Διασωληνωμένος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της Ρόδου, με πολύ βαριά τραύματα στη μέση, ο Σταθμάρχης του ΚΤΕΛ Ρόδου , καθώς είχε ατύχημα ενώ βρισκόταν σε υπηρεσία, σήμερα το απόγευμα .
Σύμφωνα με τις πληροφοριες του if media , ο άτυχος Σταθμάρχης βρισκόταν σε υπηρεσία, στον κεντρικό σταθμό ΚΤΕΛ στη Νέα Αγορά και ενώ στεκόταν χτυπήθηκε από την πόρτα αποσκευών διερχόμενου λεωφορείου του ΚΤΕΛ, η οποία άνοιξε ξαφνικά.
Ο άτυχος άνδρας τραυματίστηκε αρκετά σοβαρά στη μέση και σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες παρά λίγο η μπαγκαζιερα να τον κόψη στα δυο.
Στο σημείο έφτασε άμεσα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και τον μετέφερε αιμόφυρτο στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου.
Κ.Τ. if media
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














