Θετικά γνωμοδότησε το συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Ρόδου σχετικά με το αίτημα που υπέβαλε επιχειρηματίας για την εγκατάσταση στη Μεσαιωνική Πόλη εταιρείας μεταφοράς επιβατών με ηλιακά ποδήλατα.
Στην ίδια συνεδρίαση αποφασίστηκε πως πρέπει να απορριφθεί το αίτημα που υπεβλήθη για το χορήγηση βεβαίωσης βατότητας οδού προκειμένου να δρομολογηθεί τουριστικό τρένο στη Μεσαιωνική Πόλη.
“Το θέμα της μεταφοράς επιβατών με ηλιακά ποδήλατα είχε τεθεί προς συζήτηση στο συμβούλιο της κοινότητας Ρόδου και πέρσι. Ζητήσαμε να υποβληθεί μια καλύτερη εισήγηση”, δήλωσε ο κ. Ευθυμιάδης και εξήγησε πως τα ηλιακά ποδήλατα θα είναι τετράτροχα.
“Θα μπορούν τα ποδήλατα αυτά να μεταφέρουν δύο επιβάτες. Θα υπάρχει οδηγός που θα λειτουργεί και σαν ξεναγός για τους τουρίστες”, δήλωσε ο κ. Ευθυμιάδης και πρόσθεσε πως οι εκπρόσωποι της εταιρείας που θα διαχειρίζεται τα ηλιακά ποδήλατα έχουν καταθέσει και τις προτάσεις τους σε ό,τι αφορά τα δρομολόγια που θα εκτελούν.
“Στα πλαίσια της πρώτης πρότασης τα ποδήλατα θα κάνουν τη διαδρομή από την πύλη του Αγίου Παντελεήμονα και θα φθάνουν σε σημείο πριν από το «Καστέλλο» χωρίς να εισέρχονται σε κεντρικές οδούς. Θα επιστρέφουν ξανά στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα”, εξήγησε ο κ. Χ. Ευθυμιάδης.
Δεν φαίνεται όμως να τυγχάνει έγκρισης η δεύτερη πρόταση που αφορά την κυκλοφορία των ποδηλάτων μέσα στην τάφρο. “Δεν υπάρχει θετική εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας για τη διαδρομή αυτή”, δήλωσε ο κ. Ευθυμιάδης.
Δεν ήταν θετική η εισήγηση για τη χορήγηση βατότητας οδού προκειμένου να δρομολογηθεί τουριστικό τρένο, εντός της Μεσαιωνικής Πόλης.
“Η πρόταση που μας κατατέθηκε αφορά τη διέλευση του τρένου μέσα από τις κεντρικές αρτηρίες της Μεσαιωνικής Πόλης. Η εισήγηση της υπηρεσίας δεν ήταν θετική”, δήλωσε ο κ. Ευθυμιάδης.
Τα στελέχη της Διεύθυνσης Μεσαιωνικής Πόλης στην εισήγησή τους υπογράμμισαν πως δεν είναι δυνατή η χορήγηση βεβαίωσης βατότητας για το τουριστικό τρένο, γιατί:
1.Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των δρόμων της Μεσαιωνικής Πόλης σε συνδυασμό με το χαρακτήρα τους ως πεζοδρόμων καθώς και η μεγάλη κίνηση επισκεπτών στους κύριους άξονες καθιστούν αδύνατη και μη επιθυμητή τη δρομολόγηση τουριστικού τρένου.
2.Ήδη η εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη της Μεσαιωνικής Πόλης (απόφαση ΔΣ με αριθμό 392/ 5-07-11)προσδιορίζει με σαφήνεια τα οχήματα που μπορούν να εισέλθουν εντός της περιοχής όπως και τα ωράρια κυκλοφορίας τους, αποκλείοντας οτιδήποτε διαφορετικό.
“Βούληση υπήρξε και για την παραχώρηση των χώρων υγιεινής στην οδό Παπάγου και δίπλα στο γραφείο Πληροφοριών στην εταιρεία «Δημοτικές Επιχειρήσεις Ρόδου Μονομετοχική Ανώνυμη Εταιρεία ΔΕΡΜ ΑΕ» προκειμένου η φροντίδα τους να ανατεθεί σε ιδιώτες” , δήλωσε ο κ. Ευθυμιάδης.Ο πρόεδρος του συμβουλίου Δημοτικής Ενότητας Ρόδου αναφέρθηκε και στη συνάντηση που είχε πριν λίγες ημέρες με τους ιδιοκτήτες των μπαρ που λειτουργούν στη Μεσαιωνική Πόλη.
Ο κ. Ευθυμιάδης θέλησε να υπογραμμίσει πως δεν ελήφθη απόφαση για την παράταση του ωραρίου για τη χρήση της μουσικής.
“Έγινε συνάντηση με τους ιδιοκτήτες των μπαρ που έκαναν την σχετική πρόταση. Οι αποφάσεις θα ληφθούν από το συμβούλιο της κοινότητας Ρόδου, την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και το δημοτικό συμβούλιο Ρόδου”, διευκρίνισε ο κ. Ευθυμιάδης.
Αναφορά έκανε ο πρόεδρος του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Ρόδου και στο θέμα των μικροπωλητών.
“Γνωρίζετε όσα έχουν συμβεί. Δεν προλαβαίνουμε να πάρουμε απόφαση για την δραστηριοποίηση του συνεργείου που έχει συσταθεί και μας σταματάει ο Εισαγγελέας. Υπάρχουν ένα δύο σημεία που θα εξετάσουμε αν μπορούμε να επέμβουμε, για να μπει τάξη (στην παραλία «Ελλη» και κοντά στα γραφεία της ΔΕΗ )”, δήλωσε ο κ. Ευθυμιάδης.
Βασική προϋπόθεση για να λάβουν μέρος οι μικροπωλητές στους πλειστηριασμούς που θα γίνουν για να τους δοθούν οι θέσεις που έχουν καθοριστεί είναι οι άδειες τις οποίες πρέπει να διαθέτουν.
https://www.dimokratiki.gr/arxeio/iliaka-podilata-sti-meseoniki-poli/















