Κέρδισε το στοίχημα της λειτουργίας του βιολογικού η διοίκηση της ΔΕΥΑΡ.
ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ Η ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ Ο κ. Τσίκκης ευχαρίστησε εκ μέρους του Δημάρχου κ Φώτη Χατζηδιάκου όλα τα στελέχη και τους εργαζόμενους στον κεντρικό βιολογικό ...
.gif)















