Με σαφή στρατηγική εξωστρέφειας και βλέμμα στραμμένο στις νέες αγορές, η Ρόδος συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στον ελληνικό τουρισμό, αναπτύσσοντας διεθνείς συνέργειες που ξεπερνούν τα παραδοσιακά όρια. Ο υπεύθυνος του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ), Διονύσης Τσιλιγκίρης, μιλώντας στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ στο πλαίσιο της World Travel Market 2025 στο Λονδίνο, περιέγραψε μια πορεία γεμάτη πρωτοβουλίες, τόλμη και δημιουργικότητα.
Όπως σημείωσε, η βρετανική αγορά παραμένει «βαρόμετρο» για τη Ρόδο, αφού ξεκινάει πρώτη τη σεζόν και κλείνει τελευταία, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή εμπιστοσύνη των Βρετανών ταξιδιωτών. Το περίπτερο της Ρόδου στη φετινή WTM αποτέλεσε σημείο αναφοράς, προσελκύοντας επαγγελματίες, δημοσιογράφους και κοινό, ενώ όπως ανέφερε, «η ενέργεια και η απήχηση ήταν εντυπωσιακές».
Το μεγάλο άλμα, ωστόσο, έρχεται από την Ινδία, όπου η Ρόδος άνοιξε πρώτη ελληνική τουριστική αποστολή και σήμερα «θερίζει τους καρπούς» εκείνης της κίνησης. Ο κ. Τσιλιγκίρης αποκάλυψε ότι το νησί θα προβληθεί μέσα από μια υπερπαραγωγή του ινδικού κινηματογράφου, με προϋπολογισμό 60 εκατομμυρίων ευρώ και προβλεπόμενη απήχηση 500 εκατομμυρίων θεατών. «Αυτό σημαίνει εκατομμύρια πιθανοί ταξιδιώτες που θα γνωρίσουν τη Ρόδο μέσα από τον κινηματογράφο», είπε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, ο ΠΡΟΤΟΥΡ σχεδιάζει τη συμμετοχή σε περισσότερες διεθνείς εκθέσεις και την περαιτέρω επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, με δράσεις που θα τοποθετήσουν τη Ρόδο στον χάρτη του δωδεκάμηνου τουρισμού. «Η Ρόδος έχει αποδείξει ότι μπορεί να λειτουργεί ως brand με παγκόσμια ακτινοβολία. Είμαστε εδώ για να το ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο», κατέληξε ο κ. Τσιλιγκίρης.
Πηγή: money-tourism.gr















