσυγχρονιστεί και να μετατραπεί σε Γήπεδο 21 οπών.
4. Ως προς τη διαχείριση των λυμάτων. Να προβλεφθεί η κατασκευή και λειτουργία σταθμού Βιολογικού Καθαρισμού από και με ευθύνη του Επενδυτή.
5. Ως προς τη διαχείριση των υδάτων. Να προβλεφθεί ότι η άρδευση θα γίνεται με ευθύνη και δαπάνες του επενδυτή, ενδεικτικά από συλλογή βρόχινου νερού σε κατάλληλες δεξαμενές ή από την επανάχρηση των νερών του Βιολογικού Καθαρισμού κ.λ.π.
6. Οι τυχόν λιμενικές εγκαταστάσεις θα γίνουν μετά από ειδική μελέτη κυματισμού και επιπτώσεων στη θαλάσσια δυναμική για την εξυπηρέτηση της πελατείας των μονάδων, όπως ορίζεται στο αρθρ.14Α παραγρ.1 του Ν.3986/2011, όπως συμπληρώθηκε με τον Ν.4092/2012.
7. Να εξασφαλιστεί η ελεύθερη και απρόσκοπτη πρόσβαση του κοινού στην παραλία καθΆ όλο το μήκος της με διατήρηση του υφιστάμενου δρόμου και μετατροπή του σε Πεζόδρομο – Ποδηλατόδρομο ενταγμένο σε ένα ευρύτερο δίκτυο πεζοδρόμων ποδηλατοδρόμων και «ήπιων μέσων μεταφοράς», δημιουργία διαδρομής κατά μήκος της παραλίας δημόσιου Μέσου Μαζικής Μεταφοράς με πυκνές στάσεις και συχνή δρομολόγηση για τη σύνδεση των χώρων προσπέλασης- στάθμευσης των οχημάτων. Οι παραπάνω διαμορφώσεις να μήν γίνουν εις βάρος του Αιγιαλού.
8. Να διατηρηθούν άλλες Δύο ελεύθερες εγκάρσιες προσβάσεις προς στην παραλία, εκτός των δύο προσβάσεων από την Εθνική Οδό Ρόδου-Λίνδου, μέσω των υφιστάμενων κόμβων Καλλιθέας (ισόπεδος σηματοδοτούμενος) και Αφάντου (ανισόπεδος) που προβλέπονται από την μελέτη μεταξύ Τραγανού και ποταμού Πελέμονη. Αυτή του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου Γκολφ Αφάντου και αυτή της ασφαλτοστρωμένης οδού Νότια του ποταμού Πλατύρεμα που διασχίζει την έκταση Τουριστικού Δημόσιου κτήματος και οδηγεί στην θάλασσα, με βελτίωση των γεωμετρικών του χαρακτηριστικών από τον επενδυτή.
9. Να παραχωρηθούν στον Δήμο της Ρόδου τμήματα του ακινήτου για να δημιουργηθούν ελεύθεροι χώροι στάθμευσης για τους Λουόμενους στις κατάλληλες θέσεις σχετικές με τις εγκάρσιες προσβάσεις και να χωροθετηθούν. Οι εκτάσεις προς παραχώρηση εκτιμώνται συνολικά στα 50 (πενήντα) Στρέμματα που αποτελούν το 3% της συνολικής έκτασης
10. Να αφαιρεθεί από τα δομήσιμα το τμήμα μεταξύ Αιγιαλού και Παραλιακού δρόμου κατά μήκος της έκτασης του Γκόλφ. Να ταυτισθεί δηλαδή η γραμμή Αιγιαλού με το ανατολικό όριο του υφιστάμενου δρόμου.
11. Να μην ισχύει η ρύθμιση της μεταφοράς συντελεστή μεταξύ τμημάτων των ακινήτων (αυξάνει ουσιαστικά τους συντελεστές δόμησης).
12. Να καθορισθεί η ζώνη αιγιαλού ως Ζώνης Ανάπλασης Παραλίας σε συνεργασία με τον Δήμο Ρόδου έτσι ώστε αυτή να αποτελέσει τόπο αναφοράς και προορισμού επισκεπτών όχι μόνον εποχιακά και όχι μόνο για κολύμβηση.
