Αντιμέτωπη με πολλά προβλήματα η δημοτική επιχείρηση «ΡΟΔΑ»

Μέσα σε ένα καθεστώς δυσχερειών προσπαθεί να επιτελέσει ορθά το έργο της η Δημοτική Επιχείρηση Συγκοινωνιών «ΡΟΔΑ».
Με στόχο την ομαλή και έγκαιρη εξυπηρέτηση του κοινού η ΔΕΣ «ΡΟΔΑ» καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια και έρχεται συχνά αντιμέτωπη με προβλήματα που αφορούν στο μη επαρκές προσωπικό, στο μη ανανεωμένο στόλο και στα χρέη που έχουν προκύψει από τη συγχώνευση με 7 ακόμη κοινωφελείς επιχειρήσεις.
Σχετικά με την επικρατούσα κατάσταση, τα υπάρχοντα προβλήματα και τις διαδικασίες στις οποίες έχει προβεί η ΔΕΣ «ΡΟΔΑ» για τη βελτίωση των υπηρεσιών της, μίλησε στη «δ» ο διευθυντής της Δημοτικής Επιχείρησης κ. Φώτης Καραμανώλης, ο οποίος δήλωσε: ” Τα τελευταία 2 έτη και μετά την εφαρμογή του νόμου «Καλλικράτης» έχει αυξηθεί η γραφειοκρατία, με αποτέλεσμα να χρονοτριβούμε και να υπολειπόμαστε σε ζητήματα που απαιτούν ευελιξία. Οποιαδήποτε διαδικασία που αφορά στην εύρεση και αγορά ανταλλακτικών και στη μισθοδοσία θα πρέπει πρώτα να ελέγχεται από το ελεγκτικό συνέδριο, γεγονός, το οποίο δημιουργεί καθυστερήσεις. Επιπλέον, αυξημένη είναι η ανάγκη της επιχείρησης για προσωπικό. Η έλλειψη οδηγών, σταθμαρχών και εκδοτών, μας έχει οδηγήσει στην πρόσληψη έκτακτου προσωπικού για την κάλυψη των απαιτούμενων θέσεων κατά την καλοκαιρινή σεζόν, όπου οι ανάγκες είναι αυξημένες, εξαιτίας του μεγάλου όγκου πληθυσμού που χρησιμοποιεί συγκοινωνία για τις μετακινήσεις του. Συγκεκριμένα, φέτος προχωρήσαμε στην πρόσληψη 30 ατόμων, τα οποία αντιστοιχούν σε 20 οδηγούς, 6 εκδότες εισιτηρίων και 4 μηχανικούς. Με τα 30 αυτά άτομα, όσον αφορά στο συγκοινωνιακό κομμάτι, παρέχεται όσο κατά το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση. Προβλήματα και ελλείψεις όμως υπάρχουν και στον διοικητικό τομέα. Ο στόλος μας ανανεώθηκε πριν 3 έτη. Αυτή τη στιγμή, πρόκειται να προχωρήσουμε στην αγορά κάποιων μεταχειρισμένων λεωφορείων και ήδη έχουμε νοικιάσει για τους θερινούς μήνες 2 λεωφορεία με φυσούνες, τα οποία μας έχουν βοηθήσει ιδιαιτέρως στη μεταφορά του αυξημένου αριθμού των επιβατών. Γενικότερα, προσπαθούμε να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες εξυπηρέτησης των επιβατών. Ωστόσο, η παλαιότητα των λεωφορείων ευθύνεται για την εμφάνιση διαφόρων βλαβών που έχουν ως αποτέλεσμα κάποια δρομολόγια να παραμένουν ανεκτέλεστα, εντείνοντας έτσι την ταλαιπωρία και τη δυσφορία του κόσμου. Στα άμεσα σχέδια μας είναι η αγορά λεωφορείων ώστε να καλύπτουμε δρομολόγιο, το οποίο θα ενώνει τη Νέα Μαρίνα με το Κέντρο. Επίσης, έχουμε καταθέσει αίτηση για το νέο «τηλεματικό» πρόγραμμα έξυπνων στάσεων. Το εν λόγω πρόγραμμα περιλαμβάνει μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων στις στάσεις και μέσα στα λεωφορεία, αλλά το κυριότερο σημείο του προγράμματος σχετίζεται με την ενημέρωση του κόσμου περί του χρόνου αναμονής ανάμεσα στα δρομολόγια μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων, τα οποία θα τοποθετηθούν στις στάσεις. Δυστυχώς , το αίτημα έχει «παγώσει» και εμείς βρισκόμαστε σε μια κατάσταση αναμονής, ως προς την έγκριση και τη διεξαγωγή του. Τέλος, θα πρέπει να τονιστεί πως παρά τις δύσκολες οικονομικά συνθήκες που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε με ένα πλήθος χρεών που προέκυψαν από τη συγχώνευση των 7 κοινωφελών επιχειρήσεων, εμείς προσπαθούμε να ανταποκριθούμε επάξια στις απαιτήσεις του επιβατικού κοινού, προβαίνοντας διαρκώς σε κινήσεις που στοχεύουν στην επαρκή αριθμητικά στελέχωση της επιχείρησης με άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, στην ανανέωση του στόλου και στην εφαρμογή νέων προγραμμάτων που θα διευκολύνουν τη μεταφορά του κόσμου και θα δώσουν ένα τέλος στην καθημερινή ταλαιπωρία εκατοντάδων ανθρώπων που κινούνται με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς”.