Ακόμα μια άδικη θυσία στον Μολώχ της Ασφάλτου

Ακόμη μια άδικη θυσία στον Μολώχ της Ασφάλτου θρηνεί από χθες τα ξημερώματα η Ρόδος.
Πρόκειται για τον 20χρονο φοιτητή του Πολυτεχνείου της Πάτρας Δημήτριο Μητσόπουλο, γιο του διευθυντή του κεντρικού υποκαταστήματος της Probank στη Ρόδο κ. Νικoλάου Μητσόπουλου, που άφησε την τελευταία του πνοή την 05.40 ώρα της Παρασκευής, στην οδό Δημοκρατίας.
Ο 20χρονος, που διασκέδαζε προηγουμένως με φίλους του, εκινείτο με το υπ΄αριθμ. ΡΟΝ 8213 ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο, τύπου Volkswagen Touran, με κατεύθυνση από την οδό Εθνάρχου Μακαρίου προς την οδό Μεγάλου Κωνσταντίνου. Το αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαινε μόνος του, ακολουθούσε άλλο, στο οποίο επέβαιναν φίλοι του.
Κάτω από αδιευκρίνιστες ακόμη συνθήκες, το αυτοκίνητο εξετράπη αριστερά της πορείας του, προσέκρουσε σε κολόνα δημοτικού φωτισμού και ανετράπη.
Πιθανολογείται ότι είτε έχασε στιγμιαία τις αισθήσεις του είτε αποκοιμήθηκε στο τιμόνι με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου για λίγα αλλά μοιραία δευτερόλεπτα.
Ο 20χρονος, που δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας υπέστη μοιραία τραύματα κατά την ξέφρενη πορεία του αυτοκινήτου στο οδόστρωμα.
Ο άδικος χαμός του βύθισε στο πένθος το νησί καθώς ο 20χρονος ήταν ιδιαίτερα αγαπητός μεταξύ των νέων της ηλικίας του.
Κηδεύεται σήμερα και ώρα 15.00 στον ιερό ναό του Ταξιάρχη.
Τραγική πρωτιά
σε θανατηφόρα
Χάρτη των πιο επικίνδυνων δρόμων του 2012 έδωσε στη δημοσιότητα η Ελληνική Αστυνομία, όπου καταγράφηκαν τα περισσότερα θανατηφόρα ή ατυχήματα με σοβαρό τραυματισμό. Η ανακοίνωση της Τροχαίας κάνει λόγο για δεκατέσσερα σημεία σε όλο το Εθνικό Οδικό δίκτυο όπου συνέβησαν τα περισσότερα δυστυχήματα. Αν μπει κανείς στον κόπο να αποκρυπτογραφήσει το αρχείο με τα στατιστικά των τροχαίων στο οποίο δημοσιεύεται η ανάλυση των ατυχημάτων, θα ανακαλύψει απίστευτα δεδομένα που φανερώνουν ότι κακώς η πολιτεία έχει βάλει σε δεύτερο πλάνο την ελάττωση του φόρου αίματος που πληρώνουν οι οδηγοί. Μπορεί η οικονομική κρίση να έχει μειώσει αισθητά τον κυκλοφοριακό φόρτο, με άμεση συνέπεια το 2012 να καταγραφούν λιγότερα τροχαία, ωστόσο ο περσινός απολογισμός είναι 976 θάνατοι.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Ρόδος είναι το πιο επικίνδυνο μέρος να κυκλοφορεί κανείς με τροχοφόρο, καθώς το 2012 εικοσιτέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στους δρόμους του νησιού. Μάλιστα δώδεκα από αυτούς σκοτώθηκαν στο οδικό τμήμα μεταξύ της πόλης της Ρόδου και της Λίνδου. Το παράδοξο είναι ότι τα ατυχήματα δεν έχουν εποχικότητα, όπως θα νόμιζαν οι περισσότεροι.
Η Χαλκιδική «ακολουθεί» κατά πόδας τη Ρόδο με 22 νεκρούς, που είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό νούμερο αναλογικά με το πληθυσμό αλλά και το οδικό δίκτυο του Νομού. Η τουριστική κίνηση δεν μπορεί να θεωρηθεί ως αιτία των τροχαίων καθώς μόλις 8 από τα 22 συνέβησαν τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες.
Στην Αθήνα, η Λεωφόρος Ποσειδώνος σε όλο της το μήκος κατέχει τα πρωτεία του πιο επικίνδυνου δρόμου για το 2012 καθώς 14 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε δέκα περιστατικά. Η ιδιαιτερότητα των ατυχημάτων δεν αφορά μόνο τη σοβαρότητά τους, αλλά και το γεγονός ότι τα πέντε από αυτά αφορούσαν παράσυρση πεζού, που αν μη τι άλλο, είναι ένδειξη της κακής κυκλοφοριακής αγωγής μας.