Μετά την εμπλοκή που υπήρξε με την Όλγα Κεφαλογιάννη, το υπουργείο Τουρισμού φαίνεται πως αναλαμβάνει ο Χάρης Θεοχάρης.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο βουλευτής στον νότιο τομέα της Β΄Αθηνών έχει ήδη δεχθεί σχετικό τηλεφώνημα και κατά πάσα πιθανότητα θα αναλάβει το χαρτοφυλάκιο του υπουργείου Τουρισμού.
Υπενθυμίζεται ότι η κ. Κεφαλογιάννη φέρεται να ζήτησε να αναλάβει “υπερυπουργείο” δηλαδή το υπουργείο Τουρισμού μαζί με το υπουργείο Πολιτισμού, κάτι που δεν έγινε αποδεκτό.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)















και γιατι οχι ο Κονσολας;