Γκάγκα

Γκάγκα: Πολύ σημαντικό να ανοσοποιηθούμε όλοι το φθινόπωρο

«Είναι πολύ σημαντικό να ανοσοποιηθούμε όλοι το φθινόπωρο που θα υπάρξει συγχρωτισμός», επισήμανε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα, μιλώντας στην ΕΡΤ, ερωτηθείσα για το πόσο κοντά ...