Ειδήσεις

Από 1η Ιουλίου η νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό

Με το μότο για το «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι»- ‘’Εndless Greek Summer’’ θα συνεχιστεί από την 1η Ιουλίου η καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό με το διάσημο πλέον spot, που παρουσιάστηκε μέσα στον Ιούνιο σε ειδική εκδήλωση με τον Πρωθυπουργό. Από αρχές Ιουλίου θα ξεκινήσει να «τρέχει» και η καμπάνια για τον εσωτερικό τουρισμό, υπενθυμίζοντας στον Ελληνα τουρίστα ότι θα πρέπει αυτό το καλοκαίρι να «Μένουμε ασφαλείς».

«Αναζητούμε διαρκώς τους τρόπους για να ενώσουμε δυνάμεις και να προσφέρουμε τα μέγιστα στον ελληνικό τουρισμό», ανέφερε χθές από το βήμα της γενικής συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece κ. Ιωάννα Δρέττα, η οποία στάθηκε ιδιαιτέρως στη συνεργασία δημοσίου- ιδιωτικού τομέα.

«Η ίδια η ύπαρξή μας είναι εξωστρεφής», ανέφερε χαρακτηριστικά. «Με αυτή την στρατηγική, μετά την πετυχημένη συνεργασία με το υπουργείο τουρισμού και τον ΕΟΤ το 2015, το καλοκαίρι του δημοψηφίσματος και των capital controls, συνεργαστήκαμε ξανά με το υπουργείο τουρισμού το 2019 όταν παραχωρήσαμε την απόλυτα πετυχημένη καμπάνια μας Oh My Greece. Και το 2020 δύο φορές, στο «Greece from Home» και στη δημιουργία και παραχώρηση της καμπάνιας «Εndless Greek Summer», όπως θα είναι το motto από την 1η Ιουλίου.

Όσον αφορά το «Greece From Home», μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία στον καιρό του lockdown, η Marketing Greece έδωσε δωρεάν το περιεχόμενο του discovergreece, πλήρωσε για τη δημιουργία του site, εξ’ού και δεν κόστισε κάτι στο ελληνικό δημόσιο. Πρόσφατα συνεργαστήκαμε και για την προβολή του στα διεθνή κοινά, βάζοντας και δικά μας κεφάλαια, κάνοντας πράξη αυτό που έχουμε όλοι ομολογήσει. Ότι τουρισμός χωρίς συνέργειες, δεν είναι εφικτός».

Η κ. Δρέττα αναφέρθηκε εκτενώς στην ιστορία της συνεργασίας με τον ΕΟΤ και φυσικά στην καμπάνια Endless Greek summer, η οποία μάλιστα έγινε και πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης, με κριτική που ακούστηκε ακόμη και για αποδυνάμωση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

«Ξεκινώντας με την στρατηγική και την στόχευση της καμπάνιας, είναι σε όλους προφανές, ότι μια τέτοια κατάσταση, όπως αυτή που βιώσαμε όλοι με την πανδημία, θα άλλαζε και τους κανόνες, τους όρους και τις φόρμες επικοινωνίας.

Ο εύκολος δρόμος, θα ήταν να λειτουργήσουμε «σαν να μην συμβαίνει τίποτα».

Εύκολος αλλά, λάθος.

Μια Ελλάδα εκτός χρόνου, με εικόνες που θα προκαλούσαν στην καλύτερη περίπτωση μελαγχολία, και στην χειρότερη, απώθηση για κάτι που θα ήταν και εκτός πραγματικότητας.

Ο δύσκολος δρόμος, αυτός που επιλέξαμε, ήταν ο δρόμος της ενσυναίσθησης, του σεβασμού, της απλότητας, του ισχυρού μηνύματος, της κατανόησης ότι απευθυνόμαστε σε ένα κόσμο που θρηνεί πάνω από 480.000 νεκρούς.

Αποφασίσαμε λοιπόν, με μια ομάδα από σπουδαίους επαγγελματίες, με διαφορετικές αφετηρίες και παραστάσεις, που δούλεψαν, μελέτησαν, έδωσαν χρόνο και ψυχή, να μιλήσουμε για το «ελληνικό καλοκαίρι» και τη μοναδική εμπειρία που ονομάζεται ελληνικό καλοκαίρι. Που χτίζει ένα νέο brand.

Που κάνει τον θεατή να σκεφτεί, να επιθυμήσει και να προσμένει. Σαν μια «κατάσταση ευτυχίας», όπου και αν βρίσκεται, ό,τι και αν κάνει.

Ανεξάρτητα από την φάση της πανδημίας που βρίσκεται ο θεατής ή η χώρα του, θελήσαμε να δημιουργήσουμε μια διαρκή προσμονή. Μια επιθυμία που μπορεί να εκπληρωθεί όταν, για τον κάθε έναν, οι συνθήκες το επιτρέψουν.

Το βίντεο φυσικά έγινε viral: 3 εκατομμύρια οργανικό reach την πρώτη εβδομάδα και 7% engagement το οποίο καταναλώνεται σε όλες μας τις αγορές στόχος, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Ρουμανία, απολύτως θετικά σχόλια από ταξιδιωτικές πλατφόρμες και διεθνή τηλεοπτικά μέσα, πολύ θετική αντίδραση του διεθνούς δικτύου δημοσιογράφων μας.

Στο εξωτερικό, στο κοινό μας δηλαδή, κατάλαβαν πολύ καλύτερα αυτό που τα τρολ του εσωτερικού δεν μπόρεσαν, ή δεν ήθελαν να καταλάβουν. Ναι, το ελληνικό καλοκαίρι είναι state of mind, ιδίως αυτή τη δύσκολη εποχή. Ναι, οφείλουμε να είμαστε ένα βήμα μπροστά, να αντιλαμβανόμαστε, να δημιουργούμε τάσεις, να μην επαναπαυόμαστε σε κλισέ, στερεότυπα, και κάθε λογής ευκολίες. Γιατί αυτός είναι ο ρόλος μας, ο λόγος της ύπαρξης μας».

Ειδικά ως προς τις σχέσεις με τον ΕΟΤ, η κ. Δρέττα ανέφερε ότι «λόγος ύπαρξης μας, συνομολογημένος από όλους και όλες, είναι και η συνεργασία μας με το ελληνικό Δημόσιο και τον ΕΟΤ, που πάντα ήταν άψογη και επωφελής για όλες τις πλευρές, με σοβαρά, καταρτισμένα στελέχη, εξαιρετικούς επαγγελματίες, με ανθρώπους που αντιλαμβάνονται τις νέες ανάγκες.

Ο ΕΟΤ κερδίζει από την Marketing Greece. H Marketing Greece κερδίζει από τον ΕΟΤ. Ήταν λυπηρό, μέγα λάθος, εξαιρετικά αντιπαραγωγικό, σε αυτή τη πρωτοφανή συγκυρία, κάποιοι να κηρύξουν πόλεμο κατά του ελληνικού τουρισμού.

Γιατί όταν χτυπάς την συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού, χτυπάς τον ελληνικό τουρισμό. Ιδίως τώρα που αυτή η συνέργεια ήταν κάτι παραπάνω από αναγκαία».

Πηγή: newmoney.gr

Στεφανία Σούκη

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου