Να ενισχύσει την παρουσία της στην Ελλάδα και να επεκταθεί, αν το επιτρέψουν οι συνθήκες, στο εξωτερικό, στοχεύει η εταιρεία «Blue Star Ferries», θυγατρική του ομίλου «Attica Group».
Η διοίκηση της εταιρείας επιδιώκει ταυτόχρονα τη διατήρηση των δρομολογίων για τα Δωδεκάνησα και προχωρά από τη Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, σε εκπτώσεις και προσφορές για να δώσει το έναυσμα στους κατοίκους των νησιών να ταξιδεύουν συχνότερα.
Στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν χθες ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου «Attica Group» κ. Σπύρος Πασχάλης, ο αντιπρόεδρος κ. Μιχάλης Σακέλλης και ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας κ. Διονύσης Θεοδωράτος, έδωσαν το παρών ο πρόεδρος της «Attica Group» κ. Κυριάκος Μάγειρας, οι αντιπεριφερειάρχες κκ Φώτης Χατζηδιάκος και Λίτσα Φτακλάκη, ο αντιδήμαρχος κ. Μ. Καμπουρόπουλος, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Α. Καμπουράκης, η αντιπρόεδρος κ. Α. Καραγιάννη, ο πρόεδρος του ΕΒΕΔ κ. Γιάννης Πάππου, ο πρόεδρος της εταιρείας «Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή» κ. Γιώργος Σπανός και άλλοι.
Με αφορμή τη διεξαγωγή των διαγωνισμών για τις άγονες γραμμές, ο αντιπρόεδρος του Ομίλου κ. Μιχάλης Σακέλλης δήλωσε πως εξαιτίας της αλλαγής στις διαδικασίες, ελλοχεύει ο κίνδυνος, πλοία σύγχρονα, όπως τα επιβατηγά οχηματαγωγά «Διαγόρας» και «Πάτμος» να μην μπορούν να προκριθούν. Αυτό σημαίνει πως τη θέση τους θα πάρουν υπέργηρα πλοία για να καλύψουν τις ανάγκες των νησιών.
Ανοίγοντας τη συνέντευξξ τύπου ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου «Attica Group» κ. Σπύρος Πασχάλης αναφέρθηκε στη θέση που έχει η εταιρεία στις γραμμές του εσωτερικού και του εξωτερικού.
«Είμαστε εισηγμένοι στο ΧΑΑ. Μιλάμε με ειλικρίνεια χωρίς κρυφές ατζέντες. Η βιωσιμότητα είναι το πιο σημαντικό στοιχείο για την εταιρεία. Στοχεύουμε στην ανάπτυξη περαιτέρω των γραμμών του εσωτερικού. Πέρσι στη γραμμή της Χίου δρομολογήσαμε πλοίο στολίδι, αδελφό του «ΔΗΛΟΣ». Παλεύουμε να καθιερωθούμε στη νέα μας γραμμή. Δεύτερος στόχος είναι να διατηρήσουμε την θέση μας στην γραμμή της Ιταλίας, όπου είμαστε πρώτοι σε επιβάτες και οχήματα», δήλωσε ο κ. Πασχάλης και πρόσθεσε πως αποτελεί στόχο για την εταιρεία η δραστηριότητα και εκτός Ελλάδος και η βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται.
