Γκάγκα: Πολύ σημαντικό να ανοσοποιηθούμε όλοι το φθινόπωρο
«Είναι πολύ σημαντικό να ανοσοποιηθούμε όλοι το φθινόπωρο που θα υπάρξει συγχρωτισμός», επισήμανε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα, μιλώντας στην ΕΡΤ, ερωτηθείσα για το πόσο κοντά ...
.gif)















