Αθλητικά

Απο τη λάμψη Ελλήνων Ολυμπιονικών φωτίστηκε η Κάρπαθος

Ολυμπιονίκες Κάρπαθος

Με λάμψη από την Φλόγα της δάδας των Ολυμπιακών Αγώνων, φωτίστηκε χθες 28/05 στις 15: 00 μ.μ. το Δημαρχείο μας . Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε τους Ολυμπιονίκες μας οι οποίοι μας εντυπωσίασαν με την απλότητα και το εξίσου φωτεινό χαμόγελο τους. Τελικά οι άνθρωποι που δίνουν τόσο φως στην χώρα μας δεν είναι δυνατόν να μην το κρύβουν μέσα τους…

Αντήλλαξαν δώρα ο Δήμαρχος Καρπάθου κ. Ηλίας Λάμπρος με την Διευθύντρια της Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας Ελλάδας κα. Ιλιάνα Κλοκώνη. Η κυρία Κλοκώνη χάρισε το χρυσό μετάλλιο της ΕΘΝ.Ο.Α για τους Ολυμπιονίκες και ο Δήμαρχος Καρπάθου χάρισε ένα ασημένιο έμβλημα του Δήμου. Η ανταλλαγή έγινε σήμερα στο πλαίσιο της εθιμοτυπικής επίσκεψης των Ολυμπιονικών στον Δήμο μας, αφού αύριο Παρασκευή 29/05 ο κ. Λάμπρος θα βρίσκεται στην Αθήνα σε σύσκεψη για το ακτοπλοϊκό.
Δήμος Καρπάθου

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.