Ειδήσεις

Σε σίριαλ εξελίσσεται η διένεξη ξενοδοχείου – πρακτορείου

Και νέα διάσταση προσέλαβε χθες η ένδικη διαφορά μεταξύ ετερόρρυθμης ξενοδοχειακής εταιρείας της Ρόδου με τουριστική εταιρείας περιορισμένης ευθύνης της Πολωνίας, που διακινεί μεγάλο αριθμό τουριστών στο νησί, μετά την εμπλοκή, που υπήρξε και τις προσφυγές στη δικαιοσύνη, για την υλοποίηση της μεταξύ τους σύμβασης μίσθωσης δωματίων ξενοδοχειακής μονάδας στην ανατολική πλευρά του νησιού.
Η ξενοδοχειακή εταιρεία υπέβαλε συγκεκριμένα χθες κατά του πρακτορείου αγωγή ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου ζητώντας αποζημίωση ύψους 200.000 ευρώ, για την αποκατάσταση της ηθικής βλάβης που υπέστη από ενέργειες της στη διαχείριση κρατήσεων δωματίων στο ξενοδοχείο που λειτουργεί με αποτέλεσμα να την δυσφημίσει.
Η ξενοδοχειακή εταιρεία διατείνεται ότι έχει καταγγείλει νομίμως και εμπροθέσμως την μεταξύ τους σύμβαση και επαναλαμβάνει ότι η συμφωνία είχε υπογραφεί βάσει των δεδομένων που ίσχυαν το 2014, τονίζοντας ότι η αύξηση του κόστους φιλοξενίας των πελατών μετά την κατάργηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ και την αύξηση του φόρου σε 23%, η αύξηση του φόρου επί των οινοπνευματωδών ποτών και η επιβολή τέλους διανυκτέρευσης καθιστά ασύμφορη την συμφωνία για λόγους έκτακτους, που δεν μπορούσαν να προβλεφθούν.
Επισημαίνει ακόμη ότι το πρακτορείο έχει την ευχέρεια, δυνάμει της ίδιας σύμβασης, καταβολής ποσού μόλις 11 ευρώ ημερησίως για κάθε δίκλινο δωμάτιο, το οποίο είχε εγγυημένη κράτηση και διοχέτευε τους πελάτες της σε ξενοδοχεία με τα οποία είχε δυσμενέστερους όρους συμφωνίας αντιμετωπίζοντας εκείνο της ενάγουσας ως λύση τελευταίας στιγμής.
Ζήτησε, όπως τονίζει, ονομαστική κατάσταση πελατών για τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο του 2016 και να της γνωστοποιούνται οι κρατήσεις τουλάχιστον 15 μέρες πριν την άφιξη των πελατών, πράγμα που δεν έγινε.
Περιγράφει ότι την 5η Αυγούστου 2016 με την άφιξη των πελατών του πρακτορείου για τους οποίους είχε προειδοποίηση πριν δύο ημέρες και οι οποίοι κάλυπταν δωμάτια πέραν του αριθμού των 80 των οποίων έχει υποχρέωση να διαθέτει, προχώρησε σε καταγγελία της σύμβασης.
Στους πελάτες προσφέρθηκε, όπως λέει, πρωινό και ποτά χωρίς χρέωση και αντιμετωπίστηκαν κόσμια μέχρι την τακτοποίηση του θέματος ενώ στο ξενοδοχείο μετέβησαν αστυνομικοί γεγονός που προκάλεσε αναστάτωση.
Η ξενοδοχειακή εταιρεία διατείνεται ότι προσωρινή διαταγή του δικαστή του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου που την υποχρεώνει να δέχεται τους πελάτες του πρακτορείου, παρά την καταγγελία της σύμβασης της δημιούργησε προβλήματα.
Την 13η Αυγούστου 2016 όπως υποστηρίζει, δέχτηκε με  email ενημέρωση από το πρακτορείο ότι χρειάζεται 15 δωμάτια για την 15η Αυγούστου 2016 κι ότι ήταν δύο δωμάτια επιπλέον από εκείνα που είχε δυνατότητα. Ενώ το ξενοδοχείο δέχτηκε τους πελάτες την ίδια μέρα όπως υποστηρίζει ενημερώθηκε ότι επρόκειτο να αφιχθούν κι άλλοι που περιλαμβάνονται σε κατάσταση πελατών του πρακτορείου που ήταν συνημμένη στην αίτηση λήψης ασφαλιστικών μέτρων που είχε υποβάλει.
Το απόγευμα της 15ης Αυγούστου μεταφέρθηκαν οι συγκεκριμένοι πελάτες στο ξενοδοχείο και δεν υπήρχαν δωμάτια για να μείνουν με αποτέλεσμα να κληθεί από εκπροσώπους του πρακτορείου αστυνομικοί, γεγονός που προκάλεσε αναστάτωση στην ξενοδοχειακή μονάδα.
Οι αστυνομικοί ζήτησαν από τον εκπρόσωπο της ξενοδοχειακής εταιρείας να τους ακολουθήσει διότι θα εκινείτο αυτόφωρη διαδικασία σε βάρος του ενώ στην πορεία αφέθηκε ελεύθερος. Την ξενοδοχειακή εταιρεία εκπροσωπεί ο δικηγόρος κ. Δημ. Καραγεώργης και το πρακτορείο ο δικηγόρος κ. Γ. Μαυρομάτης.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου