Ανακοινώθηκε από την ΕΠΣΔ το διαιτητικό «τρίο» που θα διευθύνει το μοναδικό παιχνίδι του πρωταθλήματος της Β’ Κατηγορίας στον 1ο όμιλο, με τον Α.Σ. Τήλος να φιλοξενεί στις 13:00 τον Α.Ο. Σύμης.
«Άρχοντας» της αναμέτρησης θα είναι ο Αλέξανδρος Σπάρταλης, με βοηθούς την Χριστίνα Βούλγαρη και τον Κώστα Δημητριάδη.
Αναλυτικά:
Β’ Κατηγορία
1ος όμιλος
7η αγωνιστική
Σάββατο
● Τήλος 1:00μ.μ.
Α.Σ. Τήλος- Α.Ο. Σύμης
Διαιτητές: Σπάρταλης, Βούλγαρη, Δημητριάδης
Παρ. αγώνα: Δημητριάδης
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