13. Να αποσαφηνιστούν και να οριοθετηθούν σαφώς οι περιοχές εφαρμογής του προτιμησιακού δικαιώματος χρήσης αιγιαλού παραλίας
14. Να αναφερθεί ρητά ότι «Η ελάχιστη απόσταση κτηρίων από την γραμμή αιγιαλού ορίζεται σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. Ε3 της ΚΥΑ 24208/2009 (Φ.Ε.Κ. 1138/Β/2009) για το χωροταξικό πλαίσιο τουρισμού, ήτοι βάσει του τύπου: Απόσταση = 50+(10-Υ)Χ5 όπου Υ = ύψος» και ισχύει για το σύνολο των κτισμάτων της επένδυσης και για όλα τα σενάρια, καθώς επίσης και η εφαρμογή της νομοθεσίας περί απαγόρευσης περιφράξεων στα 500 μέτρα από την θάλασσα.
15. Να εξετασθεί κατά προτεραιότητα η δυνατότητα αξιοποίησης – επανάχρησης των υφιστάμενων αθλητικών εγκαταστάσεων πλησίον του γκολφ και ιδιαίτερα του κολυμβητηρίου ολυμπιακών διαστάσεων. Μια τέτοια προοπτική θα προσδώσει προστιθέμενη αξία τόσο στην ίδια την επένδυση όσο και στην ευρύτερη περιοχή.
16. Να προβλεφθούν ρητά οι απαραίτητες ρυθμίσεις στα λεγόμενα «συνοδά έργα», δηλαδή τα έργα διασύνδεσης της περιοχής με τις υφιστάμενες υποδομές (ύδρευση, αποχέτευση, ενέργεια, ηλεκτροφωτισμός, συμπληρωματικά οδικά δίκτυα ή αναβάθμιση των υφιστάμενων, διάφορες διασυνδέσεις κλπ). Το δημόσιο (με τη στενή του έννοια και όχι ο Δήμος) πρέπει να αναλάβει τις οικονομικές δεσμεύσεις που θα προκύψουν. Μια σημαντική ρύθμιση που πρέπει να γίνει είναι η δημιουργία παράπλευρων οδών εξυπηρέτησης κατά μήκος της Εθνικής Οδού, τουλάχιστο από την πρώτη είσοδο του οικισμού Αφάντου και την αντίστοιχη του γκολφ, μέχρι τον πέρα ποταμό. ¶λλως η όλη περιοχή θα είναι απροσπέλαστη, ακυρώνοντας στην ουσία τον προορισμό της περιοχής και επομένως της ίδιας της επένδυσης. Πρέπει να γίνει επομένως ρητή αναφορά στο ΕΣΧΑΔΑ και στη μετέπειτα μελέτη χωροθέτησης και να αναληφθεί ρητά η δέσμευση αυτή.
17. Να παραμείνει στον Δήμο Ρόδου Τμήμα του Γηπέδου Γ7 επιφάνειας 23.349 τ.μ., το οποίο παραχωρήθηκε κατά χρήση για 20 χρόνια στον Τέως Δήμο Αφάντου, με σύμβαση χρησιδανείου, στην οποία περιλαμβάνεται επίσης έκταση 5.120 τ.μ. του ΤΔΚ παραλίας. Μέσα στο Γήπεδο Γ7 ο Δήμος Αφάντου έχει εγκαταστήσει αθλητικές χρήσεις σε δύο περιφραγμένους χώρους για γήπεδο ποδοσφαίρου 5Χ5 και δύο τερέν τένις, καθώς και υπαίθρια παιδική χαρά. Το Τουριστικό Δημόσιο Κτήμα δηλαδή η ζώνη παραλίας κατά τον κτηματολογικό κανονισμό είναι δημοσίου ενδιαφέροντος, άνευ κτηματολογικής μερίδας και τέτοιο πρέπει να παραμείνει. Η ρυθμίσεις που θα προβλέπονται σΆ αυτό πρέπει να αποσκοπούν στην εξυπηρέτηση των πολιτών στο σύνολό τους και με όρους δημοσίου, δηλαδή απρόσκοπτα και άνευ τιμήματος. Προς αυτή την κατεύθυνση συνεπικουρούν και οι παρατηρήσεις της Γ.Γ. του ΥΠΕΚΑ. Τα ως άνω πρέπει ρητά να αναφερθούν στο ΕΣΧΑΔΑ.
