Το βράδυ του Σαββάτου έγινε η ετήσια χοροεσπερίδα και η κοπή της βασιλόπιτας του Α.Σ. Φοίβος Κω, με όλα τα τμήματά του σε απαρτία, στο εστιατόριο ”Όνειρο” στο Τιγκάκι. Από τα επτά τμήματα του συλλόγου το φλουρί έπεσε στο τμήμα τοξοβολίας. Όλο το τμήμα κερδίζει ένα δωρεάν τραπέζι σε εστιατόριο, προσφορά του Δ.Σ. του συλλόγου. Η βραδιά κύλησε με πολύ κέφι και χορό με ζωντανό λαϊκό πρόγραμμα, κληρώσεις δώρων και βραβεύσεις.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














