Απολογισμό του έργου που έγινε και των δράσεων που υλοποιήθηκαν το έτος 2012 ζήτησε από τους προϊσταμένους όλων των Διευθύνσεων και των Τμημάτων του Δήμου αλλά και τους αντιδημάρχους, ο δήμαρχος κ. Στάθης Κουσουρνάς.
Με αφορμή τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την 1η Απριλίου ζητήθηκε να κατατεθούν τα σχετικά υπομνήματα από όλους μέχρι τις 26 Απριλίου.
“Μετά τα όσα συζητήθηκαν στη σύσκεψη που διεξήχθη υπό την προεδρία του δημάρχου κρίναμε πως θα πρέπει να υποβληθούν και σχετικά υπομνήματα”, εξήγησε ο κ. Παύλος Τσίπρας.
“Θα ακολουθήσει η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου τον Μάιο για τον απολογισμό του έτους 2012”, πρόσθεσε ο γραμματέας του Δήμου Ρόδου.
“Αγκάθι” για το Δήμο Ρόδου, θα πρέπει να σημειωθεί, πως είναι και το θέμα του προσωπικού. Οι εξαγγελίες περί απολύσεων στο δημόσιο έχουν προκαλέσει ανησυχία.
“Δεν θα αντέξουμε και άλλο κύμα αποχωρήσεων από τις υπηρεσίες. Το μέτρο της διαθεσιμότητας έγινε η αιτία να δημιουργηθούν κάποια κενά. Σύμφωνα με τα στοιχεία μας τώρα υπηρετούν στο Δήμο Ροδου 1322 άτομα”, δήλωσε ο κ. Τσίπρας.
Ο Δήμος Ρόδου προχωρά, όπως δήλωσε χθες ο κ. Τσίπρας, στη σύσταση ομάδας εργασίας που θα ασχοληθεί με τη λειτουργία του Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων.
Στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων, όπως εξήγησε ο κ. Τσίπρας, είναι υποχρεωτικό να καταχωρείται το σύνολο των διαγωνιστικών διαδικασιών δημοσίων συμβάσεων (αγαθών ή υπηρεσιών ή έργων) που είναι προϋπολογισμού δαπάνης 1.000 ευρώ και άνω, χωρίς ΦΠΑ.
“Έστειλα στις αρμόδιες υπηρεσίες εγκύκλιο για τη λειτουργία του Κεντρικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων. Ο Δήμος θα πρέπει να στηρίξει τη δομή αυτή από τις 2 Μαΐου. Οι αρμόδιες υπηρεσίες θα πρέπει να λειτουργήσουν προσεκτικά για να μην ακυρώνονται αποφάσεις”, τόνισε ο κ.Τσίπρας.
Για τη λειτουργία και διαχείριση του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων εστάλη εγκύκλιος σε όλες τις Διευθύνσεις του Δήμου.
Στην εγκύκλιο αναφέρονται τα ακόλουθα:
«Σύμφωνα με τους σχετικούς νόμους και εγκυκλίους για τη Λειτουργία και Διαχείριση του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΣ), οι οποίες είναι αναρτημένες στην ιστοσελιδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, ο Δήμος μας υποχρεούται στην εφαρμογή τους από 02/05/2013.
Οι διατάξεις αυτές αφορούν στις δημόσιες συμβάσεις οι οποίες συνάπτονται μεταξύ των φορέων του δημόσιου τομέα και τρίτων με αντικείμενο την εκτέλεση έργων, την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών, ανεξαρτήτως διαδικασίας ανάθεσης, προϋπολογισμού ύψους ίσου ή μεγαλύτερου των χιλίων (1.000,00 ¤) ευρώ.
Προκειμένου να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο Δήμος μας στις υποχρεώσεις του σχετικά με την εφαρμογή του ΚΗΜΔΣ, απαιτείται η σύσταση ομάδας εργασίας, η οποία θα αναλάβει πιλοτικά για ένα χρονικό διάστημα τις υποχρεώσεις αυτές ώστε να αποφασιστεί ο βέλτιστος τρόπος εφαρμογής.
Όσες Διευθύνσεις λοιπόν, πρόκειται να υπογράψουν οποιαδήποτε σύμβαση ή θα ξεκινήσουν διαδικασίες για ανάθεση οποιασδήποτε σύμβασης από τις 02/05/2013 και μετά, με ευθύνη των διευθυντών τους, να μεριμνήσουν για τον ορισμό ενός μέλους με τον αναπληρωτή του, στην ανωτέρω ομάδα εργασίας, οι οποίοι θα εγγραφούν ως χρήστες του ΚΗΜΔΣ. Στην ομάδα εργασίας θα πρέπει να συμμετέχουν επίσης μέλη από το Τμήμα Λογιστηρίου και από το Αυτοτελές Γραφείο Διαφάνειας – Διαύγειας, ώστε να βγουν συμπεράσματα για το βαθμό εμπλοκής τους στη διαδικασία.
Με την έναρξη της εφαρμογής της διαδικασίας του ΚΗΜΔΣ από 02-05-2013 οι πρώτες συμβάσεις που θα υπογραφούν, θα καταχωρηθούν στο μητρώο απο την ομάδα εργασίας για την παρακολούθηση της διαδικασίας και των τυχόν προβλημάτων που θα προκύψουν.
https://www.dimokratiki.gr/arxeio/o-dimarchos-zitise-apologismo-ergou/