«Κάνουμε επένδυση ύψους 140 εκατομμυρίων ευρώ με πλοία στολίδια μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, όπως για παράδειγμα τα «ΔΗΛΟΣ» και «ΠΑΤΜΟΣ», που μπορούν να μεταφέρουν 2000 επιβάτες το καθένα και διαθέτουν ειδικά γκαράζ για το Αιγαίο. Αυτά είναι στοιχεία που εκτιμούν οι επιβάτες και οι μεταφορικές εταιρίες. Στόχος μας είναι ακόμη η επιστροφή στην κερδοφορία μετά από τέσσερις χρονιές ζημιών. Τα πράγματα βελτιώθηκαν λίγο το 2012 και ακόμη περισσότερο το τρέχον έτος. Κάναμε μεγάλο αγώνα για να μειώσουμε τις ζημιές στα 256 εκατομμύρια. Ένας λόγος που ανέβηκαν τα έσοδα ήταν η δραστηριοποίησή μας στη γραμμή Χίου -Μυτιλήνης», δήλωσε ο κ. Πασχάλης και πρόσθεσε πως για να αντιμετωπίσει την κρίση η εταιρεία έκανε αποτελεσματικότερη διαχείριση του στόλου, μείωσε τις ταχύτητες στα πλοία κατέβασε το κόστος και προσπάθησε να μην υλοποιεί δρομολόγια που δεν είχαν καλό μεταφορικό έργο.
Όπως τόνισε ο κ. Πασχάλης, μεγάλο μέρος των εσόδων της εταιρείας απορροφούν τα καύσιμα για τα οποία δαπανήθηκαν το έτος 2012, 130 εκατομμύρια ευρώ από τα 256 που εισπράχθηκαν. «Αυξήσαμε το μεταφορικό έργο. Οι ζημίες της εταιρείας είναι 21 εκατομμύρια ευρώ έναντι 30 εκατομμυρίων το περασμένο έτος», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου «Attica Group» και πρόσθεσε πως το οκτάμηνο του 2013 η κίνηση στη γραμμή της Δωδεκανήσου ήταν μειωμένη.
«Στα Δωδεκάνησα το οκτάμηνο του 2013 υπήρξε μείωση του μεταφορικού έργου κατά 4%. Είχαμε 3% λιγότερα αυτοκίνητα και 2% λιγότερα φορτηγά. Περιορίστηκε η μείωση όμως σε σχέση με το 2012 που ήταν 16% αλλά η αγορά συνεχίζει να είναι πτωτική. Η μείωση της κίνησης οφείλεται στο γεγονός ότι οι Έλληνες τουρίστες πήγαν σε κοντινούς προορισμούς και απέφυγαν τα νησιά», δήλωσε ο κ. Πασχάλης.
Στη συνέχεια ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας κ. Διονύσης Θεοδωράτος αναφέρθηκε στις φθινοπωρινές προσφορές της εταιρείας.
«Θέλουμε και εμείς να δώσουμε κίνητρα για να επιμηκυνθεί η σεζόν. Στην προσπάθεια να τονώσουμε την κίνηση θα επαναφέρουμε τις ειδικές προσφορές μας από τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου. Στην σούπερ οικονομική θέση το εισιτήριο θα κοστίζει 20 ευρώ. Στην special οικονομική θέση θα υπάρχει έκπτωση της τάξεως του 20%. Θα παρέχεται έκπτωση 10% στους κατόχους των καρτών Seasmiles, μείωση 25% για τις δίκλινες καμπίνες και 25% για τις τετράκλινες. Η εταιρεία θα παρέχει 20% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής των ΙΧ αυτοκινήτων. Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των επιτυχόντων στα ΑΕΙ και ΤΕΙ ανακοινώσαμε έκπτωση για τους νεο-επιτυχόντες φοιτητές. Την ίδια μεταχείριση θα έχουν και τα μέλη των οικογενειών που θα συνοδεύουν τους σπουδαστές», δήλωσε ο κ. Θεοδωράτος και πρόσθεσε πως η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως θα τυγχάνουν εκπτώσεων και οι εργαζόμενοι -δικαιούχοι του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού του ΟΑΕΔ.
«Θέλουμε να φέρουμε τους δικαιούχους του κοινωνικού τουρισμού στα νησιά. Περιμένουμε από αυτές τις εκπτώσεις να επιμηκυνθεί η σεζόν και να ταξιδεύουν πιο εύκολα οι ντόπιοι. Προσπαθούμε να τονώσουμε την τουριστική κίνηση. Είχαμε πέρσι σε ισχύ και ένα πρόγραμμα- μίνι κρουαζιέρα για τη Ρόδο», τόνισε ο κ. Θεοδωράτος και πρόσθεσε πως η ανάπτυξη της εταιρείας είναι συνδεδεμένη με την ανάπτυξη της Δωδεκάνησου και των Κυκλάδων.
