Με ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες η εκπαιδευτική ημερίδα “Rhodes Loading! Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις” που διοργανώθηκε από τη Marketing Greece και το στρατηγικό της εταίρο, την Eurobank.
H ημερίδα, πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Atrium Platinum Resort & Spa, και έδωσε έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας αναλύοντας τεχνικές, εργαλεία και τις πιο σύγχρονες στρατηγικές του digital marketing, αναδεικνύοντας παράλληλα την αξία του content.
Καταξιωμένοι εισηγητές και στελέχη της εγχώριας τουριστικής αγοράς μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες τις γνώσεις και την επαγγελματική τους εμπειρία, προσεγγίζοντας σφαιρικά το digital marketing. Δόθηκαν πρακτικές συμβουλές για την ανάπτυξη στοχευμένης χρήσης των Μέσων Κοινωνικών Δικτύωσης και την αξιοποίηση των data και την τμηματοποίηση του κοινού, tips για την πλατφόρμα Trip Advisor, κατευθύνσεις για τη δημιουργία περιεχομένου αλλά και αναλύσεις για τον τρόπο που χτίζονται σχέσεις με δημοσιογράφους και digital influencers.
Σε δηλώσεις στης στα ΜΜΕ, η διευθύνουσα σύμβουλος Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα ανέφερε: «Έχουμε τη χαρά να βρισκόμαστε στη Ρόδο διοργανώνοντας με την υποστήριξη της Eurobank μία εκπαιδευτική ημερίδα για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στόχος μας είναι να δώσουμε σε όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις όλα εκείνα τα εφόδια που χρειάζονται για να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν τα επόμενα βήματά τους στο ψηφιακό επικοινωνιακό περιβάλλον. Ο τρόπος επικοινωνίας εξελίσσεται δυναμικά και θα πρέπει διαρκώς να εξοικειωνόμαστε με τα νέα εργαλεία προώθησης και προβολής του προϊόντος μας προκειμένου να ανταγωνιστούμε το διεθνή ανταγωνισμό».
Η κυρία Δρέττα αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα σύμπραξης του ιδιωτικού τομέα με την Αυτοδιοίκηση για την τουριστική προβολή και μίλησε για την πολύ καλή και αποδοτική συνεργασία της Marketing Greece με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, σημειώνοντας τα εξής: «Σε επίπεδο ξενοδοχείου, η κυρίαρχη τάση αυτή τη στιγμή έχει να κάνει με την προβολή του προορισμού. Για το λόγο αυτό είναι σημαντική η συμβολή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε βαθμό Δήμων και περιφερειών. Υπενθυμίζω ότι η Marketing Greece έχει εδώ και πολλά χρόνια συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με σπουδαία αποτελέσματα, όχι μόνο στο ψηφιακό κόσμο, αλλά και σε προβολή σε διεθνή μέσα. Μία άλλη κυρίαρχη τάση έχει να κάνει με τις συνέργειες και με τις συνεργασίες προκειμένου να επιτυγχάνεται η αποτελεσματικότερη δυνατή προβολή του προϊόντος».
Ο διευθυντής Επιχειρηματικού Κέντρου Ρόδου της Eurobank, Θανάσης Νέλλας ανέφερε για την διοργάνωση της εκπαιδευτικής ημερίδας: «H Eurobank στηρίζει τον τουρισμό, στηρίζει την εθνική συνεννόηση και την τουριστική εθνική στρατηγική. Η Ρόδος αποτελεί στρατηγικό σημείο επειδή έχει ένα εξελιγμένο τουριστικό προϊόν το οποίο μπορεί να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο. Η τράπεζά μας στηρίζει το digital marketing ως βάση της προώθησης του τουριστικού μας προϊόντος».
Για το ρόλο του digital marketing στην τουριστική προώθηση και τη συνεργασία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με την Marketing Greece, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε:
«Για μία πολυνησιακή Περιφέρεια όπως αυτή του Νοτίου Αιγαίου, το digital marketing αποτελεί επαναστατικό εργαλείο, παρέχοντας τις ίδιες δυνατότητες προώθησης του κάθε προορισμού ξεχωριστά.
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, εστιάζοντας στη διαδικτυακή προβολή στο πλαίσιο της εφαρμογής του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης που σχεδίασε σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και τη Marketing Greece, κατάφερε να αφήσει ισχυρό το αποτύπωμά της στις διεθνείς αγορές. Μέσα από τα κανάλια του διαδικτύου, κατορθώσαμε να κάνουμε ευρύτερα γνωστό το νησιωτικό σύμπλεγμα του Νοτίου Αιγαίου, σαν ένα ενιαίο σύνολο ξεχωριστών και μοναδικών προορισμών, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την τουριστική ταυτότητα του καθενός.
Για πρώτη φορά δομήσαμε μια ενιαία επικοινωνιακή ομπρέλα για καθένα από τα νησιά, παρέχοντας παράλληλα τη δυνατότητα σε καθένα από αυτά να δομήσει το δικό του ιδιαίτερο πλαίσιο δράσης, προσαρμοσμένο στα μοναδικά του χαρακτηριστικά!
Έτσι σήμερα 2,5 χρόνια πλέον από την έναρξή της, η δυναμική ψηφιακή καμπάνια #aegeanlikenooother σε συνδυασμό με το εκτεταμένο πρόγραμμα επισκέψεων δημοσιογράφων και bloggers στα νησιά μας, έχει εδραιώσει το brand μας. Την δυνατή αυτή ψηφιακή παρουσία θα την εξελίξουμε και θα ενισχύσουμε περαιτέρω με συνεργίες, στρατηγική, συνέπεια, ακολουθώντας τις νέες τάσεις.
Η ραγδαία ανερχόμενη δυναμική του digitalmarketing, οι νέες μέθοδοι και τεχνικές απαιτούν προσαρμογή στα επίκαιρα δεδομένα. Γι’ αυτό και τέτοιες ημερίδες, με την τεχνογνωσία της Marketing Greece και των συνεργατών της, στην προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος είναι αναγκαίες καθώς συμβάλλουν στην ανάδειξη των αμέτρητων δυνατοτήτων που υπάρχουν στη συναρπαστική ψηφιακή εποχή που διανύουμε».
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, Γιώργος Ματσίγκος δήλωσε ότι οι επιχειρήσεις πλέον δίνουν μεγάλη έμφαση στη διαδικτυακή προβολή και στα εργαλεία του digital marketing.
«Θέλω να ευχαριστήσω τη Marketing Greece και τη Eurobank για την ημερίδα αυτή. Γνωρίζουμε όλοι ότι η τεχνολογία εξελίσσεται όχι μόνο σε επίπεδο προβολής και διαφήμισης αλλά και σε ό,τι έχει να κάνει με τη λειτουργία των μονάδων. Επομένως το σημερινό σεμινάριο είναι εξαιρετικά σημαντικό. Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας, πράγμα που φανερώνει τη μεγάλη σημασία που δίδουμε όλοι στις νέες τεχνολογίες, στο διαδίκτυο και στα εργαλεία του», σημείωσε ο κ. Ματσίγκος.
Τέλος, η αντιδήμαρχος Τουρισμού, Μαρίζα Χατζηλαζάρου δήλωσε: «Η Ρόδος, από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς, αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του digital marketing. Ημερίδες όπως αυτή, βοηθούν να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας. Μπαίνουμε σε μία νέα εποχή που απαιτείται να διοχετεύεται η γνώση σε όλη την κοινωνία μίας και ο τουρισμός είναι η κύρια δραστηριότητα του νησιού».

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