Με τις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, μάθημα επιλογής για όλες τις κατευθύνσεις, έπεσε χθες, Παρασκευή, 31 Μαΐου, η αυλαία των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τους περισσότερους υποψήφιους των ημερήσιων και εσπερινών γενικών λυκείων.
Κατανοητά και σαφή χαρακτήρισαν οι εκπαιδευτικοί της ΟΕΦΕ τα χθεσινά θέματα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας.
Τα ερωτήματα δεν έκρυβαν κάποια δυσκολία, χαρακτηρίστηκαν ως μέτριας δυσκολίας αλλά οι καλά διαβασμένοι καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, μπορούσαν να γράψουν καλά (σημ: οι απαντήσεις στις ερωτήσεις που τέθηκαν δημοσιεύονται στη σελίδα 33).
Οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων θα ξεκινήσουν το Σάββατο, 15 Ιουνίου και η Υγειονομική Εξέταση και Πρακτική Δοκιμασία των υποψηφίων για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) θα διεξαχθεί από 17 ως και 28 Ιουνίου. Τέλος, οι επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ θα αρχίσουν το Σάββατο, 8 Ιουνίου.
Οι απολυτήριες εξετάσεις για τα μαθήματα που εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας για την Γ΄ τάξη των ημερήσιων και τη Δ΄ τάξη των Εσπερινών Γενικών Λυκείων θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα, 3 Ιουνίου, για όσους θα έχουν συμμετάσχει στις πανελλαδικές.
Οι απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄ και Β΄) σε επίπεδο σχολικής μονάδας θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα, 10 Ιουνίου.
Σημειώνεται ότι όσοι υποψήφιοι συμμετάσχουν σε κάποιο ειδικό μάθημα και γι΄αυτό το λόγο απουσιάσουν, δικαιολογημένα, από τις ενδοσχολικές τους εξετάσεις, θα μπορούν να συμμετάσχουν στις επαναληπτικές ενδοσχολικές εξετάσεις του Ιουνίου.
“Η περίοδος των Πανελληνίων Εξετάσεων κύλησε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Θεωρώ θετικό το γεγονός ότι είχαμε ελάχιστες απουσίες υποψηφίων”, δήλωσε ο επικεφαλής της επιτροπής των Εξετάσεων στο νομό Δωδεκανήσου κ. Δημήτρης Καβάλλας.
Σε ερώτηση σχετικά με τον αριθμό των υποψηφίων που διαγωνίστηκαν ανά κατεύθυνση ο κ. Καβάλλας δήλωσε:
“Διαγωνίστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου των Πανελλαδικών Εξετάσεων 544 υποψήφιοι από τη θεωρητική κατεύθυνση, 212 από τη θετική και 535 από την τεχνολογική. Οι απουσίες δεν ξεπέρασαν τα 37 άτομα”.
Χθες στο μάθημα των “Αρχών Οικονομικής Θεωρίας” διαγωνίστηκαν 402 υποψήφιοι. Απουσίασαν 11 άτομα.
Αναφορικά με τα θέματα στα οποία κλήθηκαν να διαγωνιστούν οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες ο κ. Καβάλλας τόνισε πως ήταν πιο δύσκολα σε σύγκριση με αυτά που είχαν επιλεγεί στις προηγούμενες χρονιές.
“Θα έπρεπε οι υποψήφιοι να μελετήσουν πολύ καλά για να καταφέρουν να έχουν μια καλή απόδοση στις εξετάσεις. Δεν συμφωνώ όμως με όσα έχει καταγγείλει η ΟΛΜΕ. Δεν ήταν οι χειρότερες πανελλήνιες”, τόνισε ο κ. Καβάλλας.
“Μόλις ολοκληρωθούν οι εξετάσεις, οι υποψήφιοι θα συμπληρώσουν τα μηχανογραφικά τους κάνοντας χρήση του ειδικού κωδικού που τους έχει δοθεί. Οι βαθμολογίες θα αναρτηθούν στα Λύκεια στις 15 Ιουνίου”, δήλωσε ο επικεφαλής της επιτροπής των Πανελληνίων Εξετάσεων.
Οι υποψήφιοι των λυκείων της Ρόδου, ομιλώντας στη “δ”, χαρακτήρισαν τα θέματα στα οποία διαγωνίστηκαν, ως μέτριας δυσκολίας.
“Πιστεύω πως τα θέματα δεν ήταν πολύ εύκολα. Όσοι είχαν διαβάσει πολύ καλά κατάφεραν να γράψουν, όπως έπρεπε.
Αγωνίστηκα στη διάρκεια των Πανελληνίων Εξετάσεων για να έχω καλά αποτελέσματα”, δήλωσε ο υποψήφιος του 1ου Λυκείου Τόμυ Μ. που θέλει να ασχοληθεί με τον τουρισμό.
“Τα θέματα στο διαγώνισμα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας ήταν μέτριας δυσκολίας. Δεν θα μπορούσαν να γράψουν όσοι ήρθαν απροετοίμαστοι. Έκανα το καλύτερο δυνατό”, δήλωσε ο υποψήφιος του 1ου Λυκείου κ. Ρούσος Μακρής.
