Νέο κρούσμα κορωνοϊού εντοπίστηκε στη Λάρισα σύμφωνα και με την καθημερινή ενημέρωση του ΕΟΔΥ.
Πρόκειται για άνδρα που επέστρεψε από τη Ρόδο και βρέθηκε χθες θετικός στον κορωνοϊό. Ο άνδρας διαμένει στη συνοικία της Νέας Σμύρνης.
Πηγή: onlarissa.gr
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













