Από την ΔΕΥΑΡ ανακοινώνεται ότι ,την Δευτέρα 05 και Τρίτη 06 Οκτωβρίου 2015 θα πραγματοποιηθεί διακοπή νερού επί της οδού Πανορμίτη Ράμου και πέριξ περιοχές στην Δημοτική Ενότητα Αφάντου από τις 08:00 πμ έως 13: 00 μμ , λόγω εκτέλεσης εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης .
Ζητούμε την κατανόηση των κατοίκων της περιοχής .
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