18. Να προστεθούν προδιαγραφές- κατευθύνσεις για πρότυπα κατοικιών που θα συντίθενται από λιγότερο δομημένο χώρο και στοιχεία κατασκευής με λιγότερες επιπτώσεις στο περιβάλλον που συνάδουν με το κλίμα της περιοχής και την βιοκληματική Αρχιτεκτονική.
• Κατά τα λοιπά να ισχύσουν οι ορθές βελτιωτικές παρεμβάσεις της Γ.Γ. του ΥΠΕΚΑ όπως παρακάτω αναφέρονται
1. Η οργάνωση της χρήσης «Παραθεριστικό – Τουριστικό Χωριό» και γενικά η δόμηση της έκτασης του Δημοσίου Ακινήτου Αφάντου, θα γίνει με «παρεμβολή» των απαιτούμενων κοινοχρήστων χώρων πρασίνου και επί πλέον με:
– έμφαση στην ανάδειξη των ρεμάτων και εξασφάλιση ικανού πλάτους κοινόχρηστων παραρεμάτιων ζωνών και,
– τη δημιουργία «ήπιων» εγκαταστάσεων αθλητισμού και αναψυχής στις εκτάσεις του Τουριστικού Δημοσίου Κτήματος (ΤΔΚ),ή ακόμη και με την αναβάθμιση υφισταμένων ή τη δημιουργία νέων αθλητικών εγκαταστάσεων, προσβάσιμων και από το κοινό.
2. Η οργάνωση της χρήσης «Τουρισμός – Αναψυχή» θα βασίζεται σε σταθερότυπα εγκαταστάσεων «Επιλεκτικού Τουρισμού», με στόχο τη διασφάλιση υψηλής ποιότητας ανάπτυξης και κατΆ επέκταση μείωση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος και της δημογραφικής εξέλιξης του νησιού.
3. Εφαρμογή στη φάση εκπόνησης της Πολεοδομικής Μελέτης του αρθρ. 12 του Ν.3986/2011, δικτύου «ήπιων μέσων μεταφοράς», σε συνδυασμό και με δίκτυο πεζόδρομων – ποδηλατοδρόμων, που θα διευκολύνουν –μεταξύ άλλων- την πρόσβαση λουομένων κατά μήκος της ακτής, χωρίς τη χρήση ΙΧΕ οχημάτων.
4. Οι τυχόν λιμενικές εγκαταστάσεις θα γίνουν μετά από ειδική μελέτη κυματισμού και επιπτώσεων στη θαλάσσια δυναμική και θα περιοριστούν στο απολύτως αναγκαίο, για την εξυπηρέτηση της πελατείας των μονάδων, σε κλίμακα και είδος και εντός των ορίων που ορίζονται από το αρθρ.14Α παραγρ.1 του Ν.3986/2011, όπως συμπληρώθηκε με τον Ν.4092/2012.
5. Πρόβλεψη κατασκευής συλλεκτήρων όμβριων με σκοπό την επανάχρησή τους για άρδευση.
Ενας ακόμα ιδιοκτήτης διεκδικεί ακίνητό του στο Γκολφ Αφάντου
Την ώρα που επιδιώκεται με διαδικασίες “αποφασίζομεν και διατάσσομεν” η νέα απαλλοτρίωση ιδιωτικών περιουσιών, στην περιοχή του Γκολφ Αφάντου, ενόψει του διαγωνισμού για την αξιοποίησή του, από το ΤΑΙΠΕΔ, ακόμη ένας ιδιώτης θα επιδιώξει ενώπιον του ΣτΆ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας την 13η Μαΐου 2013, να του επιστραφεί µεγάλη οικοπεδική έκταση, που είχε απαλλοτριωθεί υπέρ του δηµοσίου για τις ανάγκες του γηπέδου!
Ο συγκεκριµένος ιδιώτης, που κατάγεται από τ’ Αφάντου, διεκδικεί συγκεκριµένα να του επιστραφεί ακίνητο, που κείται εντός του αγωνιστικού χώρου του γκολφ και έχει καλυφθεί πλέον µε γκαζόν!!