“Τα θέματα και την τελευταία ημέρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ήταν για πολύ καλά διαβασμένους. Δεν θα μπορούσε να γράψει κάποιος που δεν είχε μελετήσει την διδακτέα ύλη”, δήλωσε ο υποψήφιος του 1ου Λυκείου κ. ¶γγελος Μιχαλαριάς, που ακολούθησε την θεωρητική κατεύθυνση και θέλει να ασχοληθεί με τον τουρισμό.
“Για καλά προετοιμασμένους μαθητές ήταν τα θέματα που τέθηκαν στο διαγώνισμα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας. Δημιουργήθηκαν αμφιβολίες για κάποια από τα ερωτήματα”, δήλωσε η υποψήφια του 1ου Λυκείου κ. Δέσποινα Δήμου, που ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση και θέλει να ασχοληθεί με τον τουρισμό.
“Πιστεύω ότι όσοι είχαν προετοιμαστεί καλά δεν αντιμετώπισαν προβλήματα με τα ερωτήματα στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν στο διαγώνισμα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας.
Το τέταρτο ερώτημα είχε μια σχετική δυσκολία. Θεωρώ πως τα πήγα πολύ καλά”, δήλωσε η υποψήφια του 1ου Λυκείου κ. Βαλασία Βονάκη, που ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση και θέλει να εισαχθεί στο Οικονομικό Τμήμα Ρεθύμνου.
Σε ερώτηση σχετικά με τα θέματα που ήταν πιο δύσκολα στις εξετάσεις η κ. Βονάκη δήλωσε πως χρειάστηκε πολλή προετοιμασία για να υπάρξουν καλά αποτελέσματα στα διαγωνίσματα των Μαθηματικών και της Φυσικής.
“Ήταν απαιτητικά τα περισσότερα ερωτήματα που επελέγησαν για το διαγώνισμα στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Όποιος είχε διαβάσει καλά πιστεύω πως δεν αντιμετώπισε πρόβλημα”, δήλωσε η υποψήφια του 3ου Λυκείου κ. Κωνσταντίνα Παπαμιχαήλ, που ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση και θέλει να γίνει Μαθηματικός.
“Τα θέματα ήταν στην πλειοψηφία τους εύκολα. Όποιος είχε διαβάσει προσεκτικά όλη τη χρονιά έγραψε χωρίς να δυσκολευτεί ιδιαίτερα”, δήλωσε ο υποψήφιος του 3ου Λυκείου κ. Γιάννης Χ., που ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση αλλά δεν έχει επιλέξει ακόμη τη σχολή στην οποία θέλει να εισαχθεί.
“Τα θέματα στο διαγώνισμα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας ήταν εύκολα. Δεν θα μπορούσε όμως να γράψει κάποιος που δεν είχε μελετήσει καθόλου”, δήλωσε ο υποψήφιος του 3ου Λυκείου κ. Κωνσταντίνος Διακουράκης, που ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση και θέλει να εισαχθεί στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πολυτεχνείου.
“Μέτριας δυσκολίας ήταν τα θέματα που επελέγησαν από την εξεταστική επιτροπή. Δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα οι καλά προετοιμασμένοι υποψήφιοι”, δήλωσε ο υποψήφιος του 3ου Λυκείου κ. Ανδρέας Μοντιάνο, που ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση.
“Πιστεύω ότι τα θέματα στο διαγώνισμα για το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ήταν εύκολα για εκείνους που είχαν μελετήσει προσεκτικά και δεν είχαν κενά στη διδακτέα ύλη”, δήλωσε ο υποψήφιος του 2ου Λυκείου κ. Δημήτρης Ασίκογλου.
“Θεωρώ πως ήταν βατά τα θέματα στα οποία κληθήκαμε να διαγωνιστούμε την τελευταία ημέρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Με δυσκόλεψε λίγο το τέταρτο ερώτημα που ετέθη. Τα δυο πρώτα τα απάντησα με μεγάλη ευκολία”, δήλωσε ο υποψήφιος του 2ου Λυκείου κ. Αναστάσιος Ραφτής, που θέλει να εισαχθεί στην τουριστική σχολή.
“Τα θέματα χθες ήταν για πολύ καλά διαβασμένους. Όσοι είχαν κενά δυσκολεύθηκαν, ειδικά στο τέταρτο ερώτημα. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα”, δήλωσε η υποψήφια του 2ου Λυκείου κ. Δέσποινα Κότσα.
“Όσοι είχαν διαβάσει καλά είχαν ικανοποιητική απόδοση στο διαγώνισμα για το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας”, δήλωσε ο υποψήφιος του 2ου Λυκείου κ. Γιάννης Χατζηγιακουμής, που ακολούθησε τη θετική κατεύθυνση.
“Θεωρώ πως ήταν εύκολα τα θέματα που επελέγησαν για το διαγώνισμα στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Όσοι έκαναν καλή προετοιμασία απάντησαν με άνεση σε όλα τα ερωτήματα”, δήλωσε ο υποψήφιος του 2ου Λυκείου κ. Φίλιππος Ταμπουράς που θέλει να εισαχθεί στο οικονομικό τμήμα της Θεσσαλονίκης.















