Ειδήσεις

Η Ελλάδα στους top προορισμούς 2026 της USTOA – Τι προβλέπουν οι πράκτορες σε ΗΠΑ

Η Ελλάδα αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στους δημοφιλέστερους προορισμούς για διεθνή ταξίδια το νέο έτος.
Αυτό αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο ετήσιο συνέδριο της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων ΗΠΑ (USTOA), που πραγματοποιείται 1-5 Δεκεμβρίου 2025.

Μετά από ένα χρόνο πολιτικής και οικονομικής αβεβαιότητας, το θέμα φέτος είναι, το «θάρρος».
Ο Terry Dale, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος σε USTOA, έδωσε τον τόνο για το φετινό συνέδριο με τη δική του φιλοσοφία για το πώς η ανθεκτικότητα και η επιμονή είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι της επιτυχίας.

«Εργαστείτε σκληρά και οι ευκαιρίες θα σας παρουσιαστούν», είπε στους συμμετέχοντες. «Αλλά πρέπει να έχετε το θάρρος να αναγνωρίσετε την ευκαιρία και στη συνέχεια το θάρρος να την εκμεταλλευτείτε».

Πάνω από τα δύο τρίτα (68%) μελών της USTOA είδαν ετήσια αύξηση πωλήσεων το 2025.
Από εκείνους που ανέφεραν ανάπτυξη, πάνω από τους μισούς δήλωσαν ότι αυτή κυμάνθηκε στο 10%.
Περισσότεροι από τους μισούς (58%) ανέφεραν άνοδο επιβατών.

Τι προβλέπεται για το 2026
Σχεδόν 9 στους 10 (88%) αναμένουν αύξηση πωλήσεων το 2026. Από αυτό το νούμερο, περισσότερο από το ήμισυ (55%) εκτιμά ανάπτυξη τουλάχιστον 7% σε σύγκριση με το 2025.
Το 84% προβλέπει περισσότερους επιβάτες το 2026 και σχεδόν το ήμισυ θεωρεί ότι η ανάπτυξη θα κυμανθεί τουλάχιστον στο 7%.
Περισσότερο από τα τρία τέταρτα (78%) είναι βέβαιοι ή πολύ βέβαιοι ότι οι κρατήσεις θα αυξηθούν και του χρόνου.
Σχετικά με τις τάσεις, ισχυρότερη αύξηση επιβατών θα σημειώσουν οι μικρές ομαδικές εκδρομές και οι ιδιωτικές ομάδες.

Δημοφιλείς προορισμοί
Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για διεθνή ταξίδια το 2026 είναι η Ιταλία, η Γαλλία, η Ιαπωνία, η Πορτογαλία και η Ελλάδα.
Οι κορυφαίοι προορισμοί “εκτός πεπατημένης” όπως η Πορτογαλία, το Μαρόκο, η Κροατία, η Κολομβία και, ισόπαλοι στην πέμπτη θέση, η Μάλτα, το Βιετνάμ και η Ιρλανδία.
Η αξία και οι εμπειρίες που προσφέρονται ισοβαθμούσαν στην πρώτη θέση ως παράγοντες που επηρεάζουν τους προορισμούς που θα επιλέξουν οι ταξιδιώτες το 2026.
Ακολουθούν ασφάλεια, ευαισθητοποίηση μάρκετινγκ, τιμές και προσιτότητα.
Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο το 2026, με το 90% να τους χρησιμοποιεί. Πάνω από τα τρία τέταρτα (78%) δηλώνουν ότι ο ρόλος του travel agent θα είναι σημαντικός ή πολύ σημαντικός για την επιχειρηματική τους στρατηγική το επόμενο έτος.

Η τεχνητή νοημοσύνη στο προσκήνιο
Ο τομέας των ταξιδιωτικών πρακτόρων υιοθετεί ευρέως τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.

Φέτος, το 80% την χρησιμοποίησε ως μέρος των επιχειρηματικών τους πρακτικών. Πρόκειται για εκπληκτική αύξηση από μόλις 28% πριν από δύο χρόνια.

Οι κορυφαίες χρήσεις της από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες περιλαμβάνουν το μάρκετινγκ (73%), τα δεδομένα, την ανάλυση και την επιχειρηματική ευφυΐα (66%), τη δημιουργία περιεχομένου και εικόνας (61%), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την εξυπηρέτηση πελατών και την έρευνα (51%).
Το 57% ανέφερε ότι η υιοθέτηση της έχει αυξήσει την αποτελεσματικότητα/παραγωγικότητα.

Πηγή: tourismtoday.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου