Εστω και τώρα, μήπως θα ήταν ωφέλιμο να εντοπιστούν οι ποικίλες ομάδες πολιτών, με περίπου τον ίδιο τρόπο που οι εταιρείες βρίσκουν τις ομάδες καταναλωτών και εξειδικεύουν το μήνυμά τους; Υπάρχει πολύ μεγάλη πολυπλοκότητα εκεί έξω! Αλλο μήνυμα χρειάζεται η 35χρονη που σκέφτεται την εγκυμοσύνη, άλλο μήνυμα ένα άτομο που θεωρεί ότι το ισχυρό ανοσοποιητικό αρκεί και είναι γεμάτο αυτοπεποίθηση, κι άλλο 70χρονος που πιστεύει ότι ακούσει στην ενορία του. Είναι πολλοί επιστήμονες που εκτιμούν ότι λείπουν οι κοινωνικοί ψυχολόγοι από τον δημόσιο διάλογο, επιστήμονες από τον κλάδο της επικοινωνίας, αλλά και αναλυτές δεδομένων συμπεριφοράς, αλλά και ο ρόλος που έπρεπε να παίξει η τοπική αυτοδιοίκηση στο θέμα της «πειθούς».
Εστω και τώρα
