Ειδήσεις

«Συνωστισμός» επιβατών στα λεωφορεία της ΡΟΔΑ

Παρελήφθησαν και δρομολογήθηκαν ήδη, τρία νέα δωδεκάμετρα λεωφορεία για να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό λόγω της αυξημένης κίνησης και των αναγκών της περιόδου. Αυτό δήλωσε χτες στους δημοσιογράφους, ο πρόεδρος της ΔΕΣ ΡΟΔΑ κ. Δημήτρης Παρασκευάς, υπογραμμίζοντας πως η κίνηση και οι απαιτήσεις είναι τόσο αυξημένες, που είναι σχεδόν αδύνατο να ανταποκριθούν επαρκώς τα δρομολόγια.
«Τα τρία λεωφορεία που αγοράσαμε με την μορφή λήζινγκ (leasing) έχουν ήδη δρομολογηθεί. Τα δρομολόγια της ΔΕΣ ΡΟΔΑ είναι σε πλήρη ανάπτυξη για όλο το νησί και τις περιοχές αιχμής. Συνολικά, απασχολούνται 53 οδηγοί στην επιχείρηση και όπως καταλαβαίνετε είναι η πρώτη φορά που έχουμε επάρκεια σε προσωπικό. Αυτό είναι αποτέλεσμα των δύο συμβάσεων ορισμένου χρόνου που κάναμε πέρσι –η μία τον περασμένο Φεβρουάριο και η άλλη τον περασμένο Ιούλιο. Η επιβατική κίνηση είναι πάρα πολύ αυξημένη, και παρά την επάρκεια σε προσωπικό αλλά και την αγορά νέων λεωφορείων, παρατηρούνται και πάλι προβλήματα στην εξυπηρέτηση του κοινού με αποτέλεσμα ο κόσμος να μένει εκτός. Είναι τόσο μεγάλος ο όγκος των μετακινούμενων επιβατών που αδυνατούμε να τους εξυπηρετήσουμε όλους. Βεβαίως, οι αριθμοί είναι αντιστρόφως ανάλογοι τον χειμώνα: όπως γνωρίζετε, τον χειμώνα οι ανάγκες είναι πολύ λιγότερες από ό,τι το καλοκαίρι με την τουριστική κίνηση. Ωστόσο, η φετινή τουριστική σεζόν εξελίσσεται πολύ καλύτερα σε σχέση με πέρσι. Γι αυτό τον λόγο, πιστεύω ότι φέτος θα κλείσουμε με θετικό πρόσημο όσον αφορά τις εισπράξεις της επιχείρησης».
Τα στέγαστρα και οι
ηλεκτρονικές πινακίδες
Σε ερώτηση σχετικά με την προμήθεια των στεγάστρων και των ηλεκτρονικών πινακίδων που θα τοποθετηθούν στις στάσεις για να παρέχουν πληροφορίες στο επιβατικό κοινό, ο κ. Παρασκευάς δήλωσε: «Εμείς ως ΔΕΣ ΡΟΔΑ κάναμε τον απαραίτητο διαγωνισμό για τα στέγαστρα ο οποίος ολοκληρώθηκε τον περασμένο Ιούνιο. Η ανάδοχος εταιρεία που αναδείχθηκε από την διαδικασία είναι η ‘Top Vision’ η οποία θα ξεκινήσει να τοποθετεί τα στέγαστρα από τις αρχές Σεπτεμβρίου. Γι αυτό τον λόγο απαιτείται μια προεργασία ώστε να ξηλωθούν και να απομακρυνθούν τα υπάρχοντα στέγαστρα και να τοποθετηθούν τα νέα. Αυτή η διαδικασία απαιτεί τουλάχιστον έναν μήνα. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 55.000 ευρώ περίπου. Παράλληλα, όσον αφορά τον διαγωνισμό για την τηλεματική γίνεται μέσω του προγράμματος Interreg και σε συνεργασία με το γραφείο προγραμματισμού του Δήμου Ρόδου, που κατάφερε να εντάξει το έργο. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 150.000 ευρώ περίπου και αφορά σχεδόν το σύνολο των στάσεων, όπου θα τοποθετηθούν ηλεκτρονικές πινακίδες».
Όπως έγραψε η «δημοκρατική», που έχει αναδείξει το πρόβλημα επανειλημμένα με δημοσιεύματα και φωτογραφικά ρεπορτάζ, η ιστορία με τα στέγαστρα, είναι παλιά καθώς εδώ και χρόνια, ενώ γίνονταν διαγωνισμοί δεν εκδηλωνόταν ενδιαφέρον από ιδιώτες για να τα αναλάβουν (με τοποθέτηση διαφημιστικού υλικού κ.λπ.) ενώ από πέρσι, ξεκίνησε η διαδικασία επισκευής περιορισμένου αριθμού τα οποία τοποθετήθηκαν σε μερικά σημεία, όπου, ενώ υπάρχουν στάσεις, δεν υπάρχουν στέγαστρα για να διευκολύνουν την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Προς το παρόν επειδή η κατάσταση με τα στέγαστρα στις στάσεις των λεωφορείων δεν είναι ικανοποιητική, καθώς στην συντριπτική πλειοψηφία τους δεν πληρούν τις κατάλληλες προδιαγραφές για την κάλυψη των αναγκών του επιβατικού κοινού –κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες- η διοίκηση της ΡΟΔΑ είχε ζητήσει να αναλάβει την αρμοδιότητα για την δυτική πλευρά του νησιού και να αφήσει τα υπόλοιπα στο ΚΤΕΛ.
Ωστόσο, αρκετοί ιδιώτες που έχουν επιχειρήσεις και θέλουν να διαφημιστούν, επιλέγουν τα λεωφορεία και όχι τις στάσεις –οι οποίες είναι πάνω από 400 τον αριθμό σε ολόκληρο το νησί της Ρόδου.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου