Γιώργος Χατζημάρκος για τον ΧΥΤΑ της Κω: “Ευχαριστώ εκείνους που άντεξαν”
Δήλωση του Περιφερειάρχη και Προέδρου του ΦοΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου Γιώργου Χατζημάρκου, με αφορμή τη δήλωση του Γενικού Γραμματέα Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων του Υ.Π.ΕΝ. Μανώλη Γραφάκου από τον ...


.gif)













