Παρά τη δύσκολη κατάσταση που βιώνει το νησί μας, αισθάνομαι την ανάγκη να συγχαρώ τα παιδιά μας για την εισαγωγή τους στις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Εύχομαι καλή σταδιοδρομία σε όλα τα Ροδιτόπουλα. Τα παιδιά μας που δεν πέτυχαν το στόχο τους, είμαι σίγουρος ότι θα τον πετύχουν την επόμενη φορά
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













