Ειδήσεις

Expedia: Ανθίζει η τεχνητή νοημοσύνη τη στιγμή που αλλάζουν οι προτιμήσεις και οι τάσεις στα ταξίδια

Η Expedia Group Advertising δημοσίευσε σήμερα ολοκληρωμένα ευρήματα από την έρευνα The Science of Wanderlust, αποκαλύπτοντας τι καθιστά το τέλειο ταξιδιωτικό περιεχόμενο για την αύξηση των κρατήσεων στον σημερινό κόσμο της Τεχνητής Νοημοσύνης. Οι ταξιδιώτες βλέπουν αξία στο περιεχόμενο που έχει ενισχυθεί με το εργαλείο της AI, αλλά η ανθρώπινη συμβολή εξακολουθεί να είναι κρίσιμη.

Στη μελέτη παρουσιάζονται τα έξι συστατικά που πυροδοτούν το αίσθημα της wanderlust, δηλαδή τη συναισθηματική σπίθα που καθοδηγεί τις ταξιδιωτικές αποφάσεις.

Τριπλάσια είναι η επίδραση του βίντεο σε σχέση με τις στατικές εικόνες. Τα βίντεο μεγάλης διάρκειας πυροδοτούν έντονα συναισθήματα.
Η αυθεντικότητα δημιουργεί εμπιστοσύνη. Οι ταξιδιώτες επιλέγουν διαφάνεια και σαφήνεια.
Σαφής αφήγηση και παρότρυνση για δράση.
Οι βέλτιστοι οπτικοί χρονισμοί ενισχύουν την κατανόηση με σκηνές διάρκειας 2 έως 9 δευτερολέπτων
Περιεχόμενο με τεχνητή νοημοσύνη που συνδυάζεται με ανθρώπινη παρέμβαση
Γνώριμα χαρακτηριστικά τα οποία οι ταξιδιώτες τα αναγνωρίζουν στις δικές τους συνήθειες.
«Σε έναν κόσμο που κατακλύζεται από ταξιδιωτικό περιεχόμενο, η γνώση του τι πραγματικά παρακινεί τους ταξιδιώτες να αφήσουν το όνειρο να κάνουν κράτηση είναι κάτι που αλλάζει τα δεδομένα για τις μάρκες που λειτουργούν εντός του εξαιρετικά κατακερματισμένου οικοσυστήματος ταξιδιωτικών μέσων», δήλωσε ο Rob Torres, Senior Vice President, Expedia Group Advertising. «Η έρευνά μας για την Επιστήμη της Wanderlust αποκαλύπτει τα έξι βασικά συστατικά για τη δημιουργία αποτελεσματικού ταξιδιωτικού περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένου του ότι το βίντεο επηρεάζει τις αποφάσεις κράτησης σχεδόν τρεις φορές περισσότερο από τις στατικές εικόνες – παρέχοντας στους επαγγελματίες του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ έναν σαφή χάρτη πορείας που ενημερώνει και εμπνέει δράση».

Ωστόσο, υπάρχουν διάφορες κατηγορίες και προφίλ ταξιδιωτών που η τεχνητή νοημοσύνη τους επηρεάζει διαφορετικά:

Το 64% των ταξιδιωτών έχει παρατηρήσει μια ταξιδιωτική διαφήμιση που έχει δημιουργηθεί από τεχνητή νοημοσύνη.
Το 24% θεωρεί ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από την Τεχνητή Νοημοσύνη είναι χρήσιμο όταν συνδυάζεται με την ανθρώπινη παρέμβαση σε πιο έξυπνες προσφορές και εργαλεία προϋπολογισμού.
Ταξιδιώτες αντιμετωπίζουν αρνητικά  και με ανησυχία τους influencers και τα τοπία που δημιουργήθηκαν πλήρως από την τεχνητή νοημοσύνη.
Ωστόσο, οι Millennials είναι οι πιο άνετοι με όλες τις χρήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης σε ταξιδιωτικό περιεχόμενο, ακολουθούμενοι από τη Γενιά Ζ.
Η έρευνα έδειξε ότι κάθε αρχέτυπο ταξιδιώτη έχει μοναδικές προτιμήσεις όσον αφορά το ταξιδιωτικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της μορφής, της εικόνας και του τόνου:

Οι «ταξιδιώτες στην παραλία» έλκονται από περιεχόμενο που αξίζει να προβληθεί και παρουσιάζει πισίνες, σπα και τη συνολική χαλάρωση.
Οι «ταξιδιώτες σε λούνα παρκ» – ταξιδιώτες που τους αρέσουν οι οικογενειακές εκδρομές σε θεματικά πάρκα ή σε μέρη φιλικά προς τα παιδιά – τους αρέσουν τα βίντεο σύντομης διάρκειας και επηρεάζονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι «ταξιδιώτες περιπέτειας» που τους αρέσουν οι διακοπές με επίκεντρο τη φύση στα βουνά, τα δάση και τα εθνικά πάρκα επηρεάζονται περισσότερο από το περιεχόμενο στο YouTube και είναι πιο επιφυλακτικοί απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη.
Οι «City Escapists» – όσοι επισκέπτονται μεγάλες πόλεις με γαστρονομικές σκηνές, νυχτερινή ζωή και ψυχαγωγία – ασχολούνται περισσότερο με βίντεο μεγάλης διάρκειας και έλκονται από περιεχόμενο φαγητού.
Οι «Πολιτιστικοί Συνδέσμοι» που δίνουν προτεραιότητα σε ιστορικούς χώρους, περιοχές πολιτιστικής κληρονομιάς ή τοπικές εμπειρίες προτιμούν περιεχόμενο που τους εντυπωσιάζει και βασίζονται σε διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς ιστότοπους για έμπνευση.
Οι «ταξιδιώτες πολυτελείας» των οποίων οι προτιμήσεις επικεντρώνονται σε πολυτελή θέρετρα και αποκλειστικά καταφύγια νιώθουν άνετα με το περιεχόμενο Τεχνητής Νοημοσύνης και συχνά εμπνέονται από το περιεχόμενο των influencers.
Η Expedia Group Advertising συνεργάζεται με οργανισμούς μάρκετινγκ προορισμών όπως το GoTürkiye, το Υπουργείο Τουρισμού, Επενδύσεων και Αεροπορίας των Μπαχαμών, το Συμβούλιο Τουρισμού της Τζαμάικα και το VisitPanama, για να ζωντανέψουν αυτές τις πληροφορίες από την καμπάνια. Αξιοποιώντας το δίκτυο ταξιδιωτικών μέσων της Expedia Group Advertising, αυτοί οι συνεργάτες δημιουργούν οπτικά ελκυστικές, ολοκληρωμένες καμπάνιες, σχεδιασμένες να προσεγγίζουν τους ταξιδιώτες σε κάθε στάδιο του ταξιδιού τους.

Πηγή: money-tourism.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου