Αθλητικά

Κάθε πέρσι και καλύτερα στη Basket League!

ΚΟΛΟΣΣΟΣ ΠΑΟΚ ΜΠΑΣΚΕΤ

Με 12 ομάδες (στην καλύτερη περίπτωση) θα διεξαχθεί το νέο πρωτάθλημα της Basket League…. Το Ψυχικό δεν κατέθεσε φάκελο με τα απαραίτητα δικαιολογητικά στον ΕΣΑΚΕ, οπότε δεν θα λάβει μέρος στο επόμενο πρωτάθλημα της Basket League, το οποίο θα διεξαχθεί με 12 ομάδες. Η προθεσμία για τα δικαιολογητικά του Ψυχικού έληξε χθες, με την ομάδα που κέρδισε την άνοδό της από τα playoffs της Α2 Ανδρών, να μην μπορεί να καλύψει οικονομικά, πρώτα από όλα, τις απαιτήσεις για να λάβει μέρος στην Βasket League. Αυτό σημαίνει ότι τη νέα σεζόν το Ψυχικό θα παίξει πάλι στην Α2 κατηγορία. Πλέον είναι 12 οι ομάδες και μάλιστα με το ζόρι, που θα λάβουν μέρος στην Basket League της περιόδου 2022/23. Θυμίζουμε ότι η Λάρισα αποκλείστηκε από την αρμόδια επιτροπή αδειοδότησης, ενώ κανονικά κατέθεσε τα απαιτούμενα, η Καρδίτσα που ανέβηκε ως πρωταθλήτρια της Α2 Ανδρών.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.