Τοπικές Ειδήσεις

Απάντηση Γεωργίου Μπακίρη προς την Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Νότιας Δωδ/σου

Mε αφορμή την ανακοίνωση που εξέδωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ Νότιας Δωδεκανήσου αναφορικά με το δημοσίευμα μου για την κατάργηση της παραλιακής οδού στο πλαίσιο του ΕΣΧΑΔΑ για την επένδυση στο Γκολφ Αφάντου (Βόρειο Αφάντου) θα ήθελα να δηλώσω τα εξής:

Αγαπητοί φίλοι της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ Νότιας Δωδεκανήσου πραγματικά μου είστε πολύ συμπαθείς γιατί με τους περισσότερους γνωριζόμαστε προσωπικά και πιστέψτε με δεν είχα καμία διάθεση να μπω σε κομματική αντιπαράθεση μαζί σας γιατί δεν ήταν αυτό το κίνητρο μου οφείλω όμως να σας δώσω μια απάντηση στα επιχειρήματα σας.

Με το επίμαχο δημοσίευμα στόχος μου ήταν να ενημερώσω ως όφειλα και έχω υποχρέωση θεσμικά να το κάνω με την ιδιότητα του Προέδρου της Κοινότητας, του αγαπητούς συμπολίτες μου ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) του Ειδικού Σχεδίου Χωρικής Ανάπτυξης Δημοσίου Ακινήτου (ΕΣΧΑΔΑ ΑΦΑΝΤΟΥ) για την επικείμενη επένδυση του Γκολφ Αφάντου ο επί 50 χρόνια παραλιακός δρόμος του Γκολφ Αφάντου (Βόρειο Γκολφ) πρόκειται να καταργηθεί.

Λυπάμαι που αυτή η μελέτη ¨δυστυχώς¨ για εσάς αλλά και πολύ περισσότερο δε για τους πολίτες του Αφάντου και όλου του νησιού εγκρίθηκε και θεσμοθετήθηκε επί κυβερνήσεως «ΣΥΡΙΖΑ» αλλά δυστυχώς πρέπει να αποδεχτείτε την ωμή πραγματικότητα γιατί τα ντοκουμέντα είναι αδιάψευστα και αδιαμφισβήτητα….!!!

Και πάμε λοιπόν τώρα στην ουσία του θέματος.

Υποστηρίζετε ότι όρος για τον παραλιακό δρόμο ΔΕΝ υπάρχει στο ΦΕΚ ΑΑΠ/180/2016 και ότι στο άρθρο 2, παρ.4 προβλέπει τη διασφάλιση της πρόσβασης του κοινού στον αιγιαλό και την παραλία με πέντε, τουλάχιστον, κάθετες οδικές προσβάσεις κοινόχρηστου χαρακτήρα.

Πρέπει λοιπόν να σας ενημερώσω για να γνωρίζεται αλλά για να ενημερωθούν και οι πολίτες αυτού του τόπου ότι η μελέτη ΣΜΠΕ απαριθμεί 228 σελίδες και δεν περιλαμβάνεται αυτούσια στο ΦΕΚ απλά αναφέρεται η έγκριση αυτής στο άρθρο 3, παρ.1 του ΦΕΚ ΑΑΠ/180/2016 .

Σύμφωνα λοιπόν με την μελέτη, στο Βόρειο Γκόλφ σε ένα παραλιακό μέτωπο μήκους 3 χλμ περίπου που εκτείνεται από την πρώτη καντίνα έως και του Τραγανού προβλέπονται μόνο δύο κάθετες προσβάσεις προς την παραλία: ο δρόμος του ανισόπεδου κόμβου

αερογέφυρας και ο δρόμος του ισόπεδου κόμβου φανάρια Τραγανού σε μια απόσταση 3 (τριών) χιλιομέτρων μεταξύ τους…!!!

Σύμφωνα με τον υπ’ αριθμ. 1337/1983 Νόμο Τρίτση απαγορεύεται η περίφραξη οικοπέδων εντός ζώνης 500μ από την ακτή και κάθε 300μ κατά μήκος του αιγιαλού πρέπει να υπάρχει για τους πολίτες ελεύθερη κάθετη πρόσβαση στη θάλασσα…!!!!

