• Αν. Κωνσταντάρος: «Υπάρχουν μεγάλες προοπτικές για την αγορά της Κίνας»
• Προσδοκίες για αύξηση των Κινέζων τουριστών από την αεροπορική σύνδεση Ρόδου – Σαντορίνης και Ρόδου – Κωνσταντινούπολης
• Επόμενο βήμα, μία αποστολή στην Κίνα για συναντήσεις με τους εκεί φορείς
Με θετικό πρόσημο ολοκληρώθηκε το συνέδριο με τους Κινέζους τουριστικούς πράκτορες “CVS China Visitors Summit”, μίας σημαντικής συνάντησης που είχε αντικείμενο να γίνει γνωστός ο προορισμός μας, στην κινεζική αγορά.
Τη συνάντηση διοργάνωσε ο Δήμος Ρόδου, ο ΠΡΟΤΟΥΡ και το ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort, όπου και διεξήχθησαν οι εργασίες, το διήμερο 14 και 15 Μαΐου (σχετικό ρεπορτάζ έγραψε η ‘δ’).
Ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αλ. Κολιάδης
Στον πλαίσιο του συνεδρίου, σε σχετική ανάρτηση που έκανε στον λογαριασμό του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αλέξανδρος Κολιάδης ανέφερε τα εξής:
«Η Ρόδος ανοίγει νέους δρόμους εξωστρέφειας και συνεργασίας.
Υποδεχθήκαμε περισσότερους από 100 Κινέζους τουριστικούς πράκτορες, στο πλαίσιο του CVS China Visitors Summit, μιας κορυφαίας B2B εκδήλωσης που για πρώτη φορά φιλοξενείται στο νησί μας. Είχα την ευκαιρία να μιλήσω μαζί τους, να ανταλλάξουμε απόψεις, να τους παρουσιάσω τη Ρόδο όπως πραγματικά είναι: ζωντανή, αυθεντική, φιλική. Ένα νησί που προσφέρει εμπειρία και ουσιαστική φιλοξενία. Το CVS είναι μια ζωντανή συνάντηση πολιτισμών. Ένα βήμα για σχέσεις που μπορούν να εξελιχθούν σε πραγματικές συνεργασίες. Ανοίγουν νέες προοπτικές συνεργασίας με την κινεζική αγορά. Ως Δήμος Ρόδου, συμμετέχουμε ενεργά. Με σχέδιο, υπευθυνότητα και πίστη σε έναν τουρισμό που βασίζεται στην ποιότητα και τη σύνδεση μεταξύ ανθρώπων. Ο τουρισμός δεν είναι μόνο στατιστικά. Είναι πρόσωπα. Ιστορίες. Εμπιστοσύνη.
Η Ρόδος τολμά να κοιτά πιο μακριά. Επιβεβαιώνει τον ρόλο της ως σταθερός, αξιόπιστος εταίρος στον διεθνή τουρισμό. Κερδίζει εντυπώσεις και χτίζει σχέσεις που έχουν συνέχεια».
Ο ΠΡΟΤΟΥΡ
Μιλώντας προς την ‘δημοκρατική’ ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού –ΠΡΟΤΟΥΡ, κ. Αναστάσιος Κωνσταντάρος, υπογράμμισε τα εξής:
«Κατ’ αρχήν, είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε την δυνατότητα να βρίσκονται στην Ρόδο, περί τους 100 Κινέζους τουριστικούς πράκτορες, ο σκοπός της επίσκεψης των οποίων, ήταν κατά κύριο λόγο να ανακαλύψουν οι ίδιοι τον προορισμό, για νέες προοπτικές συνεργασίας με τοπικούς επιχειρηματίες, τουριστικούς πράκτορες, επαγγελματίες κ.λπ. που τους έδωσε την δυνατότητα να αναδείξουν τον προορισμό και στους δικούς τους πελάτες στην Κίνα. Αντιλαμβανόμαστε ότι πρόκειται για μια τεράστια αγορά. Η Ελλάδα, αναμένει φέτος περί τους 600.000 Κινέζους τουρίστες οι οποίοι ωστόσο, δεν καταλήγουν στην Ρόδο μετά την άφιξή τους στην Αθήνα –όπου διαμένουν 2-3 ημέρες και κατόπιν, επισκέπτονται την Σαντορίνη και την Μύκονο που είναι και οι πιο γνωστοί προορισμοί.
