7,34 εκ. ευρώ θα στοιχίσει η αποκομιδή των σπουπιδιών

7.341.217,94 ¤ με το ΦΠΑ θα κοστίσει στη δημοτική αρχή και κατ’ επέκταση στους πολίτες της Ρόδου η ανάθεση του έργου της αποκομιδής σκουπιδιών για διάστημα 28 μηνών στην κοινοπραξία με την οποία συνεβλήθη προχθές ο Δήμος Ρόδου.
Η δαπάνη θα καλυφθεί από ιδίους πόρους του Δήμου και συγκεκριμένα θα βαρύνει κωδικό του οικείου προϋπολογισμού για το έτος 2013 με πίστωση 1.246.777,94 ¤, για το έτος 2014 με πίστωση 3.047.220,00 ¤ και για το έτος 2015 με πίστωση 3.047.220,00 ¤.
Συμβαλλόμενοι είναι ο Δήμος Ρόδου και η ένωση των εταιρειών «ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ – ΠΕΡΜΕ HELLAS A.E.», που αποτελείται από την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ – ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΑΕΒΕ)» και το διακριτικό τίτλο στην ελληνική γλώσσα «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ» και στην αγγλική γλώσσα «HELESI» και την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «ΠΕΡΜΕ HELLAS A.E.».
Η ανάδοχος αναλαμβάνει την εκτέλεση του έργου «Εργασίες Αποκομιδής και Μεταφοράς Απορριμμάτων και Ογκωδών Αντικειμένων, Πλύσης Κάδων Απορριμμάτων, Μηχανικής και Χειρωνακτικής Σάρωσης και Αποψιλώσεων Κοινόχρηστων Χώρων».
Η διάρκεια ισχύος της σύμβασης ορίζεται από την ημερομηνία έναρξης εκτέλεσης των εργασιών (δηλ. την 1η Σεπτεμβρίου 2013) και για χρονικό διάστημα 28 μηνών, ήτοι μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2015. Ως χώρος συμβατικής εργασίας και άμεσης παροχής εργασιών της αναδόχου ορίζονται οι Δημοτικές Ενότητες Ρόδου, Καλλιθέας, Αρχαγγέλου, Αφάντου, Λίνδου, Νότιας Ρόδου, Ιαλυσού και Πεταλούδων (Διεθνές Αεροδρόμιο «ΔΙΑΓΟΡΑΣ»).
Εντός των ορίων της δημοτικής ενότητας Ρόδου απαιτείται, δυνάμει της σύμβασης, η εκτέλεση ενός τμήματος του συνολικού έργου αποκομιδής απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων, που εκτελεί ο Δήμος Ρόδου, κυρίως στις τουριστικές και εμπορικές ζώνες. Επιπροσθέτως, περιλαμβάνεται και η αποκομιδή των απορριμμάτων από το διεθνές αεροδρόμιο «Διαγόρας» κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.

Εντός των ορίων δημοτικής ενότητας Καλλιθέας απαιτείται η εκτέλεση ενός τμήματος του συνολικού έργου αποκομιδής απορριμμάτων που εκτελεί ο Δήμος Ρόδου, κυρίως στις τουριστικές ζώνες και μόνον κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.
Εντός των ορίων των δημοτικών ενοτήτων Νότιας Ρόδου και Αφάντου απαιτείται η εκτέλεση ενός τμήματος του συνολικού έργου αποκομιδής απορριμμάτων που εκτελεί ο Δήμος Ρόδου κατά την τουριστική περίοδο, κυρίως στις τουριστικές ζώνες.
Εντός ορίων της δημοτικής ενότητας Ιαλυσού απαιτείται η εκτέλεση του συνολικού έργου αποκομιδής απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων, το οποίο σήμερα εκτελείται από ιδιωτική εταιρία με την εν ισχύει σύμβαση, αμέσως μετά τη λήξη αυτής δηλ. από την 1η/9/2013.
Εντός των ορίων της δημοτικής ενότητας Αρχαγγέλου απαιτείται η εκτέλεση ενός τμήματος του συνολικού έργου αποκομιδής απορριμμάτων που εκτελεί ο Δήμος Ρόδου. Ταυτόχρονα η ανάδοχος κοινοπραξία αναλαμβάνει την μεταφορά των απορριμμάτων στο ΧΥΤΑ, την οδοσάρωση με μηχανοκίνητα σάρωθρα στην Ιαλυσό, τον Αρχάγγελο και τη Λίνδο, το πλύσιμο των κάδων απορριμμάτων στη Ρόδο, τη χειρωνακτική σάρωση στη Ρόδο, τη Λίνδο, τ’ Αφάντου, τον Αρχάγγελο, την Καλλιθέα και την Ιαλυσό. Για τα έτη 2014 και 2015 προβλέπεται η αποκομιδή απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων που εκτελεί ο Δήμος Ρόδου, κυρίως στις τουριστικές και εμπορικές ζώνες στη Ρόδο, την Καλλιθέα, τη Νότια Ρόδου, τ’ Αφάντου, την Ιαλυσό και τον Αρχάγγελο.
Στη σύμβαση προβλέπεται ακόμη ότι τα απορριμματοφόρα οχήματα θα χρησιμοποιηθούν και στην μεταφορά των ανακυκλώσιμων υλικών. Για την εύρυθμη εκτέλεση των εργασιών αποκομιδής η ανάδοχος θα χρησιμοποιήσει 400 επιπλέον κάδους απορριμμάτων χωρητικότητας 770 λίτρων και 200 επιπλέον κάδους απορριμμάτων χωρητικότητας 240 λίτρων, τους οποίους θα προσκομίσει – εντός της χρονικής περιόδου της σύμβασης – με δικά του έξοδα.
Το συνολικό συμβατικό τίμημα για την παροχή υπηρεσιών του έργου ανέχεται σε 6.328.636,16¤ πλέον Φ.Π.Α. 16% 1.012.581,78¤. Η κατανομή του συμβατικού τιμήματος στα μέλη της Ένωσης θα γίνει ως εξής:
-65% του συμβατικού τιμήματος στην εταιρεία «HELESI».
-35% του συμβατικού τιμήματος στην εταιρεία «ΠΕΡΜΕ HELLAS AE».

Ο Δήμος αναλαμβάνει το κόστος και τα έξοδα που αφορούν την παροχή του απαιτούμενου νερού για την εκτέλεση των συμβατικών εργασιών (πλύση κάδων και οδών) από πρόσφορο σημείο λήψης από το δίκτυο υδρεύσεως του Δήμου, καθώς επίσης και την τελική διάθεση των απορριμμάτων και των υγρών λυμάτων (από τα σάρωθρα και τα πλυντήρια κάδων) σε χώρο που θα υποδειχθεί.
Στη σύμβαση προβλέπεται ακόμη ότι ο Δήμος Ρόδου δεν θα αυξήσει το οικονομικό αντικείμενο της στην διάρκεια εκτέλεσή της ενώ διατηρεί το δικαίωμα να μειώσει το οικονομικό αντικείμενο μέχρι ποσοστού 50% του συμβατικού αντικείμενου στην διάρκεια της εκτέλεσής της, εφόσον μπορεί να εκτελέσει το αντίστοιχο έργο με δικό του προσωπικό και εξοπλισμό και με τον όρο να ειδοποιηθεί εγγράφως 45 ημέρες νωρίτερα η ανάδοχος.