Η τοπική κοινότητα Σαλάκου και ο σύλλογος περιβάλλοντος Ρόδου διοργανώνουν σήμερα Κυριακή 6 Φεβρουαρίου, την πρώτη τους πεζοπορία για το 2022.
Η διαδρομή που θα ακολουθήσουν οι συμμετέχοντες είναι από την Σάλακο προς τον Άγιο Νικόλαο Φουντουκλή Διμυλιάς και προαιρετικά επιστροφή στην Σάλακο.
Ως σημείο συνάντησης έχει αποφασιστεί η πλατεία Σαλάκου στις 11:00. Να σημειώσουμε ότι για την κάλυψη της πεζοπορίας θα συμμετέχει η ΕΘ.ΟΜ.Α.Κ Σαλάκου, όπως και ο Α.Σ. Ασπίδα Σαλάκου.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