Απαντώντας σε ερωτήσεις ο κ. Διονύσης Θεοδωράτος τόνισε πως η μείωση των εσόδων στη γραμμή της Δωδεκανήσου, όπου κυριαρχεί σχεδόν η εταιρεία, οφείλεται στην αύξηση των τιμών των καυσίμων.
Σε ερώτηση σχετικά με τη ΝΕΛ ο κ. Θεοδωράτος τόνισε πως έχει προσφύγει στα δικαστήρια για να υπαχθεί στο άρθρο του πτωχευτικού κώδικα.
«Αυτά είναι θέματα της δικαιοσύνης», τόνισε ο κ. Θεοδωράτος.
Στη συνέχεια ο κ. Μιχάλης Σακέλλης τόνισε ότι μέχρι τώρα η πολιτεία δεν αντιμετώπιζε με το σωστό τρόπο την ακτοπλοϊα. «Δεν υπήρχε υπουργείο και περάσαμε τρία χρόνια στασιμότητας. Στο σύνολό της η κυβέρνηση δεν έχει αντιληφθεί πόσο σοβαρό είναι το θέμα της ακτοπλοϊας. Υπάρχουν ζητήματα που αφορούν για παράδειγμα το ΦΠΑ για τα οποία δεν έγινε τίποτε. Είναι γεγονός ότι δεν έχουμε ανταπόκριση για το θέμα των άγονων δρομολογίων. Παραγγείλαμε το «ΠΑΤΜΟΣ» για να δρομολογηθεί στα Δωδεκάνησα. ¶λλαξαν τα κριτήρια αξιολόγησης των πλοίων και το βάλαμε σε άλλη γραμμή. Και το «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» μπορεί να έχει προβλήματα αφού δεν θα μπορεί να ανταγωνιτεί πλοία 40 ετών οι ιδιοκτήτες των οποίων θα μειώσουν τις τιμές.
Μπορεί να έχουμε υποβάθμιση των υπηρεσιών στα Δωδεκάνησα κάτι που θεωρώ απαράδεκτο. Η ακτοπλοΐα δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται στα πλαίσια της μνημονιακής πολιτικής. Η μείωση των τιμημάτων θα φέρει υποβάθμιση των υπηρεσιών προς τα νησιά. Πιέζουμε την κυβέρνηση να αλλάξει τακτική», τόνισε ο κ. Σακέλλης.
Σε ερώτηση σχετικά με την διατήρηση των δρομολογίων για τη Ρόδο, ο κ. Πασχάλης δήλωσε:
«Θα εφαρμόσουμε το πρόγραμμα που υλοποιήσαμε την προηγούμενη περίοδο με έξι δρομολόγια την εβδομάδα με δύο πλοία από αρχές Οκτωβρίου μέχρι τα τέλη Μαρτίου. Το καλοκαίρι θα έχουμε και πάλι τα ίδια δρομολόγια με τρία πλοία».
Δεσμεύσεις αναλήφθηκαν και για την εξυπηρέτηση των μικρότερων νησιών. Από τον αντιδήμαρχο Τουρισμού κ. Μ. Καμπουρόπουλο τέθηκε το θέμα του μαθητικού τουρισμού. Τα στελέχη του ομίλου δήλωσαν πως είναι ανοικτά σε κάθε συζήτηση με τους τοπικούς φορείς και ειδικά με τους ξενοδόχους.
«Σε ό,τι αφορά τις μαθητικές εκδρομές είχαμε εκπτώσεις που έφθαναν το 50%. Το 2005 κάναμε και έκτακτα δρομολόγια. Να αναρωτηθούν οι φορείς γιατί οι μαθητές έφυγαν. Δεν είναι μόνο δικό μας θέμα αυτό. Να το δουν όλοι οι φορείς. Από το 2008 κάτι έγινε με τα ξενοδοχεία», δήλωσε ο κ. Διονύσης Θεοδωράτος.