 

ΜΕΛΕΤΗ ΣΜΠΕ

(ΣΕΛ:81) Κριτήριο Α1. Προσιτές ακτές. Οι ακτές παραμένουν προσιτές στο κοινό. Διασφαλίζονται οι άμεσες προσβάσεις από την Εθνική Οδό Ρόδου-Λίνδου, μέσω των υφιστάμενων κόμβων Καλλιθέας (ισόπεδος σηματοδοτούμενος) και Αφάντου (ανισόπεδος), και της παραλιακής ασφαλτοστρωμένης οδού, από εκβολή Πελεμόνη προς νότο μέχρι τέλος της παραλίας, για την στάθμευση τροχοφόρων προβλέπεται η δημιουργία χώρων στάθμευσης στα γήπεδα Γ1,Γ2,Γ3 και Γ7. Η κίνηση τροχοφόρων από τον ισόπεδο κόμβο Γκολφ Αφάντου θα είναι ελεγχόμενη, όπως και στον εσωτερικό παραλιακό δρόμο εντός του Γκολφ Αφάντου, η προσπέλαση όμως στο έμπροσθεν τμήμα αιγιαλού-παραλίας παραμένει ελεύθερη στο κοινό, από τα εκατέρωθεν σημεία πρόσβασης.

(ΣΕΛ:86) Δ.4 Πρόταση Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α. Δ.4.1 Χωρικός προορισμός (επενδυτική ταυτότητα) του Ακινήτου Προτείνονται: 1. Η γενική οργάνωση του ακινήτου, όπως φαίνεται στον Χάρτη Π-01, γίνεται με καθορισμό : · των οικοδομήσιμων γηπέδων με στοιχεία Γ1 έως Γ10, στα οποία επιτρέπεται η δόμηση των κτιριακών εγκαταστάσεων που περιγράφονται στη συνέχεια · των κύριων οδικών αξόνων προσπέλασης στο ακίνητο, όπως σημειώνονται στον Χάρτη Π-01. Η πρόσβαση στην Περιοχή Γκόλφ Αφάντου από τον ομώνυμο Ι/Κ μπορεί να είναι ελεγχόμενη και να περιορίζεται για τους χρήστες του Ακινήτου, εφόσον δεν συνέχεται με κοινόχρηστους δρόμους που εξυπηρετούν περιοχές με χρήση παραθεριστικού-τουριστικού χωριού οι οποίες θα πολεοδομηθούν. · των κύριων οδικών προσβάσεων του κοινού στην παραλία Αφάντου από την Εθνική οδό Ρόδου-Λίνδου, α) από τον ισόπεδο κόμβο Καλλιθέας προς παραλία Τραγανού και β) από τον ανισόπεδο κόμβο Αφάντου προς την εκβολή του ποταμού Πελεμόνη και την δημιουργία υπαίθριων χώρων στάθμευσης σε ένα ή περισσότερα από τα Γήπεδα Γ1, Γ2 και Γ3 και στο Γήπεδο Γ7, όπου καταλήγουν οι δρόμοι πρόσβασης στην παραλία. Η εσωτερική λειτουργία της κυκλοφορίας στην περιοχή Γκολφ Αφάντου καθώς και οι θέσεις στάθμευσης στα παραπάνω γήπεδα θα καθορισθούν με την ΚΥΑ χωροθέτησης του επενδυτικού σχεδίου του άρθρου 13 του Ν.3986/2011.

Κλείνοντας θα ήθελα τονίσω ότι είμαι υπέρ της συγκεκριμένης επένδυσης και της ανάπτυξης του τόπου αλλά ταυτόχρονα θα υπερασπιστώ και το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και προσωπικής ελευθερίας των συμπολιτών μου για απρόσκοπτη και ελεύθερη πρόσβαση και διέλευση κατά μήκος της παραλίας Αφάντου.

Σας καλώ λοιπόν αντί να με παραπέμψετε σε λαϊκό δικαστήριο… να με στηρίξετε έστω και τώρα σε αυτόν το νόμιμο και δίκαιο αγώνα μου για να διεκδικήσουμε μαζί την ελεύθερη πρόσβαση των συμπολιτών μας στην παραλία του τόπου μας…!!!

Όσο αναφορά για το που ήμουνα τότε που εγκρίθηκε αυτός ο σχεδιασμός μάλλον πρέπει να απευθύνετε σε άλλους την ερώτηση αυτή….. γιατί εγώ τότε δυστυχώς δεν είχα θεσμική αρμοδιότητα….!!!

Γεώργιος Εμμ Μπακίρης

Πρόεδρος Συμβουλίου

Κοινότητας Αφάντου

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου