Αθλητικά

Ο απολογισμός του «Ίκαρου»

Ολοκληρώθηκε την προηγούμενη Κυριακή το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα MotoCross, όπου είχαμε, από πλευράς Λέσχης Μοτοσυκλέτας Ρόδου «Ίκαρος», την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην ΜΧ2Τ από τον Φραγκίσκο Ζούνη, της τρίτης θέσης στην ΟΡΕΝ από τον Φίλιππα Γιακουμάκη, της πέμπτης στην ΜΧ1 από τον Άρη Τσαρνά και επίσης της πέμπτης στην ΜΧ2Τ από τον Παναγιώτη Αλετρά (όσον αφορά τις θέσεις στην εξάδα), καθώς και την δεύτερη από τον ΙΚΑΡΟ στην βαθμολογία σωματείων.

Η χρονιά σημαδεύτηκε από τον σοβαρό τραυματισμό του Σταμάτη Λυρίου στην Πτολεμαΐδα ο οποίος και του στέρησε την δυνατότητα να διεκδικήσει το πρωτάθλημα στην κατηγορία ΟΡΕΝ.

Ένα άλλο στοιχείο το οποίο έφερε πάνω-κάτω τα πράγματα ήταν τροποποίηση του αγωνιστικού προγράμματος σε σχέση με άλλες χρονιές. Για πρώτη φορά φέτος το πρωτάθλημα προγραμματίστηκε να ξεκινήσει αρχές Μαρτίου και να τελειώσει μέσα Ιουνίου, επτά αγώνες σε διάστημα τρεισήμισι μηνών, η μετάθεση όμως του 5ου και 6ου αγώνα λόγω των εθνικών εκλογών αλλά και η αμφίβολη διεξαγωγή του τελευταίου αγώνα ο οποίος τελικά πραγματοποιήθηκε μόλις την προηγούμενη Κυριακή, με μεγάλη χρονικά διαφορά από τους προηγούμενους αγώνες του πρωταθλήματος είχε σαν αποτέλεσμα να μπερδέψει τα πράγματα και να βγάλει εκτός ρυθμού τους αθλητές.

Κατηγορία ΜΧ2 – ΜΧ2Τ

Μεγάλος πρωταγωνιστής και Πρωταθλητής Ελλάδας ο Φραγκίσκος Ζούνης στην ΜΧ2Τ κατέκτησε άνετα και δίκαια το πρωτάθλημα αφού δεν άφησε περιθώρια να το αμφισβητήσει κανείς. Ο Φραγκίσκος εκτός από πρώτος στην ΜΧ2Τ με 330β πήρε και την 6η θέση στην ΜΧ2 με 168β αγωνιζόμενος με υποδεέστερη μοτοσυκλέτα. Την πέμπτη θέση στην ΜΧ2Τ κατέκτησε ο Παναγιώτης Αλετράς με 70β αλλά μόνο με συμμετοχή σε δύο αγώνες.

Στην ΜΧ2 και μετά την έκτη θέση του Φραγκίσκου συναντάμε στην 10η θέση τον Νίκο Λυρίου με 128β. Ο Νίκος έλαβε μέρος στην ΜΧ2 στο δεύτερο μισό του Πρωταθλήματος αφού στο πρώτο μισό αγωνίστηκε στην ΜΧ1. Στο κάτω μέρος της βαθμολογίας συναντάμε τον Βασίλη Χρυσοχό με 14β αλλά συμμετοχή μόνο στο Α σκέλος του 1ου αγώνα και χωρίς βαθμούς τον Παναγιώτη Αλετρά και τον Θοδωρή Διαμαντή με μία συμμετοχή.

