Σε δύο ομίλους θα διεξαχθεί και τη νέα χρονιά το πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας… Σ’ αυτή την απόφαση καταλήγει η Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου, αφού εκ των πραγμάτων μοιάζει πολύ δύσκολη η διεξαγωγή του σ’ έναν όμιλο. Είναι και πρακτικά αδύνατο για παράδειγμα η Κάρπαθος να παίξει στην Κω ή και στην Κάλυμνο αν χρειαστεί. Έτσι, η διοργανώτρια αρχή κατέληξε στην απόφαση για τη διεξαγωγή του πρωταθλήματος και πάλι σε δύο ομίλους. Στον όμιλο Ρόδου θα συμμετέχουν οι εξής ομάδες: Καλλιθέα, Ροδίων Άθλησις, Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, Ελπίδα Πεταλούδων, Κάρπαθος Basketball, Α.Ο. Κολοσσός και στον όμιλο νήσων οι: Φοίβος Κω, Ιπποκράτης Κω, Α.Ε. Δικαίου, Ηρακλής 2000, Αίολος Κεφάλου και Ε.Α. Καλύμνου (αν δεν ανέβει στη Γ’ Εθνική).
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