«Οι εκπτώσεις είναι δεδομένες. Μας αρέσουν τα πακέτα. Είναι γεγονός ότι δεν είμαστε ταξιδιωτικό γραφείο. Να αναληφθεί μια πρωτοβουλία από τη διοίκηση της ΕΞΡ. Να υπάρξει συνεννόηση για να δημιουργηθούν πακέτα ελκυστικά», δήλωσε ο κ. Σακέλης. Οι αιχμές για τους ξενοδόχους έδωσαν το έναυσμα στον πρόεδρο της ΕΞΡ κ. Α. Καμπουράκη να δηλώσει :
«Θέλουμε και εμείς γραμμές γέφυρες, καράβια και αεροπορικές συνδέσεις. Να δουλέψουμε το θέμα αυτό που θέλει συζήτηση. Οι μαθητές κινούνται με διαφορετικά κριτήρια. Έχουμε περισσότερο συμφέρον να μιλήσουμε μαζί σας παρά να είμαστε απέναντι».
Φθινοπωρινές προσφορές στη γραμμή της Δωδεκανήσου
Η BLUE STAR FERRIES, στα πλαίσια της καλύτερης εξυπηρέτησης των επιβατών και των κατοίκων των νησιών μας, παρέχει μοναδικές εκπτώσεις και προσφορές σε όλα τα δρομολόγια των Δωδεκανήσων για το φθινόπωρο του 2013, ως ακολούθως:
Super Οικονομική
Τιμή κατ΄ άτομο 20¤
Special Οικονομική
Έκπτωση 20% στους επιβάτες
Οι ανωτέρω προσφορές ισχύουν από 16/09/2013 έως 31/12/2013, για περιορισμένο αριθμό θέσεων, στην Οικονομική θέση για κάθε δρομολόγιο. Δεν ισχύουν εμπορικές εκπτώσεις.
10% έκπτωση στους κατόχους SeaSmiles/Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών
Η προσφορά ισχύει σε κάθε δρομολόγιο από 16/09/2013 έως 31/12/2013, σε όλες τις κατηγορίες επιβατών, Ι.Χ. και μηχανών εκτός των κατηγοριών Super Οικονομική και Special Οικονομική.
25% έκπτωση στις 2κλινες καμπίνες
Η προσφορά ισχύει μόνο για τις 2κλινες εσωτερικές και εξωτερικές καμπίνες και ανά κρεβάτι, από 01/10/2013 έως 15/12/2013. Στην κατηγορία αυτή ισχύουν εμπορικές εκπτώσεις.
25% έκπτωση σε 4κλινη καμπίνα
Εξακολουθούν να ισχύουν οι Οικογενειακές Προσφορές 25% σε τετράκλινες καμπίνες, οι οποίες αφορούν:
α) 4 ενήλικες σε 1 καμπίνα 4κλινη εσωτερική/εξωτερική
β) 3 ενήλικες και 1 παιδί σε καμπίνα 4κλινη εσωτερική/εξωτερική
γ) 2 ενήλικες και 2 παιδιά σε καμπίνα 4κλινη εσωτερική/εξωτερική
Απαραίτητη προϋπόθεση να ταξιδέψουν τα 4 άτομα στην ίδια καμπίνα με τον ίδιο Κωδικό Κράτησης.
20% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής Ι.Χ. αυτοκινήτων
Επίσης, ισχύει η έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής των Ι.Χ. αυτοκινήτων με τα πλοία Blue Star 2, Blue Horizon και Διαγόρας, όταν εκδίδονται ταυτόχρονα με τα εισιτήρια μετάβασης.
https://www.dimokratiki.gr/arxeio/ekptosis-gia-ta-dodekanisa-anakinose-o-omilos-attica-group/