Κατηγορία ΜΧ1

Ο Άρης Τσαρνάς κατέκτησε την 5η θέση στην βαθμολογία με 202β μια θέση η οποία θα μπορούσε να ήταν ψηλότερη και να έφτανε μέχρι και την 2η εάν δεν είχε τις ατυχίες στον 5ο και 6ο αγώνα που του στέρησαν την δυνατότητα να αγωνιστεί και στα δύο σκέλη καθώς και η απουσία του από τον τελευταίο αγώνα λόγω του τραυματισμού που κληρονόμησε από τον έκτο αγώνα. Η επανεμφάνισή του όμως μετά από αρκετά χρόνια απουσίας από τις πίστες του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος έδειξε ότι οι δυνατότητές του είναι για την τριάδα του Πρωταθλήματος.

Λίγο πιο κάτω και συγκεκριμένα στην 10η θέση βρίσκουμε ξανά τον Νίκο Λυρίου με 103β. Βαθμοί οι οποίοι αν αθροιστούν (ΜΧ1 και ΜΧ2) θα του έδιναν την 2η θέση στην ΜΧ2 ή την 4η στην ΜΧ1.

Τέλος εκτός βαθμολογούμενης κατάταξης είχαμε τον Παναγιώτη Πατσανά με μία συμμετοχή.

Κατηγορία ΟΡΕΝ

Ο Φίλιππας Γιακουμάκης με 233β, για 2η συνεχόμενη χρονιά παίρνει την 3η θέση της κατηγορίας.  Με σταθερή οδήγηση σε όλους τους αγώνες του Πρωταθλήματος ο Φίλιππας κατάφερε τελικά να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου της τελικής βαθμολογίας.

Στην 10η θέση με 122β αλλά με συμμετοχή μόνο σε τρις αγώνες βρίσκουμε τον Σταμάτη Λυρίου, για τον οποίο το 2015 πρέπει να θεωρηθεί άτυχο αφού ο τραυματισμός που είχε δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο.

Στο κάτω μέρος της βαθμολογίας και με 7β άλλα συμμετοχή μόνο στο Α σκέλος του πρώτου αγώνα βρίσκουμε τον Θεολόγο Ζούνη. Ο Θεολόγος έριξε το βάρος του στην βοήθεια του γιού του Φραγκίσκου που διεκδικούσε το Πρωτάθλημα και έτσι ήταν αδύνατον να είναι και ο ίδιος αγωνιζόμενος. Τέλος εκτός βαθμολογούμενης κατάταξης έχουμε τον Ηλία Πιτσικούλη με μία συμμετοχή.

Βαθμολογία Σωματείων

Ο ΙΚΑΡΟΣ με τους βαθμούς που συγκέντρωσαν οι αθλητές του, κατάφερε για πρώτη φορά στην ιστορία του να ανέβει στην 2η θέση του Πρωταθλήματος με 1.377β. Στις επιμέρους βαθμολογίες ο ΙΚΑΡΟΣ ήταν 3ος στην ΜΧ1, 2ος στην ΜΧ2, 2ος στην ΜΧ2Τ και 3ος στην ΟΡΕΝ.

Δυστυχώς η απουσία αθλητών στην κατηγορία QUAD αλλά κυρίως στις μικρές κατηγορίες ΜΧ65 και ΜΧ85 οι οποίες είναι και τα φυτώρια του αθλήματος, του στέρησε την δυνατότητα να συγκεντρώσει περισσότερους βαθμούς, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι θα μπορούσε και να καλύψει την διαφορά από τον ΜΟΒΕ ο οποίος με 2337β κατέκτησε με άνεση για άλλη μια φορά το Πρωτάθλημα.

«Ο ΙΚΑΡΟΣ συγχαίρει τους αθλητές του, οι οποίοι απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι άξια κρατάνε ψηλά  την σημαία του μηχανοκίνητου αθλητισμού στα Δωδεκάνησα. Επίσης ευχαριστεί όλους όσους βοήθησαν για να φτάσουν ψηλά οι αθλητές μας, μηχανικούς, χορηγούς, καθώς και την ακτοπλοϊκή εταιρεία BLUE STAR FERRIES».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου