Τοπικές Ειδήσεις

Δύο νέα πανελλήνια βραβεία διακόσμησης έλαβαν οι GK SKIADOPOULOS

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ LE BOUDOIR ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ TO PAL PHARMACY ΣΤΗΝ ΚΩ

Σε μία λαμπρή τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, το τεχνικό γραφείο GK
SKIADOPOULOS απέσπασε δύο πανελλήνια βραβεία Interiors Awards 23.
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για:
SILVER Award (Αργυρή Διάκριση): Σχεδιασμός και διακόσμηση κέντρου αισθητικής LE BOUDOIR –
French skincare στο κέντρο της πόλης της Ρόδου.
BRONZE Award (Χάλκινη Διάκριση): Σχεδιασμός και διακόσμηση PAL PHARMACY στην Αντιμάχεια της Κω.

Πρόκειται σαφώς για δύο ιδιαίτερα σημαντικές διακρίσεις μεταξύ αξιόλογων συμμετοχών, καθότι ο διαγωνισμός είχε μεγάλη συμμετοχή από γραφεία, σχεδιαστές και εταιρίες από όλη την χώρα. Έμπνευση,δημιουργία, βιωσιμότητα και λειτουργικότητα ξεχώρισαν στη μεγάλη γιορτή της αρχιτεκτονικήςεσωτερικών χώρων, interior και lighting design. Η τελετή απονομής των Interiors Awards πραγματοποιήθηκε με την παρουσία περισσότερων από 300 καταξιωμένων και πρωτοπόρων επαγγελματιών από τον χώρο της αρχιτεκτονικής, του interior και του lighting design

Η διάκριση των GK SKIADOPOULOS προβλήθηκε δημοσιογραφικά και από το OPEN ΤV σε ζωντανή μετάδοση στην εκπομπή Ώρα Ελλάδας από τους κκ Δημήτρη Καμπουράκη και Παναγιώτη Στάθη:
https://youtu.be/4P0WTh5D9LI.

Στη συνέντευξη, ο κ Σκιαδόπουλος χαρακτηριστικά τόνισε:
«Υπάρχουν τρία στοιχεία που ξεχωρίζουν το γραφείο μας:
1. Σε κάθε έργο μας προτού ξεκινήσουμε να σχεδιάσουμε, πρέπει πρώτα να χτίσουμε ένα δυνατό
ξεχωριστό concept. Στόχος μας και αναπόσπαστο τμήμα της φιλοσοφίας του γραφείου μας, είναι
να δημιουργούμε με τα σχέδιά μας μοναδικές εμπειρίες προς τον επισκέπτη. Να του προκαλούμε
συναισθήματα έντονα, ώστε να του προκαλούμε την επιθυμία να παραμείνει αρκετή ώρα στον χώρο που έχουμε σχεδιάσει, και σίγουρα να επιδιώξει να επιστρέψει σε αυτόν σύντομα.
2. Όταν αναλαμβάνουμε να σχεδιάσουμε μία επιχείρηση, όπως μας έμαθαν στο μεταπτυχιακό μου στο Μιλάνο σε Interior and Living design, πρώτα στήνουμε ένα business plan. Στόχος μας είναι η αύξηση των κερδών της επιχείρησης, μέσα από τον σχεδιασμό μας. Πρώτα δηλαδή στήνουμε ένα επιχειρηματικό πλάνο και μετά σχεδιάζουμε τις γεωμετρίες, τα χρώματα, τις υφές και τις κατασκευές. Θα πρέπει ο σχεδιασμός μας, η διακόσμησή μας, να αποτελέσει το καλύτερο marketing που να οδηγήσει στην αγορά των περισσότερων δυνατόν προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης που έχουμε αναλάβει.
3. Η ταχύτητά και η πρωτοτυπία μας. Είμαστε εξαιρετικά γρήγοροι στους χρόνους που παραδίδουμε τις προτάσεις μας στους πελάτες μας. Τέλος, κάθε έργο μας, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από την ιστοσελίδα μας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι τελείως διαφορετικό από οποιοδήποτε προηγούμενο μας έργο. Ο λόγος είναι, ότι σε κάθε έργο μας επιδιώκουμε να εμφυσήσουμε την ξεχωριστή προσωπικότητα του κάθε ιδιοκτήτη μέσα στον χώρο του.»

