Σήμερα το μεσημέρι (12:00) θα γίνει συνάντηση όλων των φορέων του μπάσκετ με τον γενικό γραμματέα Αθλητισμού για την επόμενη μέρα του μπάσκετ, καθώς και για την επανεκκίνηση των εθνικών κατηγοριών. Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Π.Σ.Α.Κ.: ”Σήμερα και ώρα 12:00 το μεσημέρι, εκπρόσωποι των ΕΟΚ, ΠΣΑΚ και ΣΕΠΚ, θα συναντηθούν με τον ΓΓΑ στο γραφείο του, προκειμένου να συζητήσουν για το μέλλον του ελληνικού μπάσκετ. Η συνάντηση προέκυψε μετά από πιέσεις του Συνδέσμου μας και ευελπιστούμε να αποχωρήσουμε με την αισιοδοξία χαραγμένη στα πρόσωπα μας”.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















