Φοιτήτρια ΑΠΘ: Ελεγα «όχι» στον καθηγητή, με έκοβε και εγκατάλειψα τη σχολή
H πρώην φοιτήτρια μάλιστα, καταγγέλλει ότι το «όχι» της στον καθηγητή, την οδήγησε να εγκαταλείψει τη σχολή της, διότι ο καθηγητής την «έκοβε» επανειλημμένα στο μάθημά του Σάλο έχει προκαλέσει η ...

.gif)