Θυµίζουµε ότι το Συµβούλιο της Επικρατείας έχει κρίνει, όπως και σε άλλες περιπτώσεις ανά την επικράτεια, ότι υπήρξε παρατεταµένη αδράνεια της δηµόσιας διοίκησης να εκτελέσει το έργο για το οποίο συντελέστηκε η απαλλοτρίωση και υποχρέωσε την ΕΤΑ να επιστρέψει το απαλλοτριωθέν ακίνητο στους ιδιοκτήτες του.
Εν πάση περιπτώσει η νέα αίτηση, έχει υποβληθεί από την Α. χήρα Γ. Π., και στρέφεται κατά του Υπουργού Οικονοµικών, του Υπουργού Οικονοµίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και του Υπουργού Πολιτισµού και Τουρισµού.
Αίτηµα είναι η ακύρωση της παράλειψης της Διοίκησης να άρει την συντελεσµένη απαλλοτρίωση που κηρύχτηκε µε την υπ’ αριθµό Α 19327/7362/6-8-1970 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονοµικών και Συντονισµού (ΦΕΚ Δ΄182/21-8-1970) και κάθε άλλης συναφούς πράξης της Διοίκησης.
Δυνάµει της ως άνω απόφασης απαλλοτριώθηκε υπέρ και µε δαπάνη του Ελληνικού Οργανισµού Τουρισµού (Ε.Ο.Τ.) έκταση συνολικού εµβαδού 567.299 τ.µ. στην περιοχή Αφάντου Ρόδου για την εκτέλεση έργων τουριστικής αξιοποίησης.
Στην εν λόγω απαλλοτριωθείσα έκταση περιλαµβάνονται δύο ακίνητα της αιτούσας εµβαδού 1.590 τ.µ. και 2.950 τ.µ., στη θέση «Χαράκια», του Δήµου Αφάντου.
Για τα παραπάνω απαλλοτριωθέντα ακίνητα η αποζηµίωση προσδιορίσθηκε µε απόφαση του Μονοµελούς Πρωτοδικείου στο ποσό των 85 δρχ. ανά τ.µ. εδάφους, την οποία και εισέπραξε, αφού είχε αναγνωρισθεί ως δικαιούχος.
Επισηµαίνει ότι από την συντέλεση της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης έχουν περάσει µέχρι σήµερα σαράντα χρόνια και πλέον και ο Ε.Ο.Τ., υπέρ του οποίου κηρύχθηκε η απαλλοτρίωση αυτή, η Ε.Τ.Α. η οποία είναι διαχειρίστρια της έκτασης αυτής και γενικά η διοίκηση, δεν πραγµατοποίησαν τον αρχικό σκοπό της απαλλοτρίωσης ή άλλο σκοπό δηµόσιας ωφέλειας αφού δεν εκτέλεσαν στα παραπάνω ακίνητά της, καθώς επίσης και στην υπόλοιπη απαλλοτριωθείσα έκταση, τα προβλεπόµενα έργα κοινής ωφέλειας.
Προσθέτει ακόµη ότι ο Ε.Ο.Τ. και η Εταιρεία Τουριστικών Ακινήτων (Ε.Τ.Α.) ως διαχειριστής της παραπάνω απαλλοτριωθείσας έκτασης έχουν εκδηλώσει σαφώς και ανενδοιάστως τη βούλησή τους να µη χρησιµοποιήσουν ολόκληρη την ως άνω απαλλοτριωθείσα έκταση και συνεπώς και τα ακίνητά της για το σκοπό για τον οποίο απαλλοτριώθηκαν αυτά ή για άλλο σκοπό δηµόσιας ωφέλειας, αφού επιχείρησαν να εκµισθώσουν την έκταση µε µακροχρόνια µίσθωση σε ιδιώτη επενδυτή.
Τονίζει δε ότι ζήτησε από τους υπουργούς Οικονοµικών, τον Υπουργό Οικονοµίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και τον υπουργό Πολιτισµού και Τουρισµού µε την από 14-01-2010 αίτησή της να προβούν στην έκδοση απόφασης ανάκλησης (άρσης) της απαλλοτρίωσης για τα παραπάνω ακίνητά της και τον καθορισµό µε απόφασή τους της επιστρεπτέας αποζηµίωσης, πλην όµως δεν έχει λάβει µέχρι σήµερα καµιά απάντηση.
Την υπόθεση χειρίζεται ο δικηγόρος κ. Νικόλαος Πέρος.















