Το ότι ο Σύνδεσμος Κριτών Καλαθοσφαίρισης Δωδεκανήσου είναι από τα πλέον υγιή και δραστήρια μέλη της οικογένειας του τοπικού μπάσκετ είναι δεδομένο και αδιαμφισβήτητο. Και δεν χρειάζεται να το πούμε εμείς αυτό, αλλά μιλάνε οι πράξεις από μόνες τους…Ο Σ.Κ.Κ.Δ. πάντα είναι μπροστάρης σε εκδηλώσεις για το μπάσκετ και μάλιστα αυτή τη φορά θα κλείσει τη φετινή σεζόν μ’ έναν πρωτότυπο τρόπο, αφού η τελευταία συνάντηση της χρονιάς θα γίνει όχι στο γήπεδο αλλά σε εστιατόριο. Συγκεκριμένα το βράδυ του Σαββάτου (στις 21:00) το ραντεβού των μελών του Σ.Κ.Κ.Δ. θα δοθεί στο «Στέκι του Χειλά». Η φετινή σεζόν στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία από τον Σύνδεσμο των Κριτών που κάλυψαν και με το παραπάνω τόσο τα παιχνίδια του Κολοσσού στη Basket League, όσο επίσης των Αγίων Θεοδώρων στη Γ’ Εθνική αλλά και στα τοπικά πρωταθλήματα. Ο πρόεδρος του Σ.Κ.Κ.Δ. Γιώργος Κατσικανταής θα περιμένει όλα τα μέλη του συνδέσμου στο γνωστό εστιατόριο όπου θα πέσει και τυπικά η αυλαία της φετινής χρονιάς.
*Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μέλη του Σ.Κ.Κ.Δ. θα καλύψουν κανονικά το 4ο ανοιχτό τουρνουά μπάσκετ, που διοργανώνει ο Δ.Ο.Π.Α.Ρ. στο «Βενετόκλειο».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