Πρόκειται για 10 συνεχή βραβεία σε διεθνές και πανελλήνιο επίπεδο που λαμβάνουν οι GK
SKIADOPOULOS, μέσα σε δύο μόλις έτη. Ο διαγωνισμός Interiors Awards 2023 επιβραβεύει την
έμπνευση, τη δημιουργικότητα και την καινοτομία των Ελλήνων Αρχιτεκτόνων και Designers. Διαφάνηκαν πρωτότυπες τεχνοτροπίες και τάσεις στον τομέα της εσωτερικής αρχιτεκτονικής, που θα αποτελέσουν ορόσημο για τον σχεδιασμό των κτηρίων του αύριο.

LE BOUDOIR – French skincare | SILVER Interiors Awards 23

Το «LE BOUDOIR – French skincare» είναι ένα κέντρο αισθητικής το οποίο σχεδιάστηκε,
διαμορφώθηκε και λειτούργησε το 2022 στο κέντρο της πόλης της Ρόδου. Το κεντρικό concept και η πρωτοτυπία του συγκεκριμένου σχεδιαστικού εγχειρήματος, βασίστηκαν στη σύνδεση των παρακάτω παραμέτρων:

Πρόσδωση εκλεπτυσμένης γαλλικής αισθητικής και κομψής παριζιάνικης διακοσμητικής φιλοσοφίας.
Επιθυμία των Γάλλων ιδιοκτητών της επιχείρησης, ήταν η δημιουργία ενός χώρου που να τους θυμίζει – και ταυτόχρονα να αποπνέει- την αισθητική της πατρίδας τους. Το τελικό σχεδιαστικό αποτέλεσμα συντίθεται από εναρμονισμένα γαλλικά στοιχεία, όπως απαλούς και ήπιους χρωματικούς τόνους, ταμπλαδωτές ξύλινες και γύψινες κατασκευές, ξύλινες υφές στο πάτωμα τοποθετημένες με τη μορφή ψαροκόκαλου, κ.α.
Εμφύτευση εμφανών –και ταυτόχρονα διακριτικών- στοιχείων πολυτέλειας σε όλους τους χώρους.
Χρυσές υφές επενδύουν ξεχωριστές σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Οι χρυσές αποχρώσεις συναντώνται σεδιάφορες λιτές εκφάνσεις σε όλα τα δωμάτια, όπως στις υδραυλικές στήλες των ντους, στις υδραυλικές μπαταρίες στα δωμάτια θεραπειών, στα πόμολα των ντουλαπιών, στα -προσεκτικά επιλεγμένα- επιτοίχεια και κρεμαστά φωτιστικά, καθώς και στους εμφανείς περιμετρικούς σκελετούς στήριξης των πολυθρονών αναμονής
 Αρμονικός συνδυασμός των παραπάνω δύο στοιχείων.
 Δημιουργία ξεχωριστής χαλαρωτικής εμπειρίας για τον επισκέπτη.
 Εναρμονισμένοι γεωμετρικοί συνδυασμοί μεταξύ ορθογωνικών και καμπυλόμορφων σχηματισμών.
 Έμφαση στον τεχνητό φωτισμό.
Κρυφοί φωτισμοί στις οροφές στις γύψινες περιμετρικές διακοσμητικές κατασκευές, εμφανείς γραμμικοί φωτισμοί που ακολουθούν τις καμπύλες καμαρών και τονίζουν τα προϊόντα της επιχείρησης και κρυφοί φωτισμοί πίσω από καμπύλους καθρέφτες, συνθέτουν μία πλούσια, ενιαία και μοναδική φωτιστική εμπειρία.
 Έντεχνη απόκρυψη των χώρων περιποίησης, μέσω της χρήσης «κρυφών» ταμπλαδωτών θυρών.

PAL Pharmacy | BRONZE Interiors Awards 23

Το «PAL Pharmacy» είναι ένα φαρμακείο το οποίο λειτούργησε το 2021 στην Αντιμάχεια της Κω. Το κεντρικό concept και λόγοι που το καθιστούν ελκυστικό, βασίστηκαν στα παρακάτω στοιχεία:
 Δημιουργία «καθαρών» και φωτεινών όγκων.

