Με αφορμή τα όσα καταγράφονται στην υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, τις παράνομες αγροτικές επιδοτήσεις με τη χρήση ψευδών δηλώσεων σε βάρος των οικονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της εθνικής οικονομίας και την πορεία των έργων στη χώρα μας τις τελευταίες δεκαετίες, ερωτήθηκε να καταθέσει την δική του άποψη στον Real Voice 99.5 και τη Νατάσα Παμπρή, ο Κωνσταντίνος Τασσάς, ένας άνθρωπος που έχει υπηρετήσει ως επικεφαλής στην Task Force, με πολυετή εμπειρία σε μεγάλα έργα σε όλο τον κόσμο, έχοντας εργασθεί σε εταιρίες κολοσσούς και παρακολουθήσει 144.000 έργα συνολικού προϋπολογισμού 37 δισ ευρώ.
Σημειώνεται ότι σε τουλάχιστον 5 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι ανέρχεται η ζημιά που προκλήθηκε σε βάρος των συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ελληνικού Δημοσίου από τη δράση του πολυμελούς κυκλώματος είσπραξης παράνομων επιδοτήσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, με τη χρήση ψευδών δηλώσεων.
Ο Δρ. Κωνσταντίνος Τασσάς, πολιτικός μηχανικός, οικονομολόγος, πρώην επικεφαλής της Task Force της Κομισιόν για τα συγχρηματοδοτούμενα έργα στην Ελλάδα, ανέφερε μεταξύ άλλων στην εκπομπή ‘Μαζί στις 10″:
Σαν Task Force επί 10 χρόνια παρακολουθούσα τα έργα. Μου προκαλεί θλίψη αυτό το θέμα. Παρακολούθησα 144.000 έργα συνολικού προϋπολογισμού σε δημόσια δαπάνη 37 δισεκατομμύρια. Θα πω μία πικρή αλήθεια: Ούτε ένα από όλα αυτά τα έργα δεν ήταν καλό. Ούτε ένα από αυτά τα έργα δεν ήταν καθαρό. Όλα αυτά τα report που έδωσα, φαντάζομαι ότι πολύ απλά εξαφανίσθηκαν. Είναι κρίμα, γιατί παρά τις παρατηρήσεις μας σαν Task Force , παρά τα ξενύχτια είναι αυτή η κατάσταση.
Θυμάμαι με τον αείμνηστο υπουργό τότε Αριστοτέλη Παυλίδη, με μονοκινητήρια αεροπλάνα ή με καΐκια τρέχαμε στην Κάρπαθο, πηγαίναμε στο Καστελλόριζο με 10 μποφόρ μήπως και σώζαμε κάτι…
Δυστυχώς είναι μία ολόκληρη νοοτροπία. Με εξοργίζει το γεγονός ότι βρίζουμε π.χ. τον σταθμάρχη της Λάρισας για τα Τέμπη, όταν οι περισσότεροι από αυτούς που τον βρίζουν είναι περίπου του ίδιου βεληνεκούς, αλλά η θέση τους δεν έχει να κάνει με το να αλλάζουν κλειδιά στις γραμμές των τρένων. Είναι ολόκληρη νοοτροπία λαού. Τα έργα παρόλο που παραλαμβάνονταν, που υποτίθεται ότι υπήρχαν μηχανικοί – κι έχω κάνει τα μεγαλύτερα έργα στο εξωτερικό- είναι τρομερό το γεγονός το πως παραλαμβάνουν κάποιοι κάποια έργα! Όταν υπάρχουν κακοτεχνίες και μάλιστα οφθαλμοφανείς κακοτεχνίες είναι δυνατόν να μας βρίσκει όχι ο Daniel (κακοκαιρία που έπληξε τη Θεσσαλία)….εγώ βλέπω ολόκληρους δρόμους να φεύγουν στα βουνά. Με έργα “μαϊμού” είναι λογικό όταν βρέξει, να φύγει ο δρόμος. Να μην αναφέρω μία σειρά δρόμων με φρεάτια μαϊμού.
Τέλος, ο κ. Τασσάς αναφερόμενος στον Αριστοτέλη Παυλίδη, με αφορμή και τη συμπλήρωση τριών χρόνων από τον θάνατό του, τόνισε ότι τον ξεχώρισε για την εργατικότητα, την ευφυία και την εντιμότητά του εκείνα τα χρόνια, με τη γνωριμία τους να γίνεται όταν ο αείμνηστος Δωδεκανήσιος πολιτικός ήταν υπουργός Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής στην κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή.
“Είναι ο μόνος άνθρωπος που γνώρισα -εκτός από τον εαυτό μου- που είδα να δουλεύει σερί 72 ώρες σερί χωρίς να κοιμάται! Ο άνθρωπος έδινε και τη ζωή του για τα έργα που γίνονταν και ήμουν αυτόπτης μάρτυρας, γιατί ήμουν μαζί του και πολλές φορές χέρο-χέρι. Και πάντα μου έλεγε: Κωνσταντή, δεν καταφέραμε τίποτα!… Ένας άνθρωπος που δούλευε 24 ώρες το 24ωρο μου έλεγε πάντα αυτό τον καημό. Του απαντούσε ότι “υπουργέ μου η μέρα έχει 24 ώρες δεν μπορούμε να δουλέψουμε 30 ώρες, δεν γίνεται. Δεν έχω ξανασυναντήσει άνθρωπο να δουλεύει τόσο πολύ. Είχαμε βρει πολλά κοινά”, είπε καταλήγοντας.
Πηγή: realvoice995.gr



