Γι αυτό ο πρώτος στόχος μας είναι να γίνει η Ρόδος γνωστή στην κινεζική αγορά και να διεκδικήσει μερίδιο στο κομμάτι της κατανομής του τεράστιου αριθμού των τουριστών που έρχονται στην Ελλάδα. Καταλαβαίνετε λοιπόν, ότι οι πελάτες που θα έρθουν στην Ρόδο, όταν επιστρέψουν στον προορισμό τους, θα αναδείξουν το νησί και θα δημιουργήσουν, αυτομάτως εάν ‘trend’ για τον προορισμό μας. Αυτός είναι και ο στόχος μας. Να ακουστεί το όνομα της Ρόδου σε αυτή την τεράστια αγορά».
Όπως ανέφερε, οι Κινέζοι τουριστικοί πράκτορες, δήλωσαν ενθουσιασμένοι από την ίδια την Ρόδο, από τις παροχές και τις προσφερόμενες υπηρεσίες σε ξενοδοχεία, σε εστιατόρια κ.λπ. ενώ επισκέφθηκαν και το Καζίνο.
«Διακρίναμε την χαρά τους που ανακάλυψαν έναν νέο προορισμό, για τον οποίο δεν είχαν ακούσει (ακόμη και οι ίδιοι οι τουριστικοί πράκτορες) σχεδόν ποτέ. Συνεπώς, είναι ένα τεράστιο όφελος για την Ρόδο όταν άνθρωποι του τουρισμού οι οποίοι διακινούν αρκετό κόσμο σε άλλες περιοχές είτε στην Ελλάδα, είτε στην Ευρώπη, βάζουν στην ατζέντα το όνομα της Ρόδου και μπορούν να το προτείνουν στους επόμενους πελάτες τους. Αυτού του είδους η εμπειρία είναι εντελώς διαφορετική από το να αποστείλουμε, απλά, φωτογραφίες ή να συμμετέχουμε σε μια τουριστική έκθεση στην Κίνα, όπου θα μοιράσουμε ένα φυλλάδιο. Το να έρχονται και να βιώνουν την εμπειρία είναι εντελώς διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο τρόπο προώθησης» -όπως τόνισε ο κ. Κωνσταντάρος.
Υπενθυμίζεται πως οι Κινέζοι τουρίστες, φημίζονται για το γεγονός πως λατρεύουν την ελληνική ιστορία όντας λαός με βαθύ γνώση του πολιτισμού, οι οποίοι θέλουν να ανακαλύψουν νέους προορισμούς. Η Ελλάδα βρίσκεται στο δικό τους ιστορικό ‘mind set’ κάτι το οποίο μπορούν να το συνδυάσουν και να το βιώσουν στην Ρόδο που μπορεί να παρέχει πολλά πράγματα και στο κομμάτι του πολιτισμού.
«Πολύ σημαντικό βήμα θα είναι η αεροπορική διασύνδεση της Ρόδου με την Σαντορίνη που γίνεται φέτος για πρώτη φορά και δίνει νέες προοπτικές στην κινεζική αγορά. Ένα πολύ μεγάλο μέρος των Κινέζων τουριστών που φτάνουν στην Αθήνα και κατευθύνονται προς την Σαντορίνη μπορούν να συνδυάσουν την επίσκεψή τους στην Ρόδο και από εδώ, να επιστρέψουν απ ευθείας στην πρωτεύουσα.
Επιπρόσθετα θα βοηθήσει και η απευθείας αεροπορική διασύνδεση της Ρόδου με την Κωνσταντινούπολη, καθώς αποτελεί κεντρικό κόμβο με την Ασία. Η χώρα μας, υποδέχεται αυτή την στιγμή πτήσεις τόσο από το Πεκίνο όσο και από την Σαγκάη (στο αεροδρόμιο της Αθήνας) κι ευελπιστούμε ότι θα πληθύνουν οι πτήσεις και θα υπάρξει μια καλύτερη τάση τα επόμενα χρόνια –και μέσα από τις κινήσεις που κάνουμε εμείς εδώ. Επιφυλασσόμαστε ότι αυτό που έγινε εδώ, θα το συνεχίσουμε στην Κίνα για να μπορέσουμε να τους δείξουμε πόσο σημαντική είναι η αγορά τους για εμάς, με την επίσκεψη μιας επιχειρηματικής αποστολής για να συναντήσουμε, κατ ιδίαν τους εκεί φορείς».