Την προσεχή Παρασκευή 18 Ιουνίου θα ξεκαθαρίσει το τοπίο αναφορικά με την εξέλιξη του διαγωνισμού, που ως στόχο έχει την ανάδειξη της εταιρείας, η οποία θα διαχειρίζεται το έργο της μαρίνας Μανδρακίου.
Η απόφαση αυτή ελήφθη στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου, που πραγματοποιήθηκε χθες, υπό την προεδρία του δημάρχου Χατζή Χατζηευθυμίου.
Αυτό έγινε όπως εξήγησε στη “δ” ο δήμαρχος Ροδίων γιατί την ώρα που ετέθη προς συζήτηση το θέμα, αρκετά από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου, απουσίαζαν.
Στη διάθεση των μελών του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου, τέθηκε η εισήγηση της Επιτροπής του Διαγωνισμού που εξέτασε την υπόθεση όπως τόνισε ο δήμαρχος Ροδίων και έκρινε πως πρέπει να αποκλειστούν από τη διαδικασία, οι εταιρείες “Grant Harbour Marina pls”, Al Yaht Trade – Concortioum AE” και το επιχειρηματικό σχήμα “Παρασκευάς Κακάς- Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Σύμης ΑΕ- Κυριακούλης “Μεσογειακαί Κρουαζιέραι Ναυτιλιακή ΑΕ – Κυριακούλης Μεσογειακαί Κρουαζιέραι Ναυτική ΕΠΕ” γιατί δεν είχαν προσκομίσει βασικά δικαιολογητικά, στην πρώτη φάση του διαγωνισμού που αφορά τον έλεγχο των τυπικών προσόντων.
Σύμφωνα με την εισήγηση της επιτροπής, στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, θα πρέπει να περάσει η εταιρεία “Μαρίνες Ρόδου Α.Ε – Ι Μαρούλης ΑΕ- Πτερέλαος Α.Ε”.
Εξηγώντας στη χθεσινή συνεδρίαση το σκεπτικό της επιτροπής, ο κ. Γιάννης Ρώτας, τόνισε πως ο φάκελος της εταιρείας που φέρει την επωνυμία “Grant Harbour Marina pls” απερρίφθη, γιατί δεν υπεβλήθησαν οι οικονομικές καταστάσεις για τη χρήση του 2006. Σημειώνεται όμως πως στα έγγραφα που αφορούν, τη χρήση του 2007, γίνεται αναφορά και στο προηγούμενο έτος. Ωστόσο όμως οι διαδικασίες, όπως είπε ο κ. Ρώτας, έπρεπε να τηρηθούν.
Επιπλέον ο φάκελος απορρίφθηκε γιατί, η εν λόγω εταιρεία δεν διαθέτει πιστοποιητικά ποιότητας ISO 9001 και περιβαλλοντικής διαχείρισης ISO 14001. Όπως διευκρινίζει η επιτροπή, παρά το γεγονός ότι ζητήθηκαν διευκρινίσεις, από την επιστολή που έστειλε ως απάντηση η εταιρεία, δεν διαπιστώθηκε η ύπαρξη των πιστοποιητικών.
Στη συνεδρίαση το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου κ Μιχάλης Ροδίτης, αναφέρθηκε και στο περιεχόμενο της ενστάσεως που έγινε . Με την ένσταση η εταιρεία, υποστήριξε πως με τα δικαιολογητικά που έχει προσκομίσει, πιστοποιεί πως ο διεθνώς αναγνωρισμένος στον τομέα κατασκευής και διαχείρησης μαρινών Champer& Nicholsons στον οποίο ανήκει, διαθέτει συστήματα ισοδύναμα με τα ISO 9001 και ISO 14001. Ή ίδια δε εφαρμόζει ανάλογα συστήματα.Παράλληλα προσκομίστηκε και επιστολή του Φορέα Πιστοποίησης προδιαγραφών Μάλτας, που αναφέρει πως η εταιρεία “Grant Harbour Marina pls” είναι στη διαδικασία πιστοποίησης των ποιοτικών και των περιβαλλοντικών της συστημάτων. Η πιστοποίηση αναμένεται να επαληθευθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ η εταιρεία εφαρμόζει ήδη εγχειρίδιο ποιοτικού και περιβαλλοντικού ελέγχου μαρίνας.
“Οφείλουμε να ακολουθήσουμε τις διαδικασίες που ο νόμος ορίζει”, απάντησε ο κ Γιάννης Ρώτας .
Ο φάκελος της εταιρείας “Al Yaht Trade – Concortioum AE” όπως επισημάνθηκε, απορρίφθηκε, διότι δεν υπεβλήθη πίνακας ο οποίος να περιλαμβάνει τον κύκλο εργασιών, τα οικονομικά αποτελέσματα και τον αριθμό των ελλιμενισμένων σκαφών της τελευταίας τριετίας.
Ο φάκελος του επιχειρηματικού σχήματος “Παρασκευάς Κακάς- Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Σύμης ΑΕ- Κυριακούλης Μεσογειακαί Κρουαζιέραι Ναυτιλιακή ΑΕ – Κυριακούλης Μεσογειακαί Κρουαζιέραι Ναυτική ΕΠΕ”
απερρίφθη διότι η συμμετέχουσα ΑΝΕΣ ΑΕ, δεν υπέβαλε τις δημοσιευμένες καταστάσεις της χρήσης του 2006 . Επίσης, το συμφωνητικό που αφορά την εταιρεία η οποία παρέχει την τεχνογνωσία της στο σχήμα, δεν έχει υπογραφεί από τον κ Πάρη Κακά που εκπροσωπεί τον όμιλο ή έστω από κάποιον άλλο εκπρόσωπο. Το έγγραφο φέρει τις υπογραφές των κ Π Κακά και Θεοφάνη Κυριακούλη ενεργώντας ο πρώτος αυτοτελώς για τον εαυτό του, ο δε δεύτερος ως εκπρόσωπος της “Κυριακούλης Μεσογειακαί Κρουαζιέραι Ναυτιλιακή ΑΕ” κάτι που η επιτροπή του διαγωνισμού δεν δέχθηκε.