Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) θα επηρεάσει περαιτέρω τις συνήθειες κράτησης ταξιδιών, με το ήμισυ των καταναλωτών να βασίζεται στο ChatGPT και σε παρόμοιες πλατφόρμες, ενώ το άλλο μισό θα συνεχίσει να κάνει κρατήσεις μέσω συγκεκριμένων brands, σύμφωνα με τον κορυφαίο τουριστικό όμιλο TUI.
Μιλώντας κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρίας για το έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, o διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Sebastian Ebel, επιβεβαίωσε ότι η TUI θεωρεί την AI ως “παράγοντα αλλαγής”.
“Μας βοηθά να εισέλθουμε σε νέες αγορές και νέα κανάλια διανομής και αποτελεί ένα εργαλείο για τη μείωση του κόστους μας”, πρόσθεσε.
Περιγράφοντας τις προβλέψεις της εταιρίας σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών, είπε: “Πιστεύουμε ότι η αγορά θα διχαστεί και ο «TUI AI concierge agent» θα βρεθεί στη μέση. Διαπιστώνουμε αύξηση του αριθμού των πελατών που κάνουν κρατήσεις με βάση το brand -άτομα που εμπιστεύονται πραγματικά τα brands και θέλουν να κάνουν κρατήσεις σε μεγάλα brands- και βρίσκουν τα διαφοροποιημένα προϊόντα μας, τα καλά τοποθετημένα προϊόντα μας, και αυτό είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα. Από την άλλη πλευρά, βλέπουμε ότι υπάρχουν πελάτες που [μας ζητούν] να δημιουργήσουμε συνεργασίες, να βελτιστοποιήσουμε την αναζήτηση και να διευρύνουμε τη διανομή σε ChatGPT, TikTok κ.λπ.”.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρία διαβλέπει “σημαντικές δυνατότητες στη συνεργασία με τα Large Language Models” και ο όμιλος σκοπεύει να φτάσει σε ένα σημείο όπου “δεν θα εξαρτάται μόνο από την Google”.
Το περιεχόμενο, σημείωσε, που παράγει η ΤUΙ θα είναι αξιόπιστο. “Υπάρχουν τόσα πολλά ψευδή στοιχεία στο δίκτυο, αλλά η ΤUΙ είναι συνώνυμη με το αξιόπιστο περιεχόμενο και γι’ αυτό καταβάλλουμε μεγάλες προσπάθειες σε αυτόν τον τομέα”, τόνισε.
Ο όμιλος αναπτύσσει τις λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης της εφαρμογής του, είπε, συμπεριλαμβανομένων των πρακτόρων voice-chat. “Αυτό έχει σημαντικό αντίκτυπο και κάνει την εφαρμογή πολύ πιο ισχυρή”, ανέφερε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες με την τεχνητή νοημοσύνη, γι’ αυτό και η TUI επενδύει πολλά στην τεχνητή νοημοσύνη
Πηγή: money-tourism.gr














