Ειδήσεις

Sebastian Ebel TUI: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, ώρα για περισσότερα έσοδα!

Την εκτίμηση ότι η παρατεταμένη περίοδος υψηλού πληθωρισμού τελειώνει, εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Sebastian Ebel, κατά την παρουσίαση στα μέσα ενημέρωσης, μαζί με τον οικονομικό διευθυντή Mathias Kiep, των εξαιρετικών οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου.

Η επιβεβαίωση αυτής της εκτίμησης, όπως είπε, θα επιτρέψει στην εταιρεία να αναπτύσσει ξανά τα έσοδα παράλληλα με τους όγκους επιβατών, ενισχύοντας τη ζήτηση.

Ο κ. Ebel παρουσίασε επίσης ένα φιλόδοξο πρόγραμμα εξοικονόμησης €250 εκατ., με κατανομή 60:40 μεταξύ μείωσης γενικών εξόδων και «λειτουργικής αριστείας». Τόνισε όμως ότι οι αλλαγές δεν θα οδηγήσουν σε μειώσεις προσωπικού, καθώς η TUI επενδύει σε αυτοματοποίηση και AI, ενώ περιοχές όπως η πληροφορική θα «συρρικνωθούν» μετά την ολοκλήρωση της ψηφιακής μετάβασης. Η εξοικονόμηση κόστους θα γίνει σταδιακά σε μια τριετία έως το 2028.

Μετά από αυτήν την επένδυση για τη μετάβαση της TUI σε ένα μοντέλο αγοράς, όπως αποδεικνύεται από την αύξηση 11% στα δυναμικά πακέτα κατά το τελευταίο έτος, ο κ.Ebel δήλωσε ότι τώρα είναι η ώρα η TUI να απολαύσει έσοδα από αυτήν την επένδυση και να επιτύχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Ο επικεφαλής της TUI εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι τα ταξίδια θα αυξηθούν το 2026, με τη ζήτηση για «μοναδικά προϊόντα αναψυχής με επίκεντρο το εμπορικό σήμα» – «ακόμα και σε απαιτητικούς προορισμούς» – να ενισχύεται. Ανέφερε ενδεικτικά τα brand του ομίλου Robinson, Riu και Tui Blue ως βασικά πλεονεκτήματα.

Ο κ.Ebel επισήμανε ότι η ιστορική συνεργασία με την Ryanair στα δυναμικά πακέτα έχει επιτύχει τους στόχους της και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, προσθέτοντας ότι η TUI επιδιώκει να προσθέσει περισσότερους αερομεταφορείς στο δυναμικό οικοσύστημά της.

Στροφή στην AI: «Θα είμαστε εκεί όπου βρίσκονται οι πελάτες μας»
Ο Ebel προανήγγειλε ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα γίνει ο νέος κορμός της εμπειρίας TUI (με λιγότερη εξάρτηση από την Google) προσφέροντας:

εξατομίκευση προτάσεων, περιεχομένου και βίντεο έμπνευσης
μεταφράσεις και σχεδιασμό ταξιδιών
φωνητική επικοινωνία και λειτουργίες agent
διασύνδεση πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων
Προέβλεψε ότι η αγορά θα «διαχωριστεί» ανάμεσα σε πιστούς brand bookers και πελάτες που καταλήγουν στην TUI από πολλαπλά ψηφιακά περιβάλλοντα — με το νέο AI concierge της εταιρείας να βρίσκεται στο επίκεντρο.

Προέβλεψε ότι η αγορά θα «διαχωριστεί» ανάμεσα σε πιστούς brand bookers και πελάτες που καταλήγουν στην TUI από πολλαπλά ψηφιακά περιβάλλοντα — με το νέο AI concierge της εταιρείας να βρίσκεται στο επίκεντρο.

Επενδύσεις σε ξενοδοχεία και αεροπορικό στόλο
Ο CFO Mathias Kiep επιβεβαίωσε πως η TUI προχωρά σε επενδύσεις τόσο στον ξενοδοχειακό κλάδο όσο και στον αεροπορικό στόλο της, με 20 νέα Boeing να εντάσσονται μέσα στο 2026.

Πηγή: tornosnews.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου