Καμπάνια για την προσέλκυση στη Ρόδο Ελλήνων τουριστών

“Προορισμός πέντε αστέρων αλλά προσιτός για όλους είναι η Ρόδος”. Αυτός είναι ο στόχος που επιδιώκει να κάνει πράξη φέτος, με την καμπάνια η οποία θα ξεκινήσει από τις 15 Ιουνίου ο Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού. Η καμπάνια θα γίνει με καταχωρήσεις σε εφημερίδες, αφιερώματα σε περιοδικά και σποτ, που θα προβληθούν από τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας. Διαφήμιση της Ρόδου θα γίνει και από μεγάλους ραδιοφωνικούς σταθμούς.
Στόχος είναι η προσέλκυση Ελλήνων τουριστών στο νησί μας για διακοπές και φέτος. Αυτό που επιδιώκεται να φανεί είναι ότι η Ρόδος παρά τη λάμψη και τη γοητεία των πέντε αστέρων που διαθέτει δεν έπαψε ποτέ, να είναι προσιτός προορισμός, για αυτούς που αναζητούν κάτι περισσότερο από τα συνηθισμένα.
Χθες αξίζει να επισημανθεί πως ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα του σποτ που θα προβληθεί, για ένα μήνα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς οι οποίοι έχουν επιλεγεί από τον ΠΡΟΤΟΥΡ. Σύμφωνα με το σενάριο της μικρής ταινίας, ένα ζευγάρι περιηγητών περνά από την Μεσαιωνική Πόλη, το Ροδίνι και ειδυλλιακές παραλίες του νησιού μας. Την ώρα της περιήγησης, παρουσιάζονται στιγμιότυπα από την ιστορία του νησιού μας, με τους Ιππότες να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στην Μεσαιωνική Πόλη. Η γαλήνη και η ησυχία της λίμνης του Ροδινιού, συνθέτουν το ιδανικό σκηνικό για ένα ονειρεμένο γάμο …
“Ετοιμαζόμαστε για την καμπάνια μας, που θα γίνει στην τηλεόραση. Τα γυρίσματα έγιναν στη Μεσαιωνική Πόλη, στην τάφρο, στο Ροδίνι και στις παραλίες του νησιού μας . Ελπίζουμε πως η παραγωγή, θα είναι τέλεια. Προσπαθούμε να είμαστε έτοιμοι, πριν από τις 15 Ιουνίου. Η διάρκεια της προβολής της Ρόδου από τους τηλεοπτικούς σταθμούς θα είναι ένας μήνας”, δήλωσε στη “δ” ο Γενικός Διευθυντής του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού Μπάμπης Παλογιαννίδης, προσθέτοντας πως στόχος της διαφήμισης, είναι να φανεί πως η Ρόδος, διαθέτει ιστορία, πολιτισμό και θαυμάσια αξιοθέατα, εκτός από τον ήλιο τη θάλασσα και τις παραλίες.
Στο σενάριο του σποτ που διαρκεί μόλις 25 δευτερόλεπτα και διαδραματίζεται στη Μεσαιωνική Πόλη, στο Ροδίνι και στην παραλία της Τσαμπίκας αναφέρθηκε, ο σκηνοθέτης κ. Μίλτος Πιλαλητός. “Πιστεύουμε πως θα είμαστε έτοιμοι και θα το θέσουμε σε προβολή την προσεχή Τρίτη”, είπε ο κ Πιλαλητός που έχει έρθει αρκετές φορές στη Ρόδο και δήλωσε ευτυχής, που του ανατέθηκε η συγκεκριμένη δουλειά η οποία γίνεται, σε ειδυλλιακό περιβάλλον.

Η επίσημη παρουσίαση του σποτ θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα 14 Ιουνίου και εν συνεχεία, θα ξεκινήσει η προβολή του από τους τηλεοπτικούς σταθμούς Mega, Alter,Star, Skai και τα κρατικά κανάλια. Σε ό,τι αφορά τους ραδιοφωνικούς σταθμούς, η καμπάνια θα γίνει στον “Real Fm” στο “Εν Λευκώ” τον “Cosmos” τον “Galaxy” και την “Era”.Το κόστος για την προβολή των τηλεοπτικών σπότ ανέρχεται σε 93.000 ευρώ και για το ραδιόφωνο σε 11.000. Για την προβολή της Ρόδου σε δύο ένθετα εφημερίδων μεγάλης κυκλοφορίας, θα δαπανηθεί το ποσό των 13.000 ευρώ. Για πρώτη φορά η Ρόδος, θα προβληθεί σε διαδικτυακούς κόμβους, ταξιδιωτικού και γενικού περιεχομένου, καθώς και στη μηχανή αναζήτησης Google.