Τοπικές Ειδήσεις

Από το Καστελλόριζο, το μήνυμα του Νεκτάριου Σαντορινιού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και την παρουσία του στο ακριτικό Καστελλόριζο την ημέρα του αγιασμού, ο βουλευτής Δωδεκανήσου και Τομεάρχης Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νεκτάριος Σαντορινιός, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:

«Με την ευχή για μια εποικοδομητική χρονιά, γεμάτη πλούσιες εμπειρίες, γνώση, χαρά και δημιουργία, καλωσορίζουμε το πρώτο κουδούνι αυτού του σχολικού έτους. Τα παιδιά επέστρεψαν με χαμόγελα και ελπίδα στα σχολεία, αδημονώντας να ξαναβρούν τους φίλους τους, τους δασκάλους τους και τους κανονικούς ρυθμούς τους, μετά τις δύσκολες -παιδαγωγικά και κοινωνικά- συνθήκες που βίωσαν, την προβληματική τηλεκπαίδευση και το άνοιξε-κλείσε των δύο προηγούμενων ετών.

Οι σημερινές χαρωπές όμως φωνές δεν μπορούν να κρύψουν την αγωνία χιλιάδων γονέων και εκπαιδευτικών, αφού η πανδημία συνεχίζεται και τα σχολεία ξανανοίγουν όπως ακριβώς είχαν κλείσει: χωρίς σχέδιο και πρόληψη για την προστασία της υγείας των παιδιών και των νέων, με αίθουσες συνωστισμένων υπεράριθμων μαθητών και χωρίς την αναγκαία επιδημιολογική επιτήρηση.

Ο φετινός Σεπτέμβρης δεν θα είναι πιο εύκολος από τους προηγούμενους, αλλά σίγουρα μας βρίσκει όλους- ενήλικες και παιδιά- πιο σοφούς, πιο κοινωνικά ευαίσθητους και υπεύθυνους, αξίες που καλλιεργήθηκαν μέσα στην πανδημία και μας οχύρωσαν απέναντι στις δυσκολίες. Οραματιζόμαστε ένα σχολείο της μόρφωσης, της ισότητας, της δημοκρατίας, της ελευθερίας και της αλληλεγγύης, ένα σχολείο για όλα τα παιδιά. Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας, να πετύχουμε αυτό που τα παιδιά μας αξίζουν.

Καλή, ασφαλή και παραγωγική σχολική χρονιά σε όλες και όλους, με υγεία και δύναμη!»

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου