Στα πλαίσια του προγράμματος ‘ΣΤΗΡΙΖΩ’ που διενεργεί η Νέα Δημοκρατία πανελλαδικά στηρίζοντας τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, η ΝΟΔΕ Δωδεκανήσου πρόσφερε τρόφιμα στο Φιλόπτωχο Ταμείο της Ιεράς Μητροπόλεως Ρόδου.
Η ΝΟΔΕ Δωδεκανήσου εύχεται σε όλους το Άγιο Φως της Αναστάσεως να μας χαρίζει δύναμη, αισιοδοξία και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













