Με ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της η Ελληνική Ομοσπονδία Πετοσφαίρισης ενημέρωσε ότι οι μετεγγραφές Ελλήνων αθλητών και αθλητριών σε ομάδες του εξωτερικού για το υπόλοιπο της σεζόν 2020-2021 θα γίνονται χωρίς την καταβολή του παραβόλου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας:
«Η Ελληνική Ομοσπονδία Πετοσφαίρισης σε επικοινωνία που είχε με τον Π.Α.Σ.Α.Π. ανακοίνωσε πως σε κάθε περίπτωση μετεγγραφής Έλληνα αθλητή ή Ελληνίδας αθλήτριας σε σωματείο του εξωτερικού για το υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου 2020-2021, δεν θα καταβάλλεται Παράβολο Μετεγγραφής (Transfer fee)».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















