Aναφορά κατατέθηκε στη Βουλή από τρεις βουλευτές του ΚΚ/ε για την εργασιακή κατάσταση στο τμήμα το Αξονικού – Μαγνητικού Τομογράφου στο νοσοκομείο Ρόδου. Στο σχετικό κείμενο αναφέρονται τα εξής:
Καταθέτουμε ΑΝΑΦΟΡΑ την Ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων του Γ.Ν. Ρόδου «Ανδρέας Παπανδρέου», στην οποία περιγράφουν την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο τμήμα του Αξονικού- Μαγνητικού Τομογράφου, εξαιτίας της υποστελέχωσης, και ζητούν να προσληφθεί το απαραίτητο προσωπικό.
Οι καταθέτοντες βουλευτές
Κομνηνάκα Μαρία
Λαμπρούλης Γιώργος
Συντυχάκης Μανώλης
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














