Μέρα με τη μέρα ανατρέπονται τα δεδομένα με αιφνιδιαστικά μέτρα και επιβολή καραντίνας. Βουνό θα πρέπει να σκαρφαλώσουν συχνά οι επιβάτες για να πάρουν πίσω τα χρήματα για εισιτήρια σε πτήσεις που ακυρώθηκαν.

Οι ελπίδες των ευρωπαίων για αυγουστιάτικη χαλάρωση και ταξίδια μετατρέπεται περίπου σε εφιάλτη καθώς έρχονται αντιμέτωποι με εμπόδια και αλλαγές της τελευταίας στιγμής, γράφει το Bloomberg.

Στη Μεγάλη Βρετανία για παράδειγμα η αιφνιδιαστική απόφαση να επιστρέψει η καραντίνα για όσους έρχονται από Ισπανία, Γαλλία, Μάλτα και Ολλανδία, προκάλεσε τεράστια προβλήματα.

Η Ryanair ανακοίνωσε περικοπές δρομολογίων καθώς διαβλέπει αβεβαιότητα που αποτρέπει τους ταξιδιώτες από το να κάνουν κρατήσεις, ενώ η Eurowings της Lufthansa ανακοίνωσε ότι κόβει δρομολόγια προς την Ισπανία μετά την ταξιδιωτική οδηγία που εξέδωσε η Γερμανία.

Αναλυτής της Citigroup επισημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν ορατότητα μεγαλύτερη των δυο εβδομάδων και πρέπει να κάνουν συνεχείς αλλαγές.

Ενώ μάλιστα οι καταναλωτές δικαιούνται επιστροφή χρημάτων όταν ακυρώνεται μια πτήση, καλούνται να προσπαθήσουν πολύ για να την λάβουν και συχνά θα πρέπει να τηλεφωνήσουν σε ιδιαίτερα φορτωμένα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών. Όταν μάλιστα μια πτήση δεν ματαιώνεται αλλά οι ταξιδιώτες θα υποστούν καραντίνα φτάνοντας στον προορισμό τους τα πράγματα μπερδεύονται. Οι αεροπορικές δεν είναι υποχρεωμένες να επιστρέψουν τα χρήματα του εισιτηρίου. Οι δε ταξιδιώτες επιβαρύνονται από το κόστος της πιθανής αλλαγής του.

Ο Rory Boland, τουριστικός συντάκτης στο Which? μια ανεξάρτητη υπηρεσία συμβουλευτικών υπηρεσιών για τους καταναλωτές στη Μεγάλη Βρετανία υποστηρίζει πως οι ταξιδιώτες δεν θα ξεχάσουν εύκολα πως τους μεταχειρίστηκαν αυτή την περίοδο. «Το αντίκτυπο στην εμπιστοσύνη απέναντι στην ταξιδιωτική βιομηχανία υπήρξε καταστροφικό».

Πηγή: euro2day.gr

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