Ρεπορτάζ

Boσκός δηλητηρίαζε σκυλιά!

Θανατωμένα σκυλιά

Συνελήφθη χθες το πρωί στην Αγία Αγάθη, από θηροφύλακες του Κυνηγετικού Συλλόγου Ρόδου και αστυνομικούς του ΑΤ Αρχαγγέλου, ένας βοσκός που δηλητηρίαζε σκυλιά.
Συγκεκριμένα περί ώραν 07.00 της Δευτέρας δύο θηροφύλακες, μετά από καταγγελίες για τον συγκεκριμένο βοσκό, διενήργησαν έρευνα στην μάντρα του και βρήκαν μέσα σε αυτοκίνητό ιδιοκτησίας του, πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού, δύο σακούλες που περιείχαν η μια δύο κομμάτια σαλάμι εμποτισμένα με στρυχνίνη και η δεύτερη μια συσκευασία με την ίδια ουσία. Επίσης, βρέθηκε και μια κυνηγετική καραμπίνα από την οποία είχε αφαιρεθεί ο μειωτήρας και λειτουργούσε παράνομα ως πεντάβολη.
Ο βοσκός κατέθεσε ότι το όπλο και τις φόλες τις είχε για να σκοτώνει σκυλιά που επιτίθενται σε ζώα του.
Ο βοσκός κρατείται στο ΑΤ Αρχαγγέλου και αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ρόδου για τα περαιτέρω.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Μάνος    08.09.2015 11:39

    Ε και………….. 2-3 μήνες με αναστολή και όλα καλά όπως και πριν.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.