Η επιθυμητή ψυχική ανάταση που προσδοκά ο συνολικός σχεδιασμός, επιτυγχάνεται μέσα από τη χρήση αφενός φωτεινών αποχρώσεων, άνετων χώρων κίνησης, καθώς και ιδιαίτερα επαρκούς και ποικίλου τεχνητού φωτισμού.
 Σχεδιαστική έμπνευση από το φυσικό περιβάλλον, μετουσιώνοντας στοιχεία και υφές του στον χώρο, με τη χρήση ενός μοντέρνου λεξιλογίου.
Συνδυασμός γήινων αποχρώσεων και υφών με στοιχεία φύτευσης και φυσικά υλικά. Κεντρικό στοιχείο του concept είναι η πρόσδωση της αίσθησης ότι ο χώρος είναι εμπνευσμένος από φυσικά υλικά, με μία μοντέρνα όμως εκδοχή.
 Σχεδιασμός ποικίλων ογκοπλαστικών κατασκευών, με στόχο την ευδιάκριτη και ελκυστική παρουσίασητων προϊόντων.
Πρόσδωση ευχάριστης εμπειρίας για τον επισκέπτη.
 Χρήση του ξύλου σε τυπικές και μοντέρνες παραλλαγές.
Το ξύλο χρησιμοποιείται σε διάφορες παραλλαγές, τόσο χρωματικές, όσο και υφών, διαμορφώνεται – υλοποιείται και συντίθεται με ποικίλους τρόπους: Άλλοτε «αναρριχάται» και επενδύει κύριους τοίχους, άλλοτε ως γραμμική επαναλαμβανόμενη λεπτή και πυκνή μορφή και άλλοτε σμιλεμένο σε αυστηρές συμμετρικές γεωμετρίες πλαισιώνει το κέλυφος του δομημένου χώρου και προσδίδει την επιθυμητή «ζεστασιά» και οικειότητα.
 Εναρμονισμένοι γεωμετρικοί συνδυασμοί ορθογωνικών και καμπυλόμορφων σχηματισμών.
 Έμφαση στον τεχνητό φωτισμό.
 Έντεχνη απόκρυψη των βοηθητικών χώρων, μέσω της χρήσης «κρυφών» θυρών.
Η εργονομία και η λειτουργικότητα του χώρου προκύπτουν από τις μεγάλες και άνετες αποστάσεις, την ελευθερία κίνησης που έχουν τόσο οι εργαζόμενοι, όσο και οι επισκέπτες του χώρου, καθώς και από τον ιδιαίτερα άνετο χώρο αναμονής στην είσοδο της επιχείρησης.

Ο Γιώργος Σκιαδόπουλος, αρχιτέκτονας Μ.Α και συνιδρυτής των GK SKIADOPOULOS, τόνισε:
«Σε χρονικό διάστημα 2 ετών το γραφείο μας απέσπασε 10 διεθνή και πανελλήνια βραβεία
αρχιτεκτονικής και διακόσμησης. Οι φετινές δύο ασημένιες και χάλκινες διακρίσεις αποτελούν ηθική επιβράβευση, ενώ μας δίνουν κίνητρο να συνεχίσουμε την πορεία μας. Οι κόποι και η αφοσίωση μας στην επιστήμη και την τέχνη μας, φαίνεται ότι αναγνωρίζονται από την επιστημονική κοινότητα. Σε κάθε περίπτωση, στόχος μας είναι να συμβάλλουμε στη βελτίωση του δομημένου περιβάλλοντος της κοινωνίας μας.
Σε κάθε έργο που αναλαμβάνουμε, προτεραιότητά μας αποτελεί να δημιουργούμε μία μοναδική και δυναμική εμπειρία για τον επισκέπτη.
Έχοντας αποκτήσει υλικό τελευταίας γενιάς κατευθείαν από τη Νέα Υόρκη, είμαστε στην ευχάριστη θέση να παρέχουμε στους πελάτες μας τη δυνατότητα της εικονικής πραγματικότητας για τα έργα που σχεδιάζουμε για τους ίδιους. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από την εξειδικευμένη μας μάσκα και με την κατάλληλη επεξεργασία που έχουμε κάνει σε υπολογιστικά συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, ο πελάτης «εισέρχεται» κυριολεκτικά μέσα στον μελλοντικό του χώρο. Η έκφραση, οι αντιδράσεις, τα συναισθήματα και γενικότερα η εμπειρία των πελατών μας είναι μοναδικά, καθώς βιώνουν τον μελλοντικό τους χώρο, προτού αυτός κατασκευαστεί. Ουσιαστικά, σε πρακτικό επίπεδο με τον τρόπο αυτό ο ιδιοκτήτης αποκτά τον απόλυτο έλεγχο του τελικού του αποτελέσματος.»

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου