Τρεις ημέρες τώρα, διαβάζουμε (και βλέπουμε βίντεο) με επιθέσεις και βανδαλισμούς, σε πολλά αυτοκίνητα της εταιρίας uber. Δεν χρειάζεται κανείς να μπει στην ουσία της υπόθεσης –ποιος έχει δίκιο, εάν η εταιρία είναι παράνομη ή όχι κλπ- για να καταλήξει πως οι εικόνες βίας και καταστροφής, είναι απαράδεκτες. Από πότε κάποιος βρίσκει το δίκιο του με αυτούς τους τρόπους; Και από πότε όλοι οι θεσμικοί παράγοντες (Δήμος, κομματικές παρατάξεις μέλη κομματικών παρατάξεων-υποψήφιοι) ανάμεσα στα θερμά λόγια υποστήριξης των οδηγών ταξί, δεν βρήκαν χώρο να καταδικάσουν αυτά τα τα επεισόδια βίας που έγιναν προχθές; ( Για να είμαστε δίκαιοι, πλην ενός). Στην προεκλογική περίοδο, μπορεί να βλέπουμε πολλά χαϊδέματα αυτιών, αλλά η βία δεν μπορεί να είναι ποτέ αποδεκτή.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















