Εν αναμονή των στοιχείων που αφορούν προσλήψεις υπαλλήλων στη ΡΟΔΩΝ ΑΕ την διετία 2009 -2010 τελεί ο κ Βασίλειος Μαυρομμάτης, σύμβουλος του ΑΣΕΠ, που διενεργεί σχετική έρευνα στην επιχείρηση κατόπιν καταγγελίας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες παρότι ο επιθεωρητής με το από 4 Ιουνίου 2010 έγγραφο του έδωσε 10ήμερη προθεσμία στον πρόεδρο της επιχείρησης για να αποστείλει τα στοιχεία αυτό δεν έγινε ακόμη.
Εν πάση περιπτώσει στην παραγγελία του επιθεωρητή του ΑΣΕΠ αναφέρονται τα εξής:
Κατόπιν της από 13.05.2010 παραγγελίας του κ. Προέδρου του Α.Σ.Ε.Π. να διενεργήσω έλεγχο στην Αναπτυξιακή Ανώνυμη Δημοτική Επιχείρηση “ΡΟΔΩΝ Α.Ε.”, σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 2 του Ν. 2190/1994 προκειμένου να διαπιστωθεί το βάσιμο των όσων καταγγέλλονται στην με αρ. πρωτ. 16204/10.05.2010 του Α.Σ.Ε.Π. καταγγελία της Κων/νας Μαστρομιχάλη και στα δημοσιεύματα της 17.03.2010, της 25.03.2010, της 27.03.2010 και της 23.03.2010 της εφημερίδος «η δημοκρατική της Ρόδου» και στα δημοσιεύματα της 19.03.2010 και 25.03.2010 της εφημερίδος «Η ΡΟΔΙΑΚΗ” περί παρανόμων προσλήψεων προσωπικού στην Αναπτυξιακή Ανώνυμη Δημοτική Επιχείρηση «ΡΟΔΩΝ Α.Ε.», παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εάν προσλάβατε προσωπικό είτε με σύμβαση μίσθωσης έργου, είτε με σύμβαση ορισμένου χρόνου κατά τα έτη 2009 και 2010 και σε καταφατική περίπτωση να μας αποστείλετε τα εξής στοιχεία:
1. Ονομαστική κατάσταση του προσωπικού που προσλάβατε κατ’ έτος. Παραπλεύρως του ονοματεπωνύμου κάθε προσληφθέντος θα αναφέρεται η ειδικότητα, το χρονικό διάστημα απασχολήσεως (ημερομηνία πρόσληψης και η ημερομηνία λήξεως της σύμβασης) και η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την πρόσληψή του.
2. Αντίγραφα των συμβάσεων που υπογράφτηκαν μεταξύ της επιχείρησής σας και εκείνων που προσελήφθηκαν.
3. Αντίγραφο της αποφάσεως του Γενικού Γραμματέως της Περιφέρειας, βάσει της οποίας έγιναν οι προσλήψεις.
4. Αντίγραφο της απόφασης του Δ.Σ. της επιχείρησής σας με την οποία αποφασίσθηκε η πρόσληψη του προσωπικού.
5. Αντίγραφο της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου με την οποία εγκρίθηκε η απόφαση του Δ.Σ. της επιχείρησης και
6. Αντίγραφα των καταστάσεων πληρωμής του προσληφθέντος προσωπικού ή των δελτίων παροχής υπηρεσών και τις καταστάσεις των εισφορών του Ι.Κ.Α.
Πέραν των ανωτέρω παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εάν προσλήφθηκαν από την επιχείρησή σας οι:
1) Καματερού Μαρία, 2) Λουϊζίδη Μαρία, 3) Μανζάνος Νικόλαος, 4) Σαρικά Ειρήνη, 5) Κατσαβριά Ελλη, 6) Αμπελιώτης Παύλος, 7) Χατζήπαπα Ουρανία, 8) Κουγιού Παναγιώτα, 9) Ψυλλάκης Νικόλαος, 10) Σακελλάρη Φωτεινή, 11) Παπαϊωάννου Γεώργιος, 12) Ξυπολιτάς Ευθύμιος, 13) Νταφέ Βασιλεία, 14) Καράμπελλας Νικόλαος, 15) Γιαλλούση Μάρκα, 16) Μαρασιώτης Αθανάσιος, 17) Πάσχου Σταματίνα, 18) Μερκούρης Σταύρος, 19) Κουλουμπράκης Νικήτας, 20) Ροδίτης Μιχαήλ, 21) Πετσλίκη Τσαμπίκα και 22) Παπαμανώλης Νικήτας και σε καταφατική περίπτωση να μας γνωρίσετε την διαδικασία που ακολουθήθηκε για την πρόσληψή τους και να μας αποστείλετε τα αναφερόμενα ανωτέρω στοιχεία (ονομαστική κατάσταση κ.λπ.).
Τέλος, προς ενημέρωσή σας σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 12 του Ν. 2190/1994 όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει, οι υπηρεσίες και τα νομικά πρόσωπα υποχρεούνται να παρέχουν στο Α.Σ.Ε.Π. στοιχεία και τις πληροφορίες που ζητεί για την άσκηση των αρμοδιοτήτων του και την εκπλήρωση της αποστολής του.
Τα ανωτέρω στοιχεία παρακαλούμε να αποστείλετε στο Α.Σ.Ε.Π. εντός δέκα (10) ημερών από της λήψεως της παρούσης.
Με εντολή Προέδρου
Βασίλειος Μαυρομμάτης
Σύμβουλος Α.Σ.Ε.Π.
https://www.dimokratiki.gr/arxeio/dienergite-erevna-gia-tis-proslipsis-stin-rodon-a-e/